Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko Burnout Paradisea?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanipai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

hanipai

New Member
Itse pelaan, mutta olisi kiva vääntää suomalaisten kanssa. Mulla on tiedossa vain kaksi täältä, jotka pelaa kyseisestä peliä. Olen ajellut ranked kisoja netissä, mutta taso on siellä vähän turhankin kovaa kärjen osalta. Voisin lisätä kaverilistaan porukkaa, jotka pelailee BP:tä.
Codia pelaavat onkin jo tiedossa :) Tein nyt ihan oman ketjun tästä, koska tässä haetaan pelaajia ei keskustella pelistä niinkään.

Hannu
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Ymmärrän että nämä foorumi systeemien kokeilut (tässä tapauksessa Burnout paradise multiplatform) tuottavat hieman sekaannuksia kun mitään "yhdiste postauksia" (sama thriidi kolmella alueella) ei ole mutta ohjataanpas nyt oikealle tielle sitten

Eli Burnoutista on jo Thriidi
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=46115

ja jos Ps3 online peliseuraa halajaa niin sille löytyy myös oma osio.

Jos foorumisofta taipuu niin olisi hyvä jos multiplattareista saisi jonkin yhteisen thriidin jonka linkit näkyisivät pelin alueilla sillä tuonne yhteisiin eivät kaikki välttämättä suunnista lainkaan.

ja jotta homma ei menisi kokonaan offtopickiksi niin:

Kyllä pelaan aina silloin tällöin vaikken hardcore piiriin kuulukkaan muutakuin Elite lisenssin omistajana.
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Pelailen kanss B:P aika usein..elite-lisenssiä kohti menossa, joskin alkutaipaleilla.

mull on tosin aika täys kaverilista, mutta etsi freeburn online-pelei jos sattuis löytymään mun FbO siitä..joskus voi olla Friends only, ku openiss tulee jotai sekopäitä jotka takedownaa koko ajan..

mutt tapaillaan onliness, challenge-tehtävien muodossa..
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Kyllä pelaan, ja PSN nicki on jaloid. Mikkiä en vielä omista, mutta jossain vaiheessa tulee sekin hankittua.
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Mäki pelailen välillä. voin tulla noita challenceja pelaamaan. Kartta ei ihan vielä hallussa mut kyl se siit, pyytäkää vaan kaverilistalle tilaa on. PSN: Untzki
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Ehdottomasti pelaan ja vielä pitkän aikaa.

PSN: Kaljuapina ja kaverikutsuja otetaan mielellään vastaan :D
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Joo, kyllähän sitä tulee aika usein väännettyä. PS3:lla pelaan ja ID on Rampe
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

oon pelannu noin 45h ja on mahtava peli. eli todellaki pelaan!!!

ps3 ID:ilari61
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Terve,

Tartteisin apua online freeburn challengejen kanssa. Noin 150 suorittamatta. Pelaan Eyen ja Headsetin kanssa.

2&3 pelaajan challenget ovat suoritettu, mutta apua tarvitaan nimenomaan isompien kanssa.

Muutoin peli on suoritettu 101% läpi.
 
Vastaus: Pelaatko Burnout Paradisea?

Terve,

Tartteisin apua online freeburn challengejen kanssa. Noin 150 suorittamatta. Pelaan Eyen ja Headsetin kanssa.

2&3 pelaajan challenget ovat suoritettu, mutta apua tarvitaan nimenomaan isompien kanssa.

Muutoin peli on suoritettu 101% läpi.
Lisää nimi MrPako kaverilistaasi. itseltäkin puuttuu noita vielä aikalailla.
 
Ylös Bottom