Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PC-pelaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc
Vastaus: PC-pelaaminen

Fallout 3 GOTY vaati Games for Windows palvelun, ei suostunut muuten käynnistymään Steamin kautta. Google osasi kertoa. Pari kuukautta sitten tuli pelailtua.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Juu kiitos vinkistä. Kun asensi tuo GFWL ni alkoi GTA toimimaan. Optimointi on kyllä aivan järkyttävän huono. FPS pomppii kuin kiimainen majava ihan sama mitkä asetukset laittaa. Mutta no nyt ainakin peliä pystyy pelaamaan :)
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Juu kiitos vinkistä. Kun asensi tuo GFWL ni alkoi GTA toimimaan. Optimointi on kyllä aivan järkyttävän huono. FPS pomppii kuin kiimainen majava ihan sama mitkä asetukset laittaa. Mutta no nyt ainakin peliä pystyy pelaamaan :)

Tuohonkin löytyy googlesta apuja mitenkä sen pelin sai paremmin pyörimään, toki surullinen tosi asiahan on, että erittäin huono porttihan tuo kyseinen gta on. Onneksi rockstar otti opiksi ja teki gta v käännöksestä huomattavasti paremman.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Voisin sanoa monta hyvää syytä olla ostamatta markettikonetta. Ikinä.
Mutta kun ostos on jo tehty niin en jaksa.

Jos SSD:n ostat niin ehdottomasti ennenkaikkea se Windows sinne. Nopeuttaa konetta huomattavan paljon. Riippuu vähän pelistä kuinka paljon ssd:stä on hyötyä, mutta ehdottomasti pelatuimmat pelit kannattaa sinne laittaa, jos tilaa löytyy sieltä tarpeeksi.

Näin olen kuullut ja uskon.

Mulla olis 128gt ssd asema edellisessä koneessa ja nopeaa windows 7 käyttöä kyllä oli! 600e vain maksoi uusi kone koteloineen! Näyttis tosin ei soveltuva pelaamiseen, mutta mitäs se mua haittaa ku pelaan vain wabhoja retroemulaattoreita jotka pyörii millä tahansa näyttiksellä melkeinpä! Nykyään vastaavan koneen saisi about 500e uutena paikallisesta liikkeestä. Tippuu ne hinnat pikkuhiljaa. Viiden vuoden päästä tarpeeksi tehokkaan uuden peruskonene peruskäyttöön saattaa saada jo 300 eurolla!
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Näin olen kuullut ja uskon.

Mulla olis 128gt ssd asema edellisessä koneessa ja nopeaa windows 7 käyttöä kyllä oli! 600e vain maksoi uusi kone koteloineen! Näyttis tosin ei soveltuva pelaamiseen, mutta mitäs se mua haittaa ku pelaan vain wabhoja retroemulaattoreita jotka pyörii millä tahansa näyttiksellä melkeinpä! Nykyään vastaavan koneen saisi about 500e uutena paikallisesta liikkeestä. Tippuu ne hinnat pikkuhiljaa. Viiden vuoden päästä tarpeeksi tehokkaan uuden peruskonene peruskäyttöön saattaa saada jo 300 eurolla!

Vaikka ostos on jo tehty, niin mielestäni 600e on silti melkoisesti retropelikoneesta.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

No, siis enimmäkseenhän peruskäyttöä varten se tuli osteltua tietenkin. Firefox vaatii aika pirusti muistia kun on liki 20 välilehteä auki 10-15 h putkeen ;) Välillä utorrenttikin oli tietty päällä.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Voi jessus kun huijarit on aivan älyttömän itsekeskeisiä itkupillejä.
Overwatch banni valitusta https://imgur.com/a/ZzSGi

Ei helvetti: "Blizzard you're really gonna punish people who paid you MONEY for this game???"

Huutonaurua toimistolla. Kyllä ottaa näköjään koville ja se on aivan oikein. Jos seuraavalla kerralla jättäisivät cheatit väliin.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Kyllä ottaa näköjään koville ja se on aivan oikein. Jos seuraavalla kerralla jättäisivät cheatit väliin.

Veikkaan, et tyypit eivät vain pelaa peliä, vaan yrittävät tehdä hahmoillaan oikeaa rahaa. Siksi cheattaavat ja siksi osuu hermoon, kun vasara heilahtaa.

Jokatapauksessa, syyllinen löytyy peilistä.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Olen siirtymässä konsolipelaajasta PC Master Race pariin. Tässä vielä takuuta voimassa:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PC-pelaaminen

Olen siirtymässä konsolipelaajasta PC Master Race pariin. Tässä vielä takuuta voimassa: *linkki*

Laitoin tästä jo RP ilmoituksen, mutta oikeasti jotain rotia tuohon touhuun. Kolme viimeisintä ketjua mitä olen lukenut on sisältänyt ko. myynti-ilmoituksen.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Laitoin tästä jo RP ilmoituksen, mutta oikeasti jotain rotia tuohon touhuun. Kolme viimeisintä ketjua mitä olen lukenut on sisältänyt ko. myynti-ilmoituksen.

Kai sitä voi hyvää tarjousta mainostaa? Sitä paitsi se liittyy tähän ketjuun jos olen hylkäämässä konsolit ja siirtymässä PC-pelaajaksi lopullisesti. Tuo tarjous on todiste siitä.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Olen siirtymässä konsolipelaajasta PC Master Race pariin. Tässä vielä takuuta voimassa:

Kai sitä voi hyvää tarjousta mainostaa? Sitä paitsi se liittyy tähän ketjuun jos olen hylkäämässä konsolit ja siirtymässä PC-pelaajaksi lopullisesti. Tuo tarjous on todiste siitä.


Taidetaan kieltää ihan konsolifinin kauppaohjeissa tuo huuto.netin mainostus :)

Ei Huuto.net-mainostusta

http://www.konsolifin.net/bbs/kaupp...ueen-kayttoohjeet-paivitetty-20-3-2011-a.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PC-pelaaminen

Kai sitä voi hyvää tarjousta mainostaa?
Toki, mutta foorumilta löytyy erillinen osio myynti-ilmoituksille. Oletan että olet tietoinen tästä, koska mielestäni näin ilmoituksesi myös siellä.

Sitä paitsi se liittyy tähän ketjuun jos olen hylkäämässä konsolit ja siirtymässä PC-pelaajaksi lopullisesti. Tuo tarjous on todiste siitä.

MGOTcDD.gif
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Mitenkäs Steamin logiikka toimii lainapelien kanssa. Elikkäs: jos lainaan omistamaani peliä pojalleni (check), niin pystyykö hän ostamaan omalla tilillään lisäosia/texture pack/aseita etc. vastaavia ja käyttämään niitä minulta lainatussa pelissä?

Tämä on noin 60€ arvoinen kysymys tällä hetkellä.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Mitenkäs Steamin logiikka toimii lainapelien kanssa. Elikkäs: jos lainaan omistamaani peliä pojalleni (check), niin pystyykö hän ostamaan omalla tilillään lisäosia/texture pack/aseita etc. vastaavia ja käyttämään niitä minulta lainatussa pelissä?

Tämä on noin 60€ arvoinen kysymys tällä hetkellä.

Ei pysty, Steamissä ei voi ostaa lisäosia jos ei omista alkuperäistä peliä. Tietty voit omalla tilillä ostaa ne jolloin poika voi niitä käyttää.
Who owns and can access the DLC and in-game content associated with a shared title?

A guest will have access to the lender's DLC, but only if the guest does not also own the base game. Guests may not purchase DLC or in-game items for a base game they don't own. Any player may purchase, trade, earn, or otherwise acquire in-game content while playing a game, but in-game items cannot be shared between accounts. These items remain the property of the account that purchased or acquired them.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=3784-QLBM-5731
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Ajattelin hommata lisää RAMia, ja en nyt tunnu löytävän vastausta että onko CAS latency/CL -luokituksella mitään väliä? Sen tiedän että oma RAM on DDR4 ja 2133Mhz ja CPUZ ohjelma mukaan sen CL-luokitus on 15. Mutta en kyllä nyt ihan äkkiseltään ole löytänyt katsomistani kaupoista samaa lajia olevaa RAMia jolla olisi sama CL-luokitus, niin voiko tulla ongelmia jos nyt ostan muuten samanlaista RAMia jolla on CL14 tai CL13 luokitus?
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Ei siinä pitäis tulla mitään ongelmia. Ainakaan mun mielestä eikä pikaisella googletuksellakaan.
 
Vastaus: PC-pelaaminen

Ei pitäisi tulla 99% tapauksessa. Omassa koneessani on kaksi eri 8Gb kampaa eri spekseillä ja toimii hyvin.
 
Ylös Bottom