Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

Vastaus: PC-pelaaminen

Kyllä strategiapelien ystävää nyt hemmotellaan. Tällä viikolla Paradox julkaisi loistavan Stellariksen, ja nyt tuli julkistustraileri myös Civilization 6:sta. Stellarista voin suositella Civ-faneille, se ei tunnu kovin vaikeasti hahmotettavalta toisin kuin Paradoxin aiemmat pelit. Civ 6 sen sijaan jää ostamatta ainakin aluksi, sillä melkoisen raakileeksi jääneen Beyond Earthin jälkeen suhtaudun pienellä varauksella Civ-sarjan kehitykseen. Civ 6 julkaistaan lokakuussa ja lisätietoa saa esim. täältä: http://www.pcgamesn.com/civilization-vi/civilization-6-release-date-gameplay-system-requirements

[video=youtube;qvBf6WBatk0]https://www.youtube.com/watch?v=qvBf6WBatk0[/video]
 
Vastaus: PC-pelaaminen

http://aim400kg.com/fa/ Miten porukka pärjää tällaisessa testissä? Itsellä kokonaispistemäärä -3953, osumia 11, ohi 59, kohteita ohi 57, nopein tähtäys 0,363, combo 2. Voisi olla jonkin sortin tilastoa myös kuinka pitkä etäisyys oli ohi ammutuilla laukauksilla kohteeseen. Monesti olin myös myöhässä. Tämän myös piti ollla "helppo".

EDIT: Toinen yritys: Pisteet -803, osumia 20, ohi 46, kohteita ohi 47, nopein 0,352, combo 3.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

http://aim400kg.com/fa/ Miten porukka pärjää tällaisessa testissä?

Tosi hyvin :p

Sieppaa.png
 
Vastaus: PC-pelaaminen

PS4 ohjainta varten tarvitset bluetooth-donglen. Semmoinen maksaa pari euroa. Näitä on Ebayt ja kiinakaupat täynnä. Tässä esimerkki: http://www.dx.com/p/ultra-mini-bluetooth-csr-4-0-usb-dongle-adapter-black-143276

Lisäksi sinun pitää asentaa esimerkiksi DS4Windows ohjelma, jotta Windows ymmärtää PS4 ohjaimen päälle, eli toisinsanoen emuloi sen Xbox ohjaimeksi. http://forums.pcsx2.net/Thread-DS4Windows-J2K

Ja sitten asiaan! :D Haluaisin niin kovasti pelata pc-pelitkin mahdollisuuksien mukaan padilla.

Kysymys kuuluukin että toimiiko tuo waltterin linkkaama BT-dongle niin PS3 kuin PS4-ohjaimen kanssa?

Entä tuo DS4Windows, toimiiko PS3-ohjaimen kanssa? Saisin nimittäin kaverilta ylimääräisen PS3-ohjaimen ja sen mieluusti naittaisin pc:n kanssa. Jos ei toimi niin mikä olisi oikea ohjelma PS3-ohjaimelle?

Jostain olin lisäksi lukevinani että tuo kyseinen usb-paikka olisi lopullisesti korvamerkattu tuolle padille (ainakin PS3-tapauksessa). Pitääkö tämä paikkaansa vai olenko vain väärässä käsityksessä?

En viitsisi maksaa 60e XBox Onen Windows-ohjaimesta sillä pleikan padit istuu paremmin omaan käteen, joten täsmälliset vastaukset olisivat kultaakin kalliimpia. :)

Edit. Käyttiksenä Win7 jos sillä on mitään merkitystä.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Jos käteensopivuus on tärkeintä, niin unohda se PS3:n ohjain. On nimittäin todella surkea käteen sen jälkeen kun on pelaillut Dualshock 4:llä...
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Aiempaan viestiini viitaten, olen siis pelannut DS3 ja DS4 molemmilla julkaisusta saakka joten ohjaimet on kyllä tutut. :) Mutta löytyisikö kellää vastauksia yllä oleviin kysymyksiini? Mielellään faktaa, ei mutuilua - sillä hyvin vähän netin uumenista on validia tietoa noihin kysymyksiini löytynyt. Josko siis joku foorumin osaaja pystyy kertomaan miten homma oikeasti toimii. :D
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Mulla on Win7:ssa DS3 Tool jonka avulla ohjain toimii ilmeisesti vain niillä peleillä joka tukee DS ohjainta. Sen lisäksi on Xpadder joka emuloi Xbox360 ohjainta jolla toimii lähes kaikki pelit. Nuo kai saisi toimimaan myös langattomana mutta en ole kokeillut.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Kysymys kuuluukin että toimiiko tuo waltterin linkkaama BT-dongle niin PS3 kuin PS4-ohjaimen kanssa?

Jostain olin lisäksi lukevinani että tuo kyseinen usb-paikka olisi lopullisesti korvamerkattu tuolle padille (ainakin PS3-tapauksessa). Pitääkö tämä paikkaansa vai olenko vain väärässä käsityksessä?

Edit. Käyttiksenä Win7 jos sillä on mitään merkitystä.

Mutuilen, sillä PS3 ohjaimen kanssa säätämisestä on jo vuosia aikaa. Mutta olen siis käyttänyt PS3 ohjainta langattomasti Win7 kanssa.

1. Kyllä toimii myös PS3 ohjaimen kanssa.
2. Muistaakseni se naitetaan pelkästään tuolle PS3 padille, toisin kuin DS4 & Win10, jossa kaikki laitteet voivat käyttää donglea.
3. Win7 vaatii enemmän säätöä kaikinpuolin ja hommat eivät välttämättä toimi click and play tyyliin. Suosittelen päivittämään kymppiin, nyt kun se on vielä ilmaista.

Tilaa bt-dongle ja kokeile, ei maksa paljoa.

Ja kuten yllä on sanottu, niin PS3 vaatii jonkun toisen softan kun tuo DS4Windows, jolla ohjain emuloidaan. Kokeilemalla selviää, mikä toimii parhaiten.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Eikai tota bt-donglea mihinkään tarvi, jos pelailee ohjain piuhassa kiinni? Ainakin itse aikoinaan ds3:lla pelannut ilman mitään dongleja välissä. Piuha nyt ei erityisemmin häirinnyt. Ja ohjelmana taisi olla juurikin Ds3 tool.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Kiitos vastauksista jäbät! :) Ja idea tosiaan olis langattomana pelata kun koneelle on matkaa ehkä 4 metriä niin en viitsisi huoneen poikki vedellä pitkiä piuhoja. Pitänee pistää dongle tilaukseen ja kokeilla miten homma toimii. :)

Ps. Aika järkyn hintaisia noi Xbox Onen Win-padit, reilu 60e lähes joka paikassa mistä niitä sattuu ylipäätään löytämään. Anttilan alv-alesta sen olis tietty saanyt vajaa viiteen kymppiin mutta se oli ja meni jo.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Kiitos vastauksista jäbät! :) Ja idea tosiaan olis langattomana pelata kun koneelle on matkaa ehkä 4 metriä niin en viitsisi huoneen poikki vedellä pitkiä piuhoja. Pitänee pistää dongle tilaukseen ja kokeilla miten homma toimii. :)

Ps. Aika järkyn hintaisia noi Xbox Onen Win-padit, reilu 60e lähes joka paikassa mistä niitä sattuu ylipäätään löytämään. Anttilan alv-alesta sen olis tietty saanyt vajaa viiteen kymppiin mutta se oli ja meni jo.
Yks vaihtoehto voisi olla Logitech F710. Noita luulisi jo saavan puoli-ilmatteeksi. Itselläkin notkuu hyllyssä yksi mokoma.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Yks vaihtoehto voisi olla Logitech F710. Noita luulisi jo saavan puoli-ilmatteeksi. Itselläkin notkuu hyllyssä yksi mokoma.

Itseasiassa mulla on juurikin tuollainen itselläkin mutta en ole kovin tykästynyt siihen. Ohjaus on aika epätarkka ja ne padin kahvat on jotenkin typerässä asennossa aika alaspäin. Lisäks liipasimet on huonon tuntuiset käytettäessä. Siks ajattelinkin että pleikan padit soveltuisi itselle paremmin kun niillä kuitenkin vuosikausia tahkonnut menemään. :D
 
Vastaus: PC-pelaaminen

No ompa kummallista... Huomasin juuri että meikäläisen GOG käyttäjänimi on muuttunut ilman mitään varotusta. Onko muille tapahtunut samoin?
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Itse pelaan ohjainadapterin avulla pc:llä vanhoja emulaattoripelejä ps1 ohjaimella! Loistava ohjain.

Civilization 3:sta tuli pelattu joskus aikoinana ihan vähän enkä tykännyt rajoitetusta liikkumisesta yhtään.
kakkonen on paras edelelen ja se mulla on ps1 pelinä ihan aitona. Siinä ehkä paras strategiapeli ikinä. Sitä edes osaa pelata jotenkin :)
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Täällä ainakin pysynyt samana.
Hmph. Googlen avulla en löytänyt toista samankaltaista tapausta. Mielenkiinnolla odotan aspan vastausta. Viimeisin GOG ostos on tullut tehtyä maaliskuussa 2015 ja tällöin s-postiin tullut vahvistusviesti sisälsi vanhan käyttäjänimen. Ts. muutos tapahtunut viimeisen ~1,5 vuoden aikana.
 
Ylös Bottom