Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Toinen edessä istuvista tytöistä kääntyi ja kysyi "miten te oikein jaksatte pelata jotain pelejä?". Toinen hieman sivummalla istunut tyttö siihen vastasi "aivan, mä olen viimeksi pelannu formulaa joku kuukaus
Tuosta tulee mieleen tapaus joka mulle sattui lukiossa - jotkut ihmiset pitivät minua omituisena ihmisenä koska osasin käyttää tietokoneita (olin _tosi_ guru, eli pakkaus onnistui arj:llä - siinä kaikki
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Noh, pari viikkoa myöhemmin lähti vaihtoon kauppaoppilaitokseen. tultuaan sieltä takaisin niin ko. naishenkilöstä oli tullu hirveä IRC-addikti - jäi joka päivä koululle vähintään 18 asti chattailemaan...
Anyhow, asiaan eli naisten pelaamiseen. Ed. tyttöystävä vihasi tietokoneita, mutta tietty päätti tulla häiritsemään kun pelasin Soldier of Fortunea vaikka sen piti kattoa Salattuja eläimiä (asiasta viidenteen: naiset on kieroja - yksi tossa paljasti mulle että aina kun tuntuu että hänen miesystävä pelaa liikaa niin hän menee vain samaan huoneeseen ja ottaa paidan pois päältä... kuulema toimii)
Noh, sehän siinä rupesi kyselee "mikä toi on" / "mites toi toimii" jne kysymyksiä ja siinä sitten loppujen lopuks pyysi saadaa vähän pelata helpoimalla tasolla. Noh, ei mennyt kauan kun joku istui sohvalla ja katseli salattuja eläimiä yksin (touh!) ja toisesta huoneesta missä oli kone kuului "iiks, hirvee äijä! OTA TOSTA! <PAM>". Siinä sitten harjoitettiin käänteisenä "sulla ei ole yhtään aikaa mulle / yks kenttä vaan" keskustelu.
Tästä viisastuneena en ole vielä uskaltanut nyk. tyttöystävää päästä lähelle konetta, puhumattakaan että ostaisin jonkun ei-macho pelin ps2:selle... Saas nähdän milloin mut käsketään ostaa joku ja sitten taas vietetään yksinäisiä iltoja (toisen) tv:n ääressä.