Barca11910
Well-Known Member
Mä oon tuossa kattonu huvikseni noita Oculuksen VR laseja niin mitenkäs tuo GTX 1070 kortti VR pelaamiseen riittää?
Lähinnä tuo Rift S malli kyseessä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä oon tuossa kattonu huvikseni noita Oculuksen VR laseja niin mitenkäs tuo GTX 1070 kortti VR pelaamiseen riittää?
Mistä sä tohon hintaa sait Uutena ja kuuluuko siihen näppis,hiiri ja näppis?No jaa, ite ostin uuden pöytäkoneen rtx2060 kera ja hintaa alle 800. Prossu i5-9400f, 16gb Ram ja 500 Gb ssd. Ja tuon dlssn kanssa 4k high+rt antaa riittävän fps:n. Ei nää nyt mun mielestä kalliita ole. 2022 sitten joko 3000-rtx tilalle tai 4000-sarjan värkki. Mutta kuten mainitsin, tuo dlss ja tekoäly on se suurin kehitysaskel. On se mehukasta, kun karvalakkimallin peli-pcstä saa maukasta 4k pelaamista raytracingillä!
Seuraavasta televisiosta katsellaan myös näyttöä tietokoneelle. Konsoliohjaimella mennään myös siellä. Ilmainen verkkopeli, ruudunpäivitys kohdallaan aina, ei trophyja, ei fyysisiä pelejä sekoittamassa hinnoittelua, halvemmat pelit... mitäs vielä? Miinuksena turha säätö ja cheatterit.
Pädillä tätä tahkoan vaikka näppis & hiiri on edessä. Ja kun siltä tuntuu niin pädi pois ja kädet hiirelle ja näppikselle ja homma jatkuu lennosta.
Pelaan välillä WarZonea tietokoneella. Ruudunpäivitys on siellä 120 fps luokkaa, kourissa konsoliohjain ja edessä 27” monitori.
On tässä puolensa ja hyvä pitää pelikelpoinen tietokone tässä rinnalla kulkemassa. Viihdyn kuitenkin paremmin siellä television äärellä. Siksi tarkoitus on jatkossa viedä tietokonepelaaminen lähelle konsolikokemusta.
Testailin myös tuota Switchin Pro Controlleria Steamin kanssa ja yllätyin että gyro toimii myös, juttujen perusteella myös PS4:n gyro on omiaan Steamin kautta.
Itselle oli yllätys miten helposti se lopulta padi kädessä oli lähteä pelaamaan tietokoneella. Haluan nuo tärinät mukaan kokemukseen. Seuraavassa vaiheessa siirrytään pelituolista sohvalle television eteen. Konsolisoidaan pc-pelaaminen.![]()
Juu, 4k telkulla ja pädillä täällä vedetään. Halpaa peliä, ja ilmaista nettipelaamistaSeuraavasta televisiosta katsellaan myös näyttöä tietokoneelle. Konsoliohjaimella mennään myös siellä. Ilmainen verkkopeli, ruudunpäivitys kohdallaan aina, ei trophyja, ei fyysisiä pelejä sekoittamassa hinnoittelua, halvemmat pelit... mitäs vielä? Miinuksena turha säätö ja cheatterit.
Ei tässä itellä mitään Master-race ajatusta ole. Toimii paremmin ja helpommin kuin ikinä. 10v sitten oli eri tilanne. Nyt pc on helppoutta ja valinnanvapautta. Tuntuu itsestäkin vähän vieraalta, ja opettelemaan joutuu taas hieman.
Juu mulla on ja Xbox onen ohjain.Te ketkä pelaatte telkkarista koneella onko teillä sohvan lähellä langaton näppis ja hiiri ja sit peli ohjain siinä kaverina?
Te ketkä pelaatte telkkarista koneella onko teillä sohvan lähellä langaton näppis ja hiiri ja sit peli ohjain siinä kaverina?
Tämä just. Olin pitkään konsolimies, kunnes näin 15v tauon jälkeen ostin pc:n. Olin ajatellut ettei Pc sovellu pelkäksi sohvakoneeksi. Itse kun en pysty terveysseikkojen vuoksi oikeastaan ollenkaan käyttää näppistä/hiirtä, saati istumaan pöydän ääressä. Joten täytyy onnistua ns konsolipelaaminen. Mut tuo taipuu siihen niin hyvin, että ps4 lähinnä änäriä varten nyt.Parasta pc pelaamisessa tuo valinnanvara kun saa itse valita näppiksen ja hiiren tai suosikki ohjaimesi ja myös kummalla haluat pelata ja vähän kauppa paikkoja vertailemalla saat pelit todella halvalla
Humble bundle säkillinen vielä pelejä tosi halvalla hinnalla![]()
Minä käytän tämmöistä käyttää samaa Xinput sydeemiä kun nuo kalliimmat XBOX ohjaimet.Te ketkä pelaatte telkkarista koneella onko teillä sohvan lähellä langaton näppis ja hiiri ja sit peli ohjain siinä kaverina?