Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PCars - GT3 kaudet 1 ja 2, mukana tallimestaruus (sarja täynnä)

Niin omena eli siis sää ei ole "medium cloud, light cloud, medium cloud, clear" 5x sitten kuitenkaan vaikka näin väitit vielä sivu tai pari sitten?

Eli siis sää on pysyvästi light cloud? Jos vielä tähän saa selvyyden.

Hiphei_finlandille vielä kiitos eilisestä vinkistä. Tosiaan peräpäätä koventamalla kaikinpuolin tuli autosta stabiilimpi ja kääntyy helpommin ja 1.46 menee alitte jo itselläkin.

Meinaako joku ajaa soft renkailla kisan? ei tunnu itellä kestävän kuin noin 12-13 kierrosta renkaat.

Juu siis on on, onko se viel päivittämättä etusivulle. Säässä on 10x nopeus kun siellä ei ole 5xää

Edit: päivitetty.

Olen nyt kohta kotona et treenit käy koska vaan.

Juu siis on on, onko se viel päivittämättä etusivulle. Säässä on 10x nopeus kun siellä ei ole 5xää

Edit: päivitetty.

Olen nyt kohta kotona et treenit käy koska vaan.

Joo sen 5x saa ainoastaan poistamalla tallennustiedon ja kun ekan kerran luo online session. Silloin joutuu kaikki asetukset vetää uusiksi eli en suosittele :D

10x ehkä jopa parempi ettei suoraa aurinkoa ole iltapäivällä 12 minuuttia putkeen, jolloin renkaat sulaa kyllä kovaa vauhtia. Itse saatan tulla hetkeksi treenaan kohta.

Juu toi on tuntunu hyvältä ja aurinko ei häikäise yökisoisssa niin pitkään, kun vähän tulee pilveä jne. Kiva kun varjopaikat muuttui vähän.

Nyt Hiphei se ratti pois ja olutta tilalle , eihän tästä tuu mittään ku mies vetelee ku shumi aikoinaan.... No koitetaan opetella ja tulla perässä. Jotenkin ei vaan saa rattia kohilleen ja auto käyttäytyy miten sattuu. Huomenna sen sitten näkee, miten käy.
Jos otan olutta,ni sit mennään jo alle 1.40 aikoja.:D
Niin omena eli siis sää ei ole "medium cloud, light cloud, medium cloud, clear" 5x sitten kuitenkaan vaikka näin väitit vielä sivu tai pari sitten?

Eli siis sää on pysyvästi light cloud? Jos vielä tähän saa selvyyden.

Hiphei_finlandille vielä kiitos eilisestä vinkistä. Tosiaan peräpäätä koventamalla kaikinpuolin tuli autosta stabiilimpi ja kääntyy helpommin ja 1.46 menee alitte jo itselläkin.

Meinaako joku ajaa soft renkailla kisan? ei tunnu itellä kestävän kuin noin 12-13 kierrosta renkaat.
Hyvä ett sait bemuun vauhtia.Eipä ne softit mulkaan kestä pitempää.:(

Nyt näyttää vahvasti siltä, että tulee turpaan ja kovaa. Itse saan hädin tuskin alle 1:50 aikoja kun täällä ajellaan 1:44-1:45 :D

No toivottavasti saadaan sitten peräpäähän hyvät kisat eikä tuu tylsää. Voittaminen onkin ihan yliarvostettua! :D

No minä en oo ajanu metriäkään rookie sarjan jälkeen. Ei tietoa että miten päivitykset muuttaneet peliä. Samapa tuo. En aio tosissani vääntää ku voittoon ei mahdollisuuksia olisi muutenkaan. Peräpäässä kihnutan ja toiveissa keskivaiheille sijoittuminen.

Edit: sen verta lisää että tavoitteena päästä jokaisessa kisassa maaliin ja mahdollisimman hyville pisteille.

Bentleylle väritys Dyson Racing Team Bentley ja tiimin nimeksi Dyson Racing.

Nyt näyttää vahvasti siltä, että tulee turpaan ja kovaa. Itse saan hädin tuskin alle 1:50 aikoja kun täällä ajellaan 1:44-1:45 :D
Älä nyt. Minä kellotin samanlaisia aikoja ja treeni tuotti tulosta. Eilen pääsin aina joka kisassa ja treeneistä tuonne 1.47 aikoihin. Olisi hienoa jos tänään saisi tuon 1.46 rikottua.

Ajatus oli tulla ajelee juu, mutta jostain syystä äskeisellä treenillä veti niskan niin jumiin, etten kyllä tän päänsäryn kanssa taida tehdä muuta kuin vetää pilleriä naamaan ja mennä peitonalle.

Alkoi kyllä masentamaan taas kun pädikuskeja (storkki) tulee ja vetelee vasemmalla kädellä toinen silmä kiinni hutaisten 1.45 aikoja varmaan 10 putkeen... Itse sain joka kisassa sen 1.45.7-1.45.9 ajan, mutta kaikki muut kierrokset 1.46-1.48 ja sit 2-4 pyörähdystä. En tehnyt alkuun muutoksia säätöihin ja renkaat meni punaiselle, pito katoaa sen jälkeen täysin ja ajamiseen menee maku. En tiedä yhtään mitä täs tekis..koitin muutella kaikkea ja aina yhtä surkea lopputulos.

Ei kyllä kisassa tule yhtään mitään tällä menolla..

Ajatus oli tulla ajelee juu, mutta jostain syystä äskeisellä treenillä veti niskan niin jumiin, etten kyllä tän päänsäryn kanssa taida tehdä muuta kuin vetää pilleriä naamaan ja mennä peitonalle.

Alkoi kyllä masentamaan taas kun pädikuskeja (storkki) tulee ja vetelee vasemmalla kädellä toinen silmä kiinni hutaisten 1.45 aikoja varmaan 10 putkeen... Itse sain joka kisassa sen 1.45.7-1.45.9 ajan, mutta kaikki muut kierrokset 1.46-1.48 ja sit 2-4 pyörähdystä. En tehnyt alkuun muutoksia säätöihin ja renkaat meni punaiselle, pito katoaa sen jälkeen täysin ja ajamiseen menee maku. En tiedä yhtään mitä täs tekis..koitin muutella kaikkea ja aina yhtä surkea lopputulos.

Ei kyllä kisassa tule yhtään mitään tällä menolla..
Huomenna sul menee paljon paremmin.

Only ja jatun kans ajettiin pari 5kiekan kisaa. Virheitä tuli taas liikaa..väsymys painaa. 144.7 oli paras 16 kiekan bensa määrällä..ja pieni moka tuli vikassa mutkassa. Ennen tota onlinesessiota koitin 32 kiekan bensa määrällä..1.45.2-1.45.7 en ehtinyt ajaa kuin 4 kiekkaa.

Pitäis saada varmuutta ajoon.:(

Mä ajelin tänään sekä 10 kierroksen bensamäärällä ja täydellä tankilla (120litraa) ja kierrosajoissa en huomannut eroa. Itseasiassa täydellä tankilla auto oli paljon vakaampi ja helpommin tuli tasaisia kierroksia.

Eli kisaan lähden ilman välitankkausta, vaihdan vain renkaat.

Mä ajelin tänään sekä 10 kierroksen bensamäärällä ja täydellä tankilla (120litraa) ja kierrosajoissa en huomannut eroa. Itseasiassa täydellä tankilla auto oli paljon vakaampi ja helpommin tuli tasaisia kierroksia.

Eli kisaan lähden ilman välitankkausta, vaihdan vain renkaat.
Joo,vakaampi oli ja huiput suoralla oli sama mitä tt:ssä 5litralla. Testaan huomenna miten renkaat kestää "täydellä" tankilla. Huomisen jälkeen vois pitää vähän taukoa ajamisesta..liikaa tullu ajeltua viime aikoina,alkaa kyllästyttämään ajaminen.

Jep, ei mitenkään tälläistä treeni määrää jaksa millään joka kisaan. Ennemmin on vaikka häntäpäässä cruisaamassa, kuin vetää tällä tahdilla treenikisaa.

Jep, ei mitenkään tälläistä treeni määrää jaksa millään joka kisaan. Ennemmin on vaikka häntäpäässä cruisaamassa, kuin vetää tällä tahdilla treenikisaa.
Höpö höpö. Vielä kerkee mukaan! Ajellaan vielä.

Jos on vielä poisjääntejä, niin voin tulla tuuraileen. Autolla ei väliä.

Onkohan nää GT3 tullu hitaammiks päivityksen jälkeen? Mietin vain kun vertaa mitä livegamersin barcelonan aika-ajossa ajettiin alkukesällä vaikka rengaskuluma oli x3

Aika-ajot

1. Simo911 1:41:917
2. Proffa 1:41:966
3. f1-masa 1:42:786
4. LeDereque 1:43:996
5. JuhohFin 1:44:912
6. karpachio 1:45:112
7. Timppa9 1:46:086
8. SiLLiMuNaVoi 1:46:536

Ajattelin että olisin kyl 1-2 sekuntia ajanu hiljempaa tuolloin. Tosin ainakin kolmen kärjellä oli bentley alla.

Jos on vielä poisjääntejä, niin voin tulla tuuraileen. Autolla ei väliä.

Mä voin antaa paikkani sulle, kun sä oot kuitenkin niin kova luu tähän sarjaan. Voin tuurailla sitten joitakin, jos Ompulle sopii? Aja Simo sinä tänään ja katsotaa seuraavaa kisaa sitten, sopiiko?

Ylös Bottom