Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaamisen sietämätön keveys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
-MGS2, fiilistelyä koko ajan, mutta erityisesti bossitaistojen voitot
-MGS1, sitä samaa ku kakkosessaki, mutta bossitaistojen voitoista enemmän kicksejä (=paremmat bossit)
-Resident Evilit, varsinkin kun loppudemot lähtee pyörimään, niin fiilis on todellakin katossa ja sitten lesotaan miten vedettiin peli puolessa tunnissa läpi ;)
-Vagrant Story, ne kombohyökkäykset siinä, kun onnistuu tekemään niitä miljoona peräkkäin, nappia painetaan aina niin että ohjain rutisee ja jännitys vaan kasvaa kun miettii onnistuuko ajoittamaan seuraavan painalluksen oikeaan ajankohtaan
-Gran Turismo 3:ssa alkuvaiheessa kisojen voitot
-Colin McRae 1/3:ssa kun onnistui/onnistuu parantamaan Time Trialissa omaa enkkaa
-Burnout 2:ssa Crash-moodissa kultaisen mitalin saavuttaminen miljoonannella yrityksellä
-Star Control 2, Meleessä kun pieksee Sofixtilla Chmmr:n tai kun hakkaa seikkailumoodissa Sa-Matran yhdellä Pkunkilla

Minulle tuli hyvä mieli, kun johdin kaveria Soldier of Fortunessa (PS2, 7 bottia meidän lisäksi), vaikka pelasin kyseistä peliä ekaa kertaa. Tosin lopuksi kaveri voitti kahdella vaivaisella tapolla. Noh, ei se mitään hauskaa se silti oli. Sen jälkeen oli vielä hauskaa, kun otimme matsin Tekken Tagia, siinä otimme keilausta. Ensin kaveri voitti, ja sitten minä. Mutta se oli silti huisin mukavaa pelattavaa. :)

Todellisen onnellisuuden tunteen koin, kun pääsin Halon ensimmäistä kertaa läpi. Nyt pitäisi vielä vetää vaikeimmalla. Pitää vielä kolme kenttää vetää läpi vaikeimmalla, ja sen jälkeen vielä vika kenttä. Ärsyttää vain, kun vaikeimmalla mulla aina loppuu aika kesken siinä vikassa ajokohdassa. Easylla, Mediumilla ja sillä toisiksi vaikeimmalla mulla ei kertaakaan loppunut aika. Vaikeimalla pitäisi olla aina pari sekuntia nopeampi.

Halossa kolme hommaa:
Pääsin legendarylla läpi. aikaa oli paljon jäljellä (oon niin hyvä)
King of the hillssä teilasin kaverin kun se olis voittanu sekunnin päästä.
Joku hyppäs jeepillä mun yli.

Ehkä paras voittajafiilis oli kun broidin kanssa pelattiin Wolfenstein3D läpi faijan kannettavalla. Sellasta peliä ei ollut ennen nähty eikä ollut mitään nettejä missä olis peliä hehkutettu ja spoilattu tai mistä olis voinut käydä kattelemassa kun jäätiin jumiin. Sitä oli tosissaan uuden edessä :).

Final Fantasyjen loppubossien tappaminenkin tekee aina hyvän mielen kun ohjain hikisenä jännittää että olikohan toi nyt viimeinen muoto vai vieläkö se nousee kerran ja vetää shockwave pulsarit tai ultimat tai meteorit ja saa alottaa homman alusta.

Se on hienoa päästellä rallipelissä täydellisillä linjoilla hirveätä vauhtia parhaita aikoja. Ja jos välillä on läheltäpiti tilanne niin se on vaan vielä hienompaa.

-Need For Speed 1:ssä kaveria vastaan, aavikkorata ja autoina Toyota Suprat. Kisa ratkesi aina siihen viimeiseen mutkaan. Ne oli aivan uskomattomia aikoja.

-Pro Evo Soccer(e)issa kun voittaa kaverin tiukassa matsissa, se on upea fiilis. Tänäänkin tein lisäajalla (90min+) maalin, ja ottelu meni kuin menikin jatkoajalle. Huusin taas niin että talo meinasi sortua. ;)

Ylös Bottom