Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaako kukaan enää DC:llä?

Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Olen ostamassä/etsimässa itselleni dreamcastia, hyviä yksilöita on vain hankala nykyään löytää suomesta. Pitää varmaankin ulkomailta ostaa :)
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Minä pelaan edelleen viikoittain, tällä hetkellä työn alla päästä Shenmue 2 loppuun. Minulla on nyt kolmas tai neljäs DC käytössä, tämän viimeisen tilasin liksangilta tuossa taannoin.

Kun olin lomamatkalla Scotlannissa, niin siellä oli pelikauppojen ikkunoissa DC'eja myynnissä, ilmeisesti takuukäytettyjä mutta siististi muoviin pakattuina. Edinburghin isoimman pelikaupan ikkunalla oli DC'llä enemmän tilaa käytössään kuin vaikkapa PSP'llä :D
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Juu DC on ollut kovassa käytössä julkasupäivästä lähtien. Vieläpä sama masiina on kestänyt. DC-pelejä löytyy myös eniten omasta pelihyllystäni.
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Edelleen käytössä. Juuri viritin Japsi-DC:n taas VGA-näyttöön tarkoituksena pelata viime aikoina osteltuja japsipelejä (mm. ostin toisen Under Defeatin käytettynä, että pääsee pelaamaan - en ole raaskinut avata aikaisemmin hyllyssä ollutta). Kohtahan se Last Hopekin tulee ja sitäkin pitää kokeilla.
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Last Hope promotarralla kilahti tänään luukusta.
Loppukuusta tulee sitten LE.

Mullakin on Under Defeatistä normiversio pelikäytössä, LE jääköön muoveihin.
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Wiking sanoi:
Last Hope promotarralla kilahti tänään luukusta.
Loppukuusta tulee sitten LE.

Mullakin on Under Defeatistä normiversio pelikäytössä, LE jääköön muoveihin.
Onko tuosta Last Hopesta mihinkään? Onko miltä vaikuttanu?
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Wiking sanoi:
Last Hope promotarralla kilahti tänään luukusta.
Loppukuusta tulee sitten LE. Mullakin on Under Defeatistä normiversio pelikäytössä, LE jääköön muoveihin.

Mullekin tuli ensimmäinen Last Hope tänään. Tuota ei ole kyllä mitään iloa muoveissa pitää,kun vastaavaan muoviin saa pelin kun pelin muovituslaitteella. Täytyy silti odotella LE-versiota, ennen kuin tuon avaa. Kaksi (vähintään) LE-versiota 500:sta on siis päätymässä Suomeen. Se on jo 0.4% kokonaismäärästä ...

Minulla Under Defeatin kohdalla on valitettavasti juuri toisin päin - muoveissa on standardiversio ja pelikäytössä LE. No, onpahan edes tallessa. LE-versioiden ostajien pitäisi saada erillinen CD/DVD pelikäyttöön jotta saisi pitää kalliit keräilyversiot muoveissa kokoelmaa varten ...
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Freud... kakka... anaalifiksaatio...

Sori, oli pakko ;)
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Pacdam sanoi:
Kaksi (vähintään) LE-versiota 500:sta on siis päätymässä Suomeen. Se on jo 0.4% kokonaismäärästä ...

No tuohon voit lisätä heti 2 kpl tai oikeastaan 3 kpl koska toinen heistä taisi tilata 2 kpl, yhden molemmilta jälleenmyyjiltä.
Päästään siis jo tulokseen 1%.

Ja näihin moderaattoreiden trollauksiin ei viitsi edes vastata. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Olen jo oman DC:ni hyvän aikaa sitten myynyt, mutta tuo Last Hope näyttää sen verran namilta, että mietin jo, hankkisiko laitteen takaisin. On se ihme laite kun ei suostu kuolemaan. :)
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Mahewcoro sanoi:
Olen jo oman DC:ni hyvän aikaa sitten myynyt, mutta tuo Last Hope näyttää sen verran namilta, että mietin jo, hankkisiko laitteen takaisin. On se ihme laite kun ei suostu kuolemaan. :)

Good things never die. :cool:
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

haa, harrastin haureutta, eli imailin netistä Propeller Arenan.. mutta se oli kyllä hauska! ei sitä paljo ostaakaa voi! siinä on kyllä hienoa grafiikkaa, alusten ohjattavuus ei kyllä ihan mun mielestä ollu mitää erityisen hyvää, ihan hauskoja challengeja löyty ja hauska nelinpeli, ei siinä mitää. DC vielä toimii oikeen nätisti.
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Pakkohan se on kun tuli sellainen hommattua... Pitäis nyt sitten vain pelejä alkaa hommaamaan siihen koska mukana oli vain pari peliä! Mistäs nykyään olisi hyvä tilata (suomesta) suoraan, jotta ei tarvitsisi mitään huutokauppoja kytätä? Missä olisi siis suht. laaja valikoima, josta nyt saisi aluksi vaikka noita yleisimpiä kuten Sonic Adventure & Sega Rally...?! PAL-version omistan...

Eniten tietysti haluttais löytää Shenmue 1-2, Soul Calibur, Skies Of Arkadia (Arkadianmäen Hiihdot:rolleyes: ), DOA2 ja Virtua Fighter 3th? Ja olisko ehdottaa jokin hyvä roolipeli ja räiskintäpeli... :)
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Suositelkaapa DC:lle joitakin nelinpelejä, joita voisin koittaa hommata itselleni vaihdossa? Virtua Tennis 2 ja ChuChu Rocket löytyvät jo hyllystä.

Cojiro sanoi:
no nykyään en pelaa ollenkaa Dreamcastilla koska se hajosi.
Se ei enään pyöritä levyjä. Harmittaa todella paljon.:(

Itselläni oli vastaava ongelma, joka aiheutui siitä, että muovinen suojaläkkärä oli tullut koneen sisällä ylöspäin (= ruuvit eivät pidelleet sitä tarpeeksi alhaalla), jolloin se otti levyyn kiinni ja levy ei pyörinyt. Korjaustapa oli helppo: avasin koneen, irrotin kahdella pienellä ruuvilla kiinni olleen muoviläkkärän, laitoin koneen kiinni. Viidessä minuutissa saatiin kone takaisin toimintakuntoon. :)

Tietääkseni kys. läkkärällä ei ollut muuta virkaa koneen sisällä kuin pölyn pitäminen poissa sisukaluista.
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Jona Asih sanoi:
Suositelkaapa DC:lle joitakin nelinpelejä, joita voisin koittaa hommata itselleni vaihdossa? Virtua Tennis 2 ja ChuChu Rocket löytyvät jo hyllystä.

.


DOA2, Quake III
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

Tämän kysymyksen voisi kysyä uudelleen.. Ja vastaus on että pelaa :)
 
Vastaus: Pelaako kukaan enää DC:llä?

[SUP]Kyllä pelaa varmasti. Itse tunnen pienestä tuttavapiiristäni ainakin yhden joka pelaa. Lisäksi itselläni olis mielenkiintoa hankkia tämä laite. :)[/SUP]
 
Ylös Bottom