Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaako tytöt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Toinen edessä istuvista tytöistä kääntyi ja kysyi "miten te oikein jaksatte pelata jotain pelejä?". Toinen hieman sivummalla istunut tyttö siihen vastasi "aivan, mä olen viimeksi pelannu formulaa joku kuukaus

Tuosta tulee mieleen tapaus joka mulle sattui lukiossa - jotkut ihmiset pitivät minua omituisena ihmisenä koska osasin käyttää tietokoneita (olin _tosi_ guru, eli pakkaus onnistui arj:llä - siinä kaikki :)) ja yks kerta yksi nainen innostui "avautumaan" minulle - varmaan ne päivät. Kumminkin siinä hyppytunnilla kitisi mulle 45min putkella kuinka ääliöitä tietokoneet ja niiden käyttäjät on.

Noh, pari viikkoa myöhemmin lähti vaihtoon kauppaoppilaitokseen. tultuaan sieltä takaisin niin ko. naishenkilöstä oli tullu hirveä IRC-addikti - jäi joka päivä koululle vähintään 18 asti chattailemaan...

Anyhow, asiaan eli naisten pelaamiseen. Ed. tyttöystävä vihasi tietokoneita, mutta tietty päätti tulla häiritsemään kun pelasin Soldier of Fortunea vaikka sen piti kattoa Salattuja eläimiä (asiasta viidenteen: naiset on kieroja - yksi tossa paljasti mulle että aina kun tuntuu että hänen miesystävä pelaa liikaa niin hän menee vain samaan huoneeseen ja ottaa paidan pois päältä... kuulema toimii)

Noh, sehän siinä rupesi kyselee "mikä toi on" / "mites toi toimii" jne kysymyksiä ja siinä sitten loppujen lopuks pyysi saadaa vähän pelata helpoimalla tasolla. Noh, ei mennyt kauan kun joku istui sohvalla ja katseli salattuja eläimiä yksin (touh!) ja toisesta huoneesta missä oli kone kuului "iiks, hirvee äijä! OTA TOSTA! <PAM>". Siinä sitten harjoitettiin käänteisenä "sulla ei ole yhtään aikaa mulle / yks kenttä vaan" keskustelu.

Tästä viisastuneena en ole vielä uskaltanut nyk. tyttöystävää päästä lähelle konetta, puhumattakaan että ostaisin jonkun ei-macho pelin ps2:selle... Saas nähdän milloin mut käsketään ostaa joku ja sitten taas vietetään yksinäisiä iltoja (toisen) tv:n ääressä.
 
kyllä tytötkin pelaavat! mun tyttöystävä ainakin pelaa tomb raidereita, resident evileitä ja ainakin gran turismoa. ehkä tytöillä on suurempi kynnys ottaa ohjain käteen ja alkaa pelaamaan. mutta kun ne kerran kokeilee niin paluuta ei ole...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman


Ai saatana, aika pahan pisti vai? :p Mites valitsit?

Mitäs luulisit? Miksi olen näillä sivuilla?? Tottakai pelaan vielä, eikä se tyttöystävä sitten jättänytkään loppujen lopuksi. Tosin piti minua ääliönä koska pelaan pelejä, mutta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani


Kyllä pelaa, tytöt keskimäärin tykkää hieman erilaisista peleistä kuin pojat joten hanki semmoisia joista tyttöystäväsi tykkää :)

IMHO jos joku esittää noin naurettavan kysymyksen vakavalla naamalla, siihen voi vastata vain yhdellä tavalla: "Lähde kiitämään". Ei se susta välittänyt silloin ;). Toki jos et mitään muuta tee vapaa-aikanasi kuin istu koneen ääressä niin kysymys on toki perusteltu.

Seuraavaksi varmaan et saa ostaa hienoa autoa, uutta televisiota tai lähteä kavereitten kanssa baariin.. No prioriteettinsa kullakin mutta hoh hoijaa..

Mitä muuten valitsit??

Mitenkö? Pelaamisen tottakai. Hän tuli aina luokseni ja meillä oli puoli tusinaa kaveria ottamassa matsia Tekken Tagissa ja Timesplitterssissä. Hän ei saanut kuulemma huomiota vaikka yleensä pelasinkin vasta myöhään yöllä-aikaisin aamulla. Ei hän sitten loppujen lopuksi lähtenytkään kiitämään ja väitti kysymystään vitsiksi, mutta tiedän että se oli täyttä totta.. Pitää kai hommata "jaanapelkonen" seuraavaksi tyttöystäväksi...
 
No...mun kaverin muija pelaa Mäiskintäpelejä hirveesti...
erityisesti TTT, jossa en oo hyvä (en oo koskaan kiinnostunu TTT:stä). Sain viimeksi aika pahasti pataa häneltä:o
Paulin Death Fist soi koko ajan! Aargh!!!
Sen jälkeen en oo kummemmin pelannu TTT:tä, mut Capcom 2D peleissä oon viel kingi!
Eilen annoin kunnon selkäsaunat hänellä SF3:ssa:D
Aah! ihanaa!
 
No voin omalta kohdaltani ainakin sanoa, että kyllä tytötkin pelaavat.. Minä ainakin ;) Enkä koe sen olevan mitenkään kummallista. No tosin johtunee osaksi siitä, että olen jäänyt peleihin koukkuun jo 6-vuotiaana (Nyt olen 22) ja tietokoneet & pelikonsolit ovat olleet olennaisena osana lapsuutta. Ja harrastuksia ovat vieläkin, ostin juuri ps2:sen..

Tosin pelimakuni taitaa sitten olla klassisen tyttömäinen. Tasohyppelyt ja näpertelypelit ovat lähempänä sydäntä kuin auto- ja räiskintäpelit. Nyt on hankintalistalla Jak & Daxter :)
 
Kaverin tyttöystävä friikahti ainakin todella pahasti SiMS-peliin, kun sille se näytettiin. Lopulta se hommasi lisäosat ja kaikki :). Järkeilinkin mielessä, että onhan se sellainen peli josta moni tyttö varmasti pitäisi jos testaisi.

Oma tyttöystävä ei pelaa, mutta hyväksyy suht' hyvin mun pelaamisen. Tosin piti kyllä SSX:stä viime vuonna ja nyt jos saisi rahaa niin ostan Trickyn. Mario Kart 64 kelpaa myös + jotain muita. Itseasiassa mä sain siltä synttärilahjaksi aikanaan N64:n eli kiitokset siihen suuntaan :).

Toisen kaverin tyttöystävä pitää miinaharavasta ja Tetriksestä, jaksaa pelata niitä tuntikaudet. Myös vanhat, lähinnä SNES, 2D tasohyppelyt uppoavat eli Mariot ja Lion King yms.

Aika harva tyttö mun lähipiiristä siis pelaa ja suhteellisen harvoin verrattuna muhun.
 
isosiskoni (jonka älykkyysosamäärä hipoo anorektikon rasvaprosenttia) pelaa tekkeniä, thps3, gta3 ja monia monia muita pelejä jossa ei juuri tarvitse ajatella koska se ajattelu ei ole hänen vahvinta alaansa
 
Re: Pelaako tytöt??

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Tästä on ollut jo todella paljon keskustelua joka paikassa ja se on melko ajankohtainen asia. Eli pelaako teidän perheessä/tuttava piirissä tytöt? Minulle tyttöystävä sanoi, että minun on valittava: PS2 vai hän? Helppo valinta.
huh..ai että pelaako? saan vieläkin kuulla ku hävisin yhdelle tytölle tekken 3:a..tämä tapahtui koulun pikkujouluissa..
kummalakin oli hwoarang..mutta eka pelin voitin jossa molemmilla oli erit hahmot..seli seli..joo joo..:)
PS2 vai hän? ja "hän" ei ole ottanut yhteyttä sen jälkeen?
 
Kun mun vaimo iski silmänsä Jak & Daxteriin en oo itse päässyt pelamaan mitään. :(

Tänäänkin hän pelasi 8 tuntia!
 
Kyllä mun tyttökaveri ainakin pelaa, GTa3 ja WRC2001 ja sitä ennen GT3. Ei hän mitenkään paljon pelaa, mutta sillon tällön pelailee. Mut kuitenkin niin paljon että voi sanoa että pelaa. Sitten pitäs olla koko ajan hommaamassa perinteisesti söpöpelejä, mutta sanon joka kerta, että osta vaan jos haluat, minä en sitä maksa.
 
Tasohyppelypelit ovat kolahtaneet siskooni kovasti. Tuon tuosta saa kuulla "Tuleekos sille PS2:lle Spyroa??". 8-bittiseltä lähtien toi on ollu tommosta.
Nykyään kun hän on sitten päässyt eroon irc-addiktiosta (toisin kuin minä), on hän takertunut pasimaailman javapeleihin...

Myös kaverini tyttöystävä pelailee lähes kaikkea Tekkeneistä Colin McRaeihin.

Niin ja pari nettituttua Kanadasta pelaa mm. Final Fantasyjä ja Tekkeneitä nenä ruudussa.
 
Minun siskollani tuo pelaaminen on hieman kausiluontoista, eli aina kun tulee Norjasta lomalle luokseni. Eniten häneen on kolahtanut Super Nintendon pelit, mutta kyllähän tuo on minun DC:lläni pelannut Shenmua, Code Veronicaa ja joskus on tullut otettua Quake- ja Sega Rally-matseja.
N64:lläni hän myös tykkäsi pelailla esim. Mario Kartia ja istui kovin tiiviisti aikoinaan katsomassa, kun pelasin Ocarina of Timen ja Majora's Maskin läpi.
Ai niin, Driver 2:n äärestä häntä ei juurikaan saanut irti, mikä oli vain hyvä, sillä samaan aikaan minä ja hänen poikakaverinsa hakattiin Perfect Darkia N64:llä.
 
Mun tyttöystävä PC:llä tykkää:

Quake 1 & 2, Unreal ja TransPort Tycoonin tyylisest pelist, nimee en muista.

Ja PS2 sil on itellä ja haluis kuulemma siihen:

DOA 2:hden mut ei saa ku kone on sen ja sen pikkusysterin yhteinen.

Niil on Donald Duck Quack Attack ja Fantavision ja se inhoo molempii. Ton lisäks niil on alkuperänen SSX, jonka se kuulemma pelas läpi vaik ei oo edes muistikorttii.

Meillä se pelaa SSX Trickyä ja THPS3:sta. Siitä se tykkäs ku siin saa sen naispuolisen skeittaajan.

Half-Lifen kontrollit ei sen käteen oikeen istunu. Ja lätkäst se kieltäyty ku yritin puhuu sen ympäri pelaan NHL 2002:sta.
 
Vai että pelaako...
Meillä on taloudessa vain naispuolisia ja kaksi Playstation :a + tietsikkapelit päälle!!!
 
Ennen kun meillä oli pleikkari one pelailtiin tyttökaverin kans NHLää ja tekkeniä. Tosin NHLn pelaaminen lopetetiin kun se kepitti mut siinä. Nykyään pleikkari kakkosella pelaillaan tekken tagia ja kovasti se on mua painostanu ostaan Kolonoan tai Jax & daxterin.
 
Vaimo (27v.) on täysin koukussa Sims:iin. Joskus on todella rasittavaa, kun PC:lle täytyy melkein varata aika että pääsee nettiin tms. Pleikkarilla vaimolle kolahtavat urheilupelit, räiskintä tai autopelit eivät kiinnosta pätkääkään.
 
Kyllä pelaa!

En ole kyllä törmännyt tuohon em. kirkumiseen & jäykkismeininkiin tyttöjen pelaamisessa, ehkä se ei kosketa enää näin vanhoja... Itse pelaan mielelläni ja lähes kaikentyyppisiä pelejä. Mitkään synkkisammuskelut ei oikein nappaa mutta Rayman, Jak&Daxter ja autopelit (GT3, WRC) on kovassa käytössä. PC:llä pelaan vaan nettipelejä eli jotain logiikkajuttuja.

Meille on Pleikkari hankittu nimenomaan mulle lahjaksi mutta eipä kyllä ei ole poikaystävälläkään ollut mitään sitä vastaan ;). Käytännössä homma kuitenkin menee niin että itse pelaan enemmän.
 
Ylös Bottom