Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

Vastaus: PC-pelaaminen

Jos 250€ on pikkuraha niin mikset ostaisi samantien sitten kunnollista..? :confused:

Ei se toki pikkuraha ole, hirviästi enempää ei oikeestaan budjetis olis ollukkaa. Mutta 250 koneesta jolla nyt ainakin kevyemmät pelit pyörii ja netti toimii ei ole liikaa? Oman käsitykseni mukaan tällä pitäisi kuitenkin saada esim. Richard Burns Rally pyörimään helposti?
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Vinkkejä Divinity: Dragon Commanderiin kiitos. Turpiin tulee jos on normaali vastustaja vastassa. Ei oikein ymmärrä miten sen AI:n joukot tekee niin pirusti vahinkoo. Mikromanagerointia näyttäisi vaativan myös aika paljon.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Olen ostanut kannetavan tietokoneen mallia Hp 255 g2 jossa Win 8. Toimisiko Counter-Strike: Global Offensive siinä? Toimiiko Win 7 pelit aina Win 8 koneessa? Jos peli toimii niin mistä sen saisi halvimmalla ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PC-pelaaminen

Ilmeisesti pelistä voidaan säätää grafikkaa koneen tehojen mukaan? Vai mistä ?
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Ilmeisesti pelistä voidaan säätää grafikkaa koneen tehojen mukaan? Vai mistä ?

Juu, pelin sisältä optionsin alta grafiikka-asetuksista. Niissä on useimmiten jos ei aina valmiit valittavissa olevat grafiikka-asetukset low, medium, high ja ultra, sekä custom-asetukset.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

En tiedä onko oikea paikka, mutta kysyn nyt kuitenkin täällä apua asiaan. Ostin vähän aikaa sitten uuden läppärin, ja nyt oon miettinyt joidenkin pelien ostoa ja päällimmäisenä tekis mieli ostaa Borderlands 2 tälle, mutta en tiedä yhtään että pyöriikö se tällä koneella, oon aivan tumpelo näissä tietokoneasioissa kun olen koko ikäni pelannu konsoleilla.

Tän koneen statsit on:

Intel core i5-4200M 2,5ghz, turboboost 3,1ghz
Nvidia GeForce 820M (myyjä sanoi että pitäis olla 2gb muistia näyttiksessä, sama luki koneen esittelylapussa)
6gb ddr3 L memory
Windows 8

Mitä hemmettiä noi tarkoittaa ja riittääkö BL2:een? :confused: Minkä tason pelejä tuolla voi yleisesti pelailla?
 
Vastaus: PC-pelaaminen

En tiedä onko oikea paikka, mutta kysyn nyt kuitenkin täällä apua asiaan. Ostin vähän aikaa sitten uuden läppärin, ja nyt oon miettinyt joidenkin pelien ostoa ja päällimmäisenä tekis mieli ostaa Borderlands 2 tälle, mutta en tiedä yhtään että pyöriikö se tällä koneella, oon aivan tumpelo näissä tietokoneasioissa kun olen koko ikäni pelannu konsoleilla.

Tän koneen statsit on:

Intel core i5-4200M 2,5ghz, turboboost 3,1ghz
Nvidia GeForce 820M (myyjä sanoi että pitäis olla 2gb muistia näyttiksessä, sama luki koneen esittelylapussa)
6gb ddr3 L memory
Windows 8

Mitä hemmettiä noi tarkoittaa ja riittääkö BL2:een? :confused: Minkä tason pelejä tuolla voi yleisesti pelailla?

Prosessori on suht pätevä läppäriin, mut tuo 820M on ongelma. NotebookCheckin mukaan uusimmat pelit ('13-'14) ei tuu pyörimään kuin pienemmillä resoluutioilla ja mahd. pienillä asetuksilla (http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-820M.108477.0.html)
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Missä ihmeessä luuraa PvsZ 2 PC-versio :confused: Koitin etsiä peliä Windows 8:n kauppapaikalta sekä Originista tuloksetta. Onko PopCap kommentoinut asiaa mitenkään?
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Missä ihmeessä luuraa PvsZ 2 PC-versio :confused: Koitin etsiä peliä Windows 8:n kauppapaikalta sekä Originista tuloksetta. Onko PopCap kommentoinut asiaa mitenkään?

Onko tän missään vaiheessa ollut tarkoituskaan tulla muuta kuin mobiiliin iOS + Android? En muista testasinko tätä joskus, oliko tässä kaikenmaailman energiat sun muut mitä piti venailla tai IAP:na ostaa? Jos oli niin taitaa peli olla alusta asti suunniteltu niin että tuskin PC:llä menestyisi kovin hyvin vaan suunnattu enemmänkin mobiilissa valaiden pelattavaks...
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Onko tän missään vaiheessa ollut tarkoituskaan tulla muuta kuin mobiiliin iOS + Android? En muista testasinko tätä joskus, oliko tässä kaikenmaailman energiat sun muut mitä piti venailla tai IAP:na ostaa? Jos oli niin taitaa peli olla alusta asti suunniteltu niin että tuskin PC:llä menestyisi kovin hyvin vaan suunnattu enemmänkin mobiilissa valaiden pelattavaks...

Pienen tonkimisen jälkeen löytyi EA:n kommentti PC-versiosta:

"We’re always looking for the right platforms to deliver great Plants vs. Zombies experiences, but at this time we’re just focused on iOS and Android for Plants vs. Zombies 2."

Muistan kuitenkin elävästi, että PopCapin edustaja vinkkasi vuosi sitten (PvsZ 2:n julkaisun tienoilla) että studio on kiinnostunut tuomaan jatko-osan useammalle laitteelle aivan kuten alkuperäisen pelin kanssa tehtiin. Nähtävästi EA on torpannut tämän idean jälkikäteen. Kumma kun raha ei kelpaa.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Pienen tonkimisen jälkeen löytyi EA:n kommentti PC-versiosta:

"We’re always looking for the right platforms to deliver great Plants vs. Zombies experiences, but at this time we’re just focused on iOS and Android for Plants vs. Zombies 2."

Muistan kuitenkin elävästi, että PopCapin edustaja vinkkasi vuosi sitten (PvsZ 2:n julkaisun tienoilla) että studio on kiinnostunut tuomaan jatko-osan useammalle laitteelle aivan kuten alkuperäisen pelin kanssa tehtiin. Nähtävästi EA on torpannut tämän idean jälkikäteen. Kumma kun raha ei kelpaa.

Mä luulen että mahollisista PC/konsoliversioista pitäisi noi IAP:t karsia kokonaan pois ja laittaa ne jollain kiinteällä hinnalla myyntiin että niillä olisi mahdollisuuksia menestyä. Ehkä jossain vaiheessa, kun tuotot mobiilissa alkaa huveta näin tulee tapahtumaan, tai sitten ei...
 
Onkos kukaan pelaillut pc:llä dualshock 4 ohjaimella? Aattelin Dark souls 2:n hommata pc:lle ja ei huvita lähteä itseään kiduttamaan hiiri/näppis- kombolla.. Toki x360 ohjaimia saa jo halvalla mutta itse pidän enempi ds4: stä.

Ja tosiaan käyttiksenä win 8.1
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Onkos kukaan pelaillut pc:llä dualshock 4 ohjaimella? Aattelin Dark souls 2:n hommata pc:lle ja ei huvita lähteä itseään kiduttamaan hiiri/näppis- kombolla.. Toki x360 ohjaimia saa jo halvalla mutta itse pidän enempi ds4: stä.

Ja tosiaan käyttiksenä win 8.1

Lataat ajurit niin saat pelittämään latausjohdon avulla, bluetooth vastaanottimen avulla pitäisi saada toimimaan langattomana.
 
Ylös Bottom