Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Juu voidaan gt3 sarja toki laittaa tauolle ja vetää vaikka yksi kausi pelkästään noilla vaihtuvilla autoilla. Kaikki käy.

Aloitan äänestyksen.

1. Ford Sierra 6p
2. Superkart 5p
3. Formula C 4p
4. Ginetta Junior 3p
5. Caper Monterey Stockcar 2p
6. Renault Clio Cup 1p

Eli kuutta autoo voi maksimissaa ehdottaa ja äänestysaika nyt vaikka keskiviikko klo 21 asti jonka jälkeen katsotaan millä kuudella vedetään eka kausi.

Jos nyt tajusin oikein,ni jokainen voi äänestää ihan mitä autoa vain mitkä pelistä löytyy ja laittaa ne top6:seen? Jokaisen äänestäjän top listan mukaan lasketaan pisteet ja 6 eniten saanutta autoa valitaa sarjaan?

Teeppä silli se vote juttu. Sinne vaikka 10 autoa ja niistä äänestys.

Jos nyt tajusin oikein,ni jokainen voi äänestää ihan mitä autoa vain mitkä pelistä löytyy ja laittaa ne top6:seen? Jokaisen äänestäjän top listan mukaan lasketaan pisteet ja 6 eniten saanutta autoa valitaa sarjaan?

Kyllä. Saman luokan autojen pisteet toki lasketaan yhteen (esim. LMP tai group A)

Teeppä silli se vote juttu. Sinne vaikka 10 autoa ja niistä äänestys.

Ei saa tehtyä järjestystä ja ei muutenkaan kovin virallinen äänestystapa kun joku dille voi äänestää monta kertaa ja vain yhtä vaihtoehtoa voi kerralla äänestää.

Sillin äänestys tapa ois ollu monipuolisempi. No,kyl tuokin lista käy ja ainahan voi jättää kisan ajamatta,jos ei jokin auto miellytä.:)

Toi äänestys sivu on huono siinä mieles,ett jokaine voi äänestää todennäköisesti rajattomasti.

Tein testin..äänestin samalle autolle 6p,5p,4p..jne. Kax kertaa pystyi kerralla äänestää samalla tavalla.Poistuin sivulta ja menin uuestaa,taas ois ollu mahdollisuus äänestää kax kertaa.:(

Sillin systeemissä vois vain kerran äänestää kuutta eri autoa.

Toi äänestys sivu on huono siinä mieles,ett jokaine voi äänestää todennäköisesti rajattomasti.

Tein testin..äänestin samalle autolle 6p,5p,4p..jne. Kax kertaa pystyi kerralla äänestää samalla tavalla.Poistuin sivulta ja menin uuestaa,taas ois ollu mahdollisuus äänestää kax kertaa.:(

Sillin systeemissä vois vain kerran äänestää kuutta eri autoa.

Tuohon voisi laittaa lukituksen, eli vaatii kirjautumisen tunnuksilla. Sitä en kuitenkaan halunnut tehdä. Toivotaan, että porukka ei perseile tuollalailla ja jos perseilee niin tuollaiset tulokset automaattisesti hylätään.

Tuohon voisi laittaa lukituksen, eli vaatii kirjautumisen tunnuksilla. Sitä en kuitenkaan halunnut tehdä. Toivotaan, että porukka ei perseile tuollalailla ja jos perseilee niin tuollaiset tulokset automaattisesti hylätään.

Vaikee se on estää perseilyä. Esim. Jos 10 eri kuskia antaa vaik sierralle 6p,heti syntyy ajatus ett joku ois äänestäny enemmän kui yhden kerran.

Vaikee se on estää perseilyä. Esim. Jos 10 eri kuskia antaa vaik sierralle 6p,heti syntyy ajatus ett joku ois äänestäny enemmän kui yhden kerran.

Sinänsä minulle on formaatille se ja sama :) jos on helpompi tehdä huutoäänestyksenä ja perseilyä ei voi näin vanhemmassa porukassakaan välttää niin sitten mennään sillä. Ajattelin että tämänkin voisi toteuttaa fiksusti ja nopeasti jossa jokainen pääsee vaivattomasti tuon naputtelemaan.

Jos kaikki ilmottaa tähän ketjuun vain että on äänestänyt niin siitä on helppo verrata onko ylimääräisiä ääniä.

Itse olin 5. Äänestäjä

Jos kaikki ilmottaa tähän ketjuun vain että on äänestänyt niin siitä on helppo verrata onko ylimääräisiä ääniä.

Itse olin 5. Äänestäjä

Itse olin ensimmäinen äänestäjä.

Ylös Bottom