Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaajien ikä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HCGamer666
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

HCGamer666

New Member
Huomasin syntymävuosiketjun yhteydessä, että täällä on jopa 60-luvulla syntyneitä konsolipelaajia?! Itse olen syntynyt 1990. Ihmettelenkin, että missä on näiden vanhusten moraali? Miksi he tunkeutuvat nuorten maailmaan? Tulee väkisinkin mieleen onko kyseessä hyväksikäyttöä, sillä ei 60-luvulla syntyneet sovi "ystäväksi" 90-luvulla syntyneille. Minun isäni on syntynyt 1964 ja hän ei todellakaan pelaa konsoleilla!!!

Terveisin HCGamer

Vastaus: Pelaajien ikä?

Olipa surkea provosointi. Nyt kannattaisi jo miettiä miksi näitä ketjuja laittaa pystyyn? :rolleyes:

E:

Minä en syyllistyisi tuollaiseen ikärasismiin, minusta on hyvä että on useampaa sukupolvea pelimaailmassa ja että kokemuksia jaetaan eri ikäryhmien kesken.

Miksi he tunkeutuvat nuorten maailmaan?
Terveisin HCGamer

Kuules, ei nää pelikoneet ole todellakaan tehty teille "nuorille" pelikoneita ja pelejä oli paljon ennen teitä, ja kyllä, osa 60-luvulla syntyneistä pelaa vieläkin... Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa ;)
kuuluu vasta kysymys: Miksi nuoret tunkeutuvat meidän vanhusten pelimaailmaan? Kauemminhan me näitä on nääs pelattu :p

Minusta se saa pelata kuka haluaa eikä niin , että vain nuoret voivat pelata!

Minusta kaikilla on oikeus pelaamiseen.

Ensin perustat ketjun, jossa haukut konsolipelaajia yksinkertasiksi ja nyt haukut "vanhoja" konsolipelaajia. Onko joku konsolipelaaja tehnyt sulle joskus jotain pahaa, kun noin kovin kismittää?

Banaania apinoille.

Jos on aikaa/viitseliäisyyttä provoilua varten perustaa oma nicki, niin kannattaisiko edes yrittää provota kunnolla?

Ja perhana, nyt itse lankesin vastaamalla tähän turhanpäiväiseen viestiin..

Huomasin syntymävuosiketjun yhteydessä, että täällä on jopa 60-luvulla syntyneitä konsolipelaajia?! Itse olen syntynyt 1990. Ihmettelenkin, että missä on näiden vanhusten moraali? Miksi he tunkeutuvat nuorten maailmaan? Tulee väkisinkin mieleen onko kyseessä hyväksikäyttöä, sillä ei 60-luvulla syntyneet sovi "ystäväksi" 90-luvulla syntyneille. Minun isäni on syntynyt 1964 ja hän ei todellakaan pelaa konsoleilla!!!

Terveisin HCGamer

Hmmm.. Rupesin tässä pohtimaan että mitä ihmettä näiden "vanhusten" pelaamisella on tekemistä moraalin kanssa? Millä tavalla se on mielestäsi väärin? Eikös se vasta moraalitonta olekin kun alaikäinen pelaa 18 - vuotiaille suunnattua peliä? Ja mites on sinun moraalisi laita kun olet selvästi koulua käyvä nuori kolli niin eikös sinun pitäisi olla läksyjen parissa eikä pelejä pelailla tai täällä typeryyksiä kirjoitella? Vastaa näihin ja saat banaanin! :cool:

Edit: "Pelasin PS3:lla vuoden mutta en pelaa enää, koska se on nyt vanhaa tekniikkaa" Are you *ucking kidding me!!? :D

Ensin perustat ketjun, jossa haukut konsolipelaajia yksinkertasiksi ja nyt haukut "vanhoja" konsolipelaajia. Onko joku konsolipelaaja tehnyt sulle joskus jotain pahaa, kun noin kovin kismittää?

Banaania apinoille.

PC-pelaaminen on lähellä sydäntäni, mutta niin on konsolitkin! Pelasin PS3:lla vuoden mutta en pelaa enää, koska se on nyt vanhaa tekniikkaa. PC on ajanut kehityksessä ohi.

PC-pelaaminen on lähellä sydäntäni, mutta niin on konsolitkin! Pelasin PS3:lla vuoden mutta en pelaa enää, koska se on nyt vanhaa tekniikkaa. PC on ajanut kehityksessä ohi.

Heikosti menee jos pelailee vain kehityksen kärkitekniikalla, parhaat pelit kun löytyvät usein jostain ihan muualta :-p

Tää on joko joku muropaketista karannut pc-elitisti tai sitten aika heikko trolli. Eihän näissä heitoissasi ole mitään järjen hiventäkään :-D

Juu, lopetetaan trollin ruokkiminen, ja seuraavaksi ehkä itse trolli.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom