Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

pc --> ps3

Jonetzky

New Member
Nyt käynyt vähän huonoa tuuria kun olen hukannut muistitikkuni ja kirjoittava dvd asema kannettavassa jälleen paskana vaikka tulikin juuri huollosta.

En saa siirrettyy koneeltani nyt millään pleikkariin tavaraa...

Oon kokeillu jo ipodit ja kameran muistikortit mutta en saa koneella tiedostoja niihin. En tiedä miksen saa tässä ipodiin tiedostoja vaikka kaverin koneella sain kun kone havaitsi sen uudeksi asemaksi.

Oon kuullu että netillä sais laitteet yhdistettyy toisiinsa ja tiedonsiirto tapahtuisi näin ehkä helpoiten mutta mitenkäs tuo sitten käytännössä tapahtuisi?

Kaiken lisäks adsl:n modeemi ei ole kuin 2 porttinen josta toinen usb jonka kautta en oo ainakaan läppäriäni saanut nettiin. :mad:
 
Vastaus: pc --> ps3

Nyt käynyt vähän huonoa tuuria kun olen hukannut muistitikkuni ja kirjoittava dvd asema kannettavassa jälleen paskana vaikka tulikin juuri huollosta.

En saa siirrettyy koneeltani nyt millään pleikkariin tavaraa...

Oon kokeillu jo ipodit ja kameran muistikortit mutta en saa koneella tiedostoja niihin.
Mitä tiedostoja olet siirtämässä? Muistikortin kanssa onnistuu ihan samalla tavalla kuin USB-muistinkin kanssa. Muistikortin juureen täytyy tehdä kansio PS3, jonka alle kansiot VIDEO, PHOTO, MUSIC ja THEME ja niihin kopioidaan nimiensä mukaista matskua.
 
Vastaus: pc --> ps3

Mitä tiedostoja olet siirtämässä? Muistikortin kanssa onnistuu ihan samalla tavalla kuin USB-muistinkin kanssa. Muistikortin juureen täytyy tehdä kansio PS3, jonka alle kansiot VIDEO, PHOTO, MUSIC ja THEME ja niihin kopioidaan nimiensä mukaista matskua.

musaa/avi tiedostoja

Mitenkäs sä saat muistikortin läppäriin kiinni? itse en ainakaan ihan heti näe sopivaa paikkaa :eek:
 
Vastaus: pc --> ps3

Mitenkäs sä saat muistikortin läppäriin kiinni? itse en ainakaan ihan heti näe sopivaa paikkaa :eek:
Muistikortti kameraan, kamera USB:llä läppäriin. Kai se muistikortti näkyy siellä ihan tavallisena "asemana"? Sitten vaan kansioita luomaan ja filuja kopioimaan.
 
Vastaus: pc --> ps3

Muistikortti kameraan, kamera USB:llä läppäriin. Kai se muistikortti näkyy siellä ihan tavallisena "asemana"? Sitten vaan kansioita luomaan ja filuja kopioimaan.

Niin minäkin luulin ja ipodissa kanssa mutta eipä näy! Koneessani jotain vikaa...

näkyy vain se kamera osio johon ei voi itsessään lisätä mitään. ainoastaan kopioida pois päin kuvia. Kaverin kone tunnisti kyllä ipodinikin levy asemana. :rolleyes:
 
Vastaus: pc --> ps3

näkyy vain se kamera osio johon ei voi itsessään lisätä mitään. ainoastaan kopioida pois päin kuvia. Kaverin kone tunnisti kyllä ipodinikin levy asemana. :rolleyes:
Jos ei muu auta, käy ostamassa uusi USB-muistitikku. 14,90 eurolla näyttää saavan Kingstonin 2 gigan kepin. Luulisi riittävän. Tai jos haluaa pihistellä, alle kympillä saa gigan tikun.

PS. Onhan iPodista kytketty päälle se Enable Disk Use? (Kytke iPod koneeseen, käynnistä iTunes ja mene katsomaan iPodin tietoja.)
 
Vastaus: pc --> ps3

Jos ei muu auta, käy ostamassa uusi USB-muistitikku. 14,90 eurolla näyttää saavan Kingstonin 2 gigan kepin. Luulisi riittävän. Tai jos haluaa pihistellä, alle kympillä saa gigan tikun.

PS. Onhan iPodista kytketty päälle se Enable Disk Use? (Kytke iPod koneeseen, käynnistä iTunes ja mene katsomaan iPodin tietoja.)

Tattis sain ipodin toimiin nyt noin. Joo ei tääl korves missä nyt oon ees tuollaisia tikkuja löydä ku vasta 50 km päästä :D
 
Vastaus: pc --> ps3

Muuten pari lisä kysymystä kun nerona oot siinä että kuinka ipodiin lisätää biisejä kun käytössä ei ole oletus itunes kirjasto. Eli en halua synkronoida ipodia, ettei biisit katoa.

Sitten että toimiiko pleikkarissa mkv-videotiedostot? mp4 hd videot toimii, mutta ongelmana on että lähes kaikki ilmaset/ostettavat hd musiikkivideot ovat mkv-tiedostoja? Ja jos ei toimi niin mahtaisko tuo ominaisuus vielä pleikkariin tulla?
 
Vastaus: pc --> ps3

Muuten pari lisä kysymystä kun nerona oot siinä että kuinka ipodiin lisätää biisejä kun käytössä ei ole oletus itunes kirjasto. Eli en halua synkronoida ipodia, ettei biisit katoa.
En nyt oikein ymmärrä kysymystä. Mitä tarkoitat tuolla, että "käytössä ei ole oletus itunes kirjasto"? Ite olen hoitanut biisit iPodiin luomalla erillisen soittolistan ja valinnut iPodin asetuksista "synkkaa vain tämä soittolista". Jos laitat päälle Manually manage songs and playlists -valinnan, voit vapaasti siirrellä tiedostoja iPodiin, mutta menetät samalla mahdollisuuden synkronointiin. (Ja taisipa siinä käydä vielä niin, että kun tuon kytkee päälle, iPod vetää itsensä sileäksi saman tien.)

Sitten että toimiiko pleikkarissa mkv-videotiedostot? mp4 hd videot toimii, mutta ongelmana on että lähes kaikki ilmaset/ostettavat hd musiikkivideot ovat mkv-tiedostoja? Ja jos ei toimi niin mahtaisko tuo ominaisuus vielä pleikkariin tulla?
MKV-videot eivät toimi, enkä usko, että tukea on ihan heti tulossa - jos koskaan.
 
Vastaus: pc --> ps3

MKV-videot eivät toimi, enkä usko, että tukea on ihan heti tulossa - jos koskaan.

Sääli :( Ainakin ps3:ssa olisi potentiaalia pyöriä noita ilman tökkimistä. Hyvälläki koneella nuo tiedostot sattuvat töksähteleen aika ikävästi.

No taitaa jäädä haaveeksi
 
Ylös Bottom