Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Laitappa screenshottia. Maanantaina vasta pääsen pelin pariin kun olen vaunulla, ni en tiedä mistä puhutaan. :)

Tännekkin vois jo seuraavaan kisaan vaihtaa sään randomiksi kun päivitys korjas ainaisen vesisadebugin.

Kokeilkaapa nyt jotka päivityksen ladannu niin ajaa (random, random, random, random) 10x asetuksella. Sää vaihtelee aika realistisesti nyt.

Miten paljon saa käyttää noita kahta radan ulkopuolista 'terassikivetyslevennstä'?
Kyllä sitä mun mielestä saa ajaa nii paljo ku haluaa ku kumminki kaikki ympärillä on sitten nurmikkoa.

Kyllä sitä mun mielestä saa ajaa nii paljo ku haluaa ku kumminki kaikki ympärillä on sitten nurmikkoa.
Samaa mieltä ja täs radas vois antaa pelin itse hoitaa mahdolliset oikasut. Ja eikä mitään säävaihteluita enää.:)

Veljesten terassikiviteoriat kuulostavat hyviltä. Mennään niin. Terassille sitten vasta kisan jälkeen.:p

Mä lähden nyt lomareissuun pariksi viikkoa, joten hyvät kisat kaikille! Pelataan, kun on taas kotimaisemissa.

Tuo on kyllä hyvä että saa ajaa sieltä terassikivetykseltä, koska sitä olis kyllä aivan mahdoton valvoa, jos jollekkin ei ottais omantunnon tuskia kusettaa(luulen ettei tästä porukasta niitä löydy;)). Onko nyt muuten noi sää slotit vakioita vai tuleeko esim tohon brands hatchiin sade vai randomi, kun vissiin on toiminut päivityksen jälkeen.

Otetaan jokatapauksessa yks sadekisa. Vedetään tämä nyt myös selkeällä säällä kun on jo sovittu.

Monaco lienee parasta vetää selkeällä. Otetaan kauden päätökseen random+random+random jos se kerran toimii nyt.

PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Pääsin reissusta kotiin ajoissa ja hiukan testaamaan rataa.
Itse en tule alle 1:01 pääsemään, tiedän jo nyt. Ihan maksimi kierros oli 1:01:587. (edit: no joo, kisassa tuli ilman imua 1:00:718)

Virallinen kanta on nyt siis se, että ajetaan 15 kierroksen kisat ja niillä ensimmäisen ja viimeisen mutkan ulostulojen vihreille terassikivetyksille saa ajaa niin paljon kuin haluaa.

Olen sitä mieltä, että ajetaan tämä kisa selkeänä, mutta jos halutaan 3x random slottia niin voidaan silläkin ajaa.

melkein alle 1min mut ei 1.00.005

Padilla aamul time trialissa 1.00.689. Eilen ratilla 1.00.131.

PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Harmittaa entistä enemmän edellisen kisan ekan kisan ulosajo. 15 pistettä meni ja nyt en tule olemaan kuin sijoilla 5-8. Kammo aikoja vedätte, kun en edes tiedä missä olen nyt hidas.

Edit: ne random slotit toimii oikeasti hyvin nyt.

Voisiko kuivan kelin lyödä jo lukkoon kiitos. Reeniaika on vähissä.

No lyödään lukkoon samapa se. Otetaan kauden päätökseen vasta randomit ja seuraavaan kisaan se sade ja Monacoon kuiva

Formulaliigan kisassa oli ainaki niin hanurista toi random, että saas nyt katsoa kannattaako sitä käyttää missään.

Formulaliigan kisassa oli ainaki niin hanurista toi random, että saas nyt katsoa kannattaako sitä käyttää missään.
Oikeesti tossa random pitäs olla niin että todenäköisemmin on pouta kuin sade nythän se on iha 50-50 että kumpaa tuloo pitäs olla esim 75-25 tai 80-20 joka olis enemmä todellisuutta.

Nyt vain päätät ettei sitä käytetä ainakaan tässä sarjassa. Ei luulis monikaan olevan sitä vastaan? Ja kiellät sen resetointi napin myös.

Ylös Bottom