Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (suunnittelu/ilmoittaut...

Meikäläisen ykköskuskiksi tullee Formulaliiga. Tiimin nimi 'Padofiilit', väri RGB#14. (Ilmottakaa jos on liian herkkä nimi:)

Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (suunnittelu/ilmoittaut...

Meikäläisen ykköskuskiksi tullee Formulaliiga. Tiimin nimi 'Padofiilit', väri RGB#14. (Ilmottakaa jos on liian herkkä nimi:)

Mielenkiintoinen nimi kyllä... Mut juu tervetuloa Formulaliigalle ja Padofiilit tallille. Bemari tulille vaan. :)

Mielenkiintoinen nimi kyllä... Mut juu tervetuloa Formulaliigalle ja Padofiilit tallille. Bemari tulille vaan. :)

Heh, juu.. Pakkohan se oli nimi vääntää siitä faktasta, että molemmat ajamme padilla..

Tässä on tullu nyt mietittyä että kun kerran on vain yksi talli jokaista merkkiä, niin eikö olisi järkevintä että tallin molemmat kuskit valitsee oman mieleisensä värityksen ja mielellään eri numeroisen auton. On hankala muuten erottaa kuskeja jos on sama väritys tallin molemmilla autoilla.

Meillä esim. Mersulla olisi nyt valittuna Derekille #77 Schivelly ja minulle Speitan #87 Garton. Talliamme voitaisiin kutsua huikeasti ylistäen nimellä Tuborg AMG Racing Team, koska olemme molemmat lievästi persoja kyseiselle virvokkeelle.

Mikäli tuo ideani ei käy niin otamme käyttöön tuon #77 värityksen molemmille.

Sinällään tuo ei ole pois suljettu vaihtoehto, mutta en haluaisi mitään tilkkutäkkiä ruudukkoon, vaan et talli näyttäis tallilta. Sinällään ei ole väliä, mut ois ees molemmilla esim valkoiset autot tai mustat autot, eikä niin et on valkoinen, että musta mersu jne. Ideana siis se, että oikeasti erottaa kyseisen tallin muista. Eihän esim formuloissa meinaa edes TV:stä erottaa kuka siellä on.

Lisätkää minut Audin kuljettajaksi :)

Mun tallin väritys vois olla Zipanol #27 ja nimi päätetään, kunhan tulee toinen kuski. Voin myös siirtyä toiseen talliin kakkoskuskiksi jos joku huolii!

Koska minun lisäkseni myös ainakin Rookie sarjassa monet striimaa lähetyksiä ja jälkeenpäin pistää youtubeen koosteet kisoista, tai koko kisat. Niin mielelläni kerään aloitusviestiin kaikkien halukkaiden linkit youtubeen ja twitchiin, jotta ulkopuoliset voi sieltä nopeasti löytää haluamansa kuljettajan striimin. Näin voitaisiin saada katsojia enemmän. Nythän jo ainakin mulla on ollut 5-40 katsojaa kisasta riippuen. Toki kisojen jälkeen ketjuun rookien tavoin linkit suoraan kisoihin, mutta kanavien linkit kerättäisiin avausviestiin.

Sit pisteistä. 15 parasta saa pisteitä, se on jo varma. Mutta mitä mieltä porukka on, et halutaanko muita pistetä. Aika-ajoista jotain? Nopeimmasta kierroksesta jotain? Tai ennenkaikkea pystyiskö jotenkin korostamaan tallipisteitä ja molempien puhdasta suoritusta kisassa? Itsehän siis haluaisin, että tallikaverin kanssa oikeasti tehtäisiin töitä myös sen tallin eteen, eikä vain omaa kisaa silmällä pitäen ja ettei mitään ragequitteja tule jos kisa menee piloille, vaan taistellaan edes tallin puolesta sit.

Jees mukana. Laita Mäkkärille, eli ainoalle oikealle vaihtoehdolle.

Ja pisteistä sen verran. Aika-ajojen ja kilpailun nopeimmasta kierroksesta voisi palkita pisteillä.

Neljässä tallissa nyt kaksi kuljettajaa ja kolmessa yksi. Vielä siis yksi talli otetaan, joten ensimmäinen ginetalle tai Aston Martinille, niin kahdeksas talli saadaan muodostettua ja toinen autoista tippuu pois.
Sit vaan täyttämään loput tallit ja miettimään nimet/värit.

Pisteitä tässä olen kovin miettinyt. Olen yrittänyt metsästää valmispohjaa joko webbi pohjaisena tai laskentataulukkona. Yhden löysin, joka oli niin monimutkainen, että lähes mahdoton puukottaa, eikä se toiminut ollenkaan mäkillä numbersissa.

Eli jos en nyt keksi hyvää tapaa tehdä taulukko mahd. helpoksi, niin voi olla että tulee vain pisteet kisasta. Parasta olisi, kun kirjoittaisi vain kuskin nimen tulosluetteloon, niin se laskisi pisteet kuljettajalle, että tallille, tunnistaisi omat sarakkeet esim a-a pisteistä jne.

Numbersissa en ole moisia väsäillyt, joten en oikein osaa tehdä, vaan mentävä täysin manuaalilla.

Koitin äsken Barcelonassa Ruffia,jokin bugi iski jälleen. Lähdettäessä nopealle kiekalle offlinen harkois..vaihto ratin läpistä 4-->5:lle,mut menikin ykköselle ja kone paukahti. Tämä teki 3 kertaa peräkkäin ja sit lopetin kokonaan ajamisen ja sammutin pleikan. :(

Uus päivitys tullu tänään:
* Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.

Otetaanko ennen varsinaista kautta jotain pienempää sarjaa tai kisoja? Ajohalut kovat hyvässä seurassa.

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (suunnittelu/ilmoittaut...

Otetaanko ennen varsinaista kautta jotain pienempää sarjaa tai kisoja? Ajohalut kovat hyvässä seurassa.

Kyl sitä jotain treenejä on jo otettukin ja mielellään itse ainakin otan lisääkin. Vaikka jo huomen illalla tai sunnuntai illalla

Tulkaas joku muukin Mäkille :( Täällä om yksinäistä.

Tuli tänään ruffilla muutama kierros ajettua barcelonassa..ratin asetuksia lähinnä testailin kohilleen. Sit testi auton vakio säädöillä,kolmannella kiekalla taas bugi iski..mutkis mis etupää puski ja loppu pito,ni ratti tärisi ja piti meteliä. Menin varikolle,en säätänyt mitään ja tulin takas,taas toimi hyvin sen jälkeen. Ajat ei ny kovin kummosia ollut,mut eiköhän ne parane vielä.:)

Mulla tekee tota tärinä bugia jostain syystä myös F1 2015:ssa. Ja kun mulla ne tulee aina sen jälkeen kun on osunut edes vähän johonkin. Toiseen autoon tai rataan.

Ylös Bottom