Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars Formula Rookie sarja, kausi päättynyt, kiitos kaikille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars Formula Rookie Euro, Kausi 1 (sarja täynnä, varakuskeja mahtuu)

Kauden viidennen kisan tulokset japanin maalta, olkaa hyvät.
Kisan tulokset ja pisteet:

Lisäksi mun kisat, ekasta kisasta leikkasin kolariin, lopussa ajelin yksin ja nousin viimeiselle pistesijalle muiden poistumisten takia. Toisessa kisassa hyvää vääntöä ja loppu oli huikea.
Kisa 1:
https://www.youtube.com/watch?v=ErLpN-6js8A

Kisa 2:
https://www.youtube.com/watch?v=Ku4ObqCnir8

Olis kiva tietää, mitä tässä tapahtui ja eihän edelläajava antimikael oikeasti pyörähtänyt mun takia ja näkys vaan mun näkymässä eritavalla. Aika warppaus oli.

Kauden päätösosakilpailu:

Luvassa romurallia, sillä ratana Monza Short. Kisa ajetaan tiistaina 7.7.2015, klo 19.30 alkaen kuten ennenkin. Aika-ajot klo 21.

Simo on lähes varmistanut mestaruutensa, mutta kolmossijasta on vielä kova kamppailu, samoin kuin sijoista 5-9.

Nyt oli sitten kerrankii vauhtia, mutta ei sitten varmuutta. Oli sen verran hazardit säädöt että ei pysyny millään koko kisaa hanskassa. Kuitenkii kauden paras sija tässä sarjassa, neljäs, ni ihan jees. Toisessa kisassa sitten tuli useempi spinni ja oisinko ollu seittemäs, kun masa häipy viimesellä kierroksella.

Sori Derekille tosta osumasta mikä on tossa videolla, yritin pitää sisäreunassa mut liuku kylkeen. On toi kolareitten mallinnus kyllä yks vitsi tässä pelissä, vähän kohtuuton lopputulos noin pienestä osumasta.

Ei se midn. Ihmettelin itekki kyseistä kolaria koska luulen ettei osuma kovin kova ollut, mut komeesti lähti ympäri . Harmittaa ettei saa replaytä ku kuittaa pelistä, mut en viittiny siihen keskelle ajorataa jäädä lojumaan..

ps. Ootko omena laskenu omat pistees oikein viime kisan jälkeen .

Tosta ompun kuvakulmasta vasta tajusin missä mä menetin nii helvetisti aikaa.. .

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huomattavasti selkeemmän näköinen pistetaulukko, jos olisi pystysarakkeissa kaikki lähdöt eriteltynä ja lopuksi viimeisessä sarakkeessa Total-pisteet summattuna. Näkee samalla mistä kisoista porukkaa ollut poissa ja onko kuntokäyrä ollut nouseva, alaspäin vai tasainen.

About http://www.statsf1.com/en/2007.aspx tähän tyyliin.

ps. Ootko omena laskenu omat pistees oikein viime kisan jälkeen í*½í¸Š.
En, hyvä pointti. Mulla pitäis olla 115pistettä. Korjataan huomenissa.

Huomattavasti selkeemmän näköinen pistetaulukko, jos olisi pystysarakkeissa kaikki lähdöt eriteltynä ja lopuksi viimeisessä sarakkeessa Total-pisteet summattuna. Näkee samalla mistä kisoista porukkaa ollut poissa ja onko kuntokäyrä ollut nouseva, alaspäin vai tasainen.

About http://www.statsf1.com/en/2007.aspx tähän tyyliin.

Tämän tyyppinen mun alunperin piti tehdäkin. Toisen kisan jälkeen keskellä yötä tein epähuomiossa täysin vanhan päälle ja unohdin ajatuksen. Se olisi todella paljon helpompi jopa ylläpitää. Sen jälkeen kun tajusin tehneeni noin, niin ajattelin et aivan sama, mennään loppuun asti näin. :D. :D

Mahdollisesti kauden päätyttyä saatan tuollaisen taulukon vielä tehdäkin. (Aika varmasti teenkin, koska itseäni kiinnostaa kaikki tilastot ja pistekehitys jne.) Ainakin tulevassa GT3 sarjassa moinen nähdään, varsinkin kun tallipisteetkin tulee.

Ite en oo noita taulukoita ikinä väsännyt mut kuulemma helppo tehdä jos exeli pysyy käsissä :)
Mun mielestä ihan hyvännäkönen ja suht simppeli mistä näkee kaiken oleellisen
esimerkki: http://uppaa.net/i/e1219.png

No niin, nyt on kaikkien kisojen tulokset käyty läpi ja virheet korjattu, muunmuassa antimikaelilla oli liian vähän pisteitä, mulla itsellä taas muutama liikaa, korjattu myös viime kisasta Formulaliigan ja masan sijoitus ekasta kisasta.
Samalla tehty koko pistetaulukko hieman toisenlaiseksi. Eli nyt ei näe enää aika-ajojen aikoja, eikä sitä missä kisassa on paaluja jne tullut, ne on vain yleisesti määrinä mukana tilastoissa...

Sarjataulukko:
formularookiesarja.png

Pieni näppäilyvirhe näköjään siinä käynyt että voitot ja palkintopalli sijoitukset on väärinpäin mun sarakkeessa eli ei mitään isoa mutta mainitsin ny vaan ku osu silmään.

Aina joku virhe jää...
Korjataan tiistain kisan jälkeen :)

Tänään tullu päivitys, koko 1,7gigaa.

Nettipeli vaatinee et kaikilla toi uus versio, joten ladatkaa jo tänään!

Kauden päätösosakilpailu:

Luvassa romurallia, sillä ratana Monza Short. Kisa ajetaan tiistaina 7.7.2015, klo 19.30 alkaen kuten ennenkin. Aika-ajot klo 21.

Simo on lähes varmistanut mestaruutensa, mutta kolmossijasta on vielä kova kamppailu, samoin kuin sijoista 5-9.

Ajetaan 17 kierrosta. Ajelen itsekin 56sek kierroksia ja kärki menee paljon kovempaa, niin pysyy se noin 15min kisa.

Aloitetaan harjoitukset klo 19.

Eli
Harjoitukset 1: 30min klo 19
Harjoitukset 2: 90min n. klo 19.39
Aika-ajot: 15min n. klo 21
Warm up 5min n. klo 21.15
Kisa 1: 17 kierrosta n. klo 21.20
Aika-ajo 2: n. klo 21.40
Warm up 2: n. klo 21.55
Kisa 2: n. klo 22

Lähetystä voi seurata noin 20.45 alkaen ainakin. www.twitch.tv/omenanraato

Ei ole kuin yksi ilmoittanut ettei tule ja sille on jo varakuski, mitta viime kisoissa ei porukka pahemmin ole ilmoitellut mitään ja tyhjää on ollut, joten uskon et pääset mukaan jos haluat.

No mikähän tätä nyt vaivaa. Ensin kirjautui ulos psn:stä aina ku yritti mennä Lobbyyn, nyt pääsen Lobbyyn mut en sessioon.

No mikähän tätä nyt vaivaa. Ensin kirjautui ulos psn:stä aina ku yritti mennä Lobbyyn, nyt pääsen Lobbyyn mut en sessioon.

Ja peli päivitetty?

Onko Simolla ja Antimikaelilla samaa ongelmaa?

7 tyyppiä ongelmitta päässyt kyllä mukaan sessioon

Joo sama homma. Storeen ku koittaa nii lukee että palvelua huolletaan

Mitäs tehdään? 9 tyyppiä radalle asti pääsee jo nyt, osalla ollut samaa ongelmaa ja monen yrityksen jälkeen päässyt mukaan.

A: siirretäänkö kisaa viikolla (en itse haluis)
B: teenkö uuden lobbyn? (Riski ettei kukaan pääse takas)
C: mennäänkö niillä jotka lopulta pääsee sisälle?

Simokin 50 yrityksen jälkeen sisässä. Psn:ssä ongelmia, joten yrittäkää uudelleen ja uudelleen

Ylös Bottom