Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pejjoonit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kennedy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kennedy

New Member
http://pelikonepeijoonit.net/articles/dctribute.html

Peijjoonit on saanut aikaan aika hyvin DC kamaa ja tietoa..

USA Releases (list by Sega USA) - 248 listed (PDF 277 KB)
European Releases - 241 listed at the moment (PDF 56 KB)
Japanese Releases - 416 listed at the moment (PDF 61 KB)

itse muistelisin, että toi nykyisessä DC Eur. listassa on n.220 peliä (siis tossa dcfin sivuilla olevassa)

Tuossa Peijoonien listassa on esimerkiksi seuraavia virheitä

Euroopassa julkaisemattomat/höpöhöpönimet:
=================================
4x4 Evolution (varmistin itse Take 2:lta)
Cool Cool Toon
Death Crimson
Frogger 2
Heroes of Might and Magic 3
Mat Hoffman Pro BMX (+kirjoitettu väärin)
Roomania #203 (yksi M-kirjain puuttuu nimestä)
Sega World Wide Soccer 2001
Sports Jam (itsekin kertovat tämän kohdassa "Games that were released in USA but not in Europe"
Super Runabout (Euroopassa vain SF Edition)
Who wants to beat up a Millionaire?

Kahteen kertaan esiintyvät:
====================
Formula 1 World Grand Prix vs. F1 World Grand Prix
Rush 2049 vs. San Francisco Rush 2049
Sega Extreme Sports vs. Sega Xtreme Sports
Test Drivce LeMans vs. Le Mans 24 Hours
Magical Racing Tour Quest vs. Walt Disney's Magical Racing Tour
Stunt GP vsv Stunt Grand Prix (peräkkäin! miksi?)
SWWS 2000 vs. WWS 2000
SWWS 2000 Euro edition vs. WWS 2000 Euro
listalla on nimet "Monaco GP Racing Simulation" ja "Monaco Grand Prix 2" - minulla on hyllyssä "Racing Simulation Monaco Grand Prix" ja "Racing Simulation 2" - nämä omat sama peli, toinen UK-julkaisu (50), toinen Saksan julkaisu (18).

Muut virheet:
=========
NBA 2K2 ei ole viimeinen PAL-peli, sen jälkeen julkaistiin
- Conflict Zone,
- Evil Twin,
- Heavy Metal: Geomatrix,
- Freestyle Scooter ja
- Cannon Spike

Sega World Wide Soccer Euro Editionista puuttuu "2000"

"Street Fighter 3 2nd Impact" ei ole olemassa, nimi on "Street Fighter 3 Double Impact"

Puuttuu:
======
Racing Simulation 2 Online

Välitän tämän myös Manulle PKP:lle

Summa summarum: EI YHTÄÄN uutta PAL-julkaisua ;)

-=Pacdam=-

Viimeksi muokannut moderaattori:
Pacdam on aika jätkä!

Herää vain kysymys. Eikö Who wants to beat up a millionairea ole muka julkaistu Euroopassa? Olen krhm.. nähnyt PAL-taajuudella toimivan backupin... 50Hz:nä pyörii...

WWTBUAM:n olemassaolo varmistetaan huomenna laittamalla maileja julkaisijalle/tekijälle/vaikka minne. Uskoisin, ettei sitä ole olemassa - jos on, olen valmis sen myöntämään.

Tuon listan läpikäynti oli helppoa, olen viime kuukausina eräänkin kerran haeskellut niitä viimeisiä puuttuvia PAL-pelejä. Nyt näyttää todella hyvältä - vain n. 10 puuttuu (tosin n.10 on vasta kiikarissa tai tilattuna). Uskoisin, että paljastan DCFIn boardilla, kun kokoelma on täydellinen ;)

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
WWTBUAM:n olemassaolo varmistetaan huomenna laittamalla maileja julkaisijalle/tekijälle/vaikka minne. Uskoisin, ettei sitä ole olemassa - jos on, olen valmis sen myöntämään.

Tuon listan läpikäynti oli helppoa, olen viime kuukausina eräänkin kerran haeskellut niitä viimeisiä puuttuvia PAL-pelejä. Nyt näyttää todella hyvältä - vain n. 10 puuttuu (tosin n.10 on vasta kiikarissa tai tilattuna). Uskoisin, että paljastan DCFIn boardilla, kun kokoelma on täydellinen ;)

-=Pacdam=-

Voisit kommentoida kunnolla sitä Taxi 2-peliä. Onko se ranskaksi? Minkälainen peli? Mäkin haluan...

Joo, kyllä nämä DCFinin listat on paljon täydellisempiä ja parempia. Olin itsekin ajatellut tehdä tuolta peijoonien sivuilta löytyvät listaukset Euroopan ja Usan julkaisujen eroista ja nimimuutoksista, samoin kuin julkaisemattomista mutta suunnitelluista peleisä. Kun vain olisi vähän enemmän tunteja vuorokaudessa...

Tuo 4x4 Evolution muuten on aika erikoinen tapaus. DC-UK lehti paitsi arvosteli pelin eräässä numerossaan arvosteli erikseen vielä muutaman kuukauden kuluttua sen verkkopelin Euroopassa. Pistää mietityttämään että mistäköhän hatusta varsinkin tuo jälkimmäinen juttu on vetäisty...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Tuo 4x4 Evolution muuten on aika erikoinen tapaus. DC-UK lehti paitsi arvosteli pelin eräässä numerossaan arvosteli erikseen vielä muutaman kuukauden kuluttua sen verkkopelin Euroopassa. Pistää mietityttämään että mistäköhän hatusta varsinkin tuo jälkimmäinen juttu on vetäisty...

Kun asiaa Take 2:lta kysyin, sanoi ko. firman edustaja, että peli oli lähes valmis, mutta vedettiin viime hetkillä pois markkinoilta. On täysin mahdollista, että lehdille oli lähetetty jo arvosteluversiot siinä toivossa, että peli todella julkaistaan. Ehkäpä DC-UK oli ainoa lehti, joka ei ehtinyt vetää juttua takaisin pelin julkaisun peruuntuessa. Kaikki tämä on vain villiä arvausta ...

Olen samaa mieltä Rainin kanssa, DCFinin lista on kaikkein parhaiten ajan tasalla PAL-julkaisujen suhteen.

-=Pacdam=-

Kiitokset mielenkiinnosta listaamme kohtaan. Kuten kollegani Manu tuossa sanookin:

The European and Japanese lists are gathered by me (Manu/PKP) from around the net and even though I went through many hours of work making them, they most likely are not accurate and are missing some games or have some games that weren't released or have some games twice with different names (real problem with the Jap list this one). This is where I need YOUR help! If you see something wrong or missing, please let me know, thanks!
Eli lista on varmasti puutteellinen, mutta harrastajien avulla se on jo moneen kertaan muokkautunut ja muokkautuu edelleen. DC ei ole "ihan" ainoa kone jota keräämme, vaan tarkoitus on kerätä tietoa mahdollisimman monista erilaisista laitteista.

Sivumennen sanoen, viimeksi tänään eräs tukkuri Saksasta tarjosi poistoerää Dreamcast-pelejä, ja siellä listalla keikkui tuo Stunt Grand Prix, vieläpä 140 kappaletta oli niitä jäljellä. Sieltä vaan pitäisi tilata "aika" iso satsi että niitä saisi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko_PKP
Sivumennen sanoen, viimeksi tänään eräs tukkuri Saksasta tarjosi poistoerää Dreamcast-pelejä, ja siellä listalla keikkui tuo Stunt Grand Prix, vieläpä 140 kappaletta oli niitä jäljellä. Sieltä vaan pitäisi tilata "aika" iso satsi että niitä saisi.

Stunt GP on ihan kiva peli, varsinkin nelistään. Graffa vähän nykii, mutta ei sen kanssa hermot mene, ei todellakaan. Suosittelen hankkimista, Suomessa tuo on aika harvinainen.

[edit: Muita pelejä? Mä olisin varmaan kiinnostunut...]

Stunt Grand Prix? :confused:

Niin siis kyseessähän on Stunt GP. Luulisi, että Pacdamilla on kys. peli. Ei ole mikään kauhean harvinainen peli.

No joo, jos joku kirjoittaa sen tuohon asuun, menee meikäläinenkin lankaan ;) Pelin nimi on selvästi Stunt GP, ei Stunt Grand Prix. Stunt GP on toki kokoelmassa. (lyö itseään otsaan) olinpa tyhmä, en avaa suutani enää ikinä.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Voisit kommentoida kunnolla sitä Taxi 2-peliä. Onko se ranskaksi? Minkälainen peli? Mäkin haluan...

Taxi 2 on kokonaan ranskaksi. Sepä ei juuri pelaamista haittaa, luulisin. Tarkoituksena on kaahata taksilla (viritetty 406 Peugeot) katuja pitkin toteuttaen tehtäviä. Vauhti on aika huima, aikarajat vauhtiin nähden tiukat -> en päässyt ekaa tehtävää ekalla kerralla läpi. Ihan pelattava se on, ei mikään mestariteos. Auttaisi kovasti, jos tajuaisi tehtävänannot. Nyt menee vähän kokeilemiseen ;)

Kirjoitan pidemmän jutun, kunhan ehdin kunnolla testaamaan ja suorittamaan jopa jokusen tehtävän.

-=Pacdam=-

Ylös Bottom