Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko pelit läpi?

Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Aiemmin pelasin kyllä kaikki pelit läpi, mutta nykyään pelattavaa on ollu niin paljon, ettei kaikkia ehdi pelaamaan. Ja suuri osatekijä on myös se, että tulee pelattua ennemminkin moninpeliä yksinpelin sijaan. Ihmisvastukset yksinkertaisesti tarjoavat enemmän haastetta.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Yleensä en jaksa, mutta välillä kyllä tulee hakattua peli tai pari läpi.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Pelaan niin kauan kuin hauskaa riittää. Hampaat irvessä pelaaminen ei ole minun juttuni. Jos peli on mielestäni huono, niin lopetan sen kesken, siitä huolimatta mitä se on maksanut.

Hyviä esimerkkejä peleistä jotka olen pelannut läpi kerran, osan näistä parikin kertaa:

Bioshock
Metal Gear Solidit
Uncharted
Call Of Duty 4 jne

Hyvä peli on hyvä peli ja sen pelaaminen on hauskaa loppuun saakka. Yksi ärsyttävämmistä asioista on viimeisen kentän vaikeustason nosto. Miksi???? Luuleeko pelintekijät, että pelaajat haluavat hioa viimeistä kenttää 5 kertaa kauemmin kuin muita kenttiä? En minä ainakaan.

Tässä muutama peli, joita en läpi pelannut niiden yliluonnollisen huonouden tai turhauttavuuden takia(oma mielipiteeni...muistakaa)

Lost videogame käsittämättömän huono
Timeshift
Heavenly Sword
Haze Ärsyttävämpää peliä saa hakea.

Tässä on vain uudempia pelejä, mutta toki edellistenkin konesukupolvien pelejä olen pelannut ja sieltäkin löytyy ne huonot ja hyvät. Ja sitten on ne parhaat, jotka vetävät mukaansa niin, että muut pelit jäävät siksi aikaa kokonaan. Viimeisimpänä esimerkkinä Mgs 4
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

No yleensä sitä koittaa pelata ensin yksinpelin läpi koska samalla oppii pelin kontrollit mahdollista moninpeliä varten ja näkee sen pelin sisällön kunnolla. Ja kyllähän ne läpi menevät jos ei sitten hyvällä niin sitten pahalla. :D
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Kyllä nykyisin pyrin aina pelaamaan pelit läpi. Jos mielenkiinto ei syystä tai toisesta riitä pelaamaan peliä edes yhden kerran läpi, niin se on minulle sama kuin "tämä ei ole hyvä peli, myy eteenpäin".
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Valitettavasti hyvin useille peleille käy joko niin että mielenkiinto loppuu liiallisen vaikeustason vuoksi tai äkkikyllästyy kun hyllyssä on uusi peli oottamassa vuoroaan. Kun ei malta odottaa että sais pelin eka pelattua läpi ennen ku ostaa uuden vaan ainahetimulle iskee. nyttenkin on MGS menossa ja hyllyssä lepää 10 minsaa testattu Burst Limit ja yhä neitseellinen Mass Effect jota pääsen pelaamaan ehkä eläkkeelle jäätyäni :D
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Valitettavasti hyvin useille peleille käy joko niin että mielenkiinto loppuu liiallisen vaikeustason vuoksi tai äkkikyllästyy kun hyllyssä on uusi peli oottamassa vuoroaan. Kun ei malta odottaa että sais pelin eka pelattua läpi ennen ku ostaa uuden vaan ainahetimulle iskee. nyttenkin on MGS menossa ja hyllyssä lepää 10 minsaa testattu Burst Limit ja yhä neitseellinen Mass Effect jota pääsen pelaamaan ehkä eläkkeelle jäätyäni :D

Tuon takia juuri pyrin aina pelaamaan edellisen pelin ennen uuden ostoa. Eihän mulla rahaa oliskaan muuten muuhun kuin pelejen osteluun. :D
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Ei aina tule pelattua, valitettavasti. Jos peli muuttuu liian vaikeaksi tai alkaa toistamaan itseään, niin siihen loppuu tuskailu. FPS-räiskinnät tulevat aina melko varmasti pelattua läpi. Rakastan putkiräiskintöjä, se on mun juttu!!! Sen sijaan Need for Speedejä on useampikin jäänyt kesken, joko liiallisen vaikeutumisen tai yksitoikkoisuuden vuoksi. Myös GTA Vice City jäi kesken, mielenkiinto vain loppui. FPS-pelejä olen pelannut varmaan useita kymmeniä, jos kaikki alustat otetaan huomioon, ja ainoastaan kaksi on jäänyt kesken, molemmat CoD:eja.

Vältän ostamasta uutta peliä, ennen kuin edellinen on pelattu läpi. Jos hyllyssä odottaa joku houkutteleva nimike, on suuri riski, että työn alla oleva peli jää kesken. Nyt pelaan GTA IV:a, eikä minulla ole hajuakaan, minkä pelin seuraavaksi ostan. Toivottavasti joku hyvä putkijuoksuräiskintä löytyy. En halua käyttää aivoja pelaamisen yhteydessä liikaa. Pelaamisen pitää olla rentoutumiskeino.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Jos peli edes vähän kiinnostaa niin pelaan läpi, sen jälkeen vaihtoon.

Pelasin just läpi BiA:Hells Highwayn.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Hyvinkin harvoin tulee nykyään pelailtua läpi. MGS4 taitaa olla viimeeksi pelailtu.
Tällä hetkellä Wiin sekä PC:n loistava World of Goo työn alla. Varmasti tulee pelailtua paljon.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Nykyään pyrin pelaamaan peliä vähintään 2 tuntia maksettua 10 euroa kohden. Se on mielestäni kohtuu hinta omalle pelikokemukselle. Moni peli on sellainen, että ne vaatisivat pahimmillaan jopa vuosien panostuksen, jotta niissä olisi hyvä. Esimerkiksi joku Ninja Gaiden tai VF tulee mieleen. Toki esim Gaidenissa pärjää helpolla tasolla, mutta pelistä katoaa samalla syvyys joka siitä tekee niin hyvän. Tuollainen panostus ei silti enää näin aikuisiällä vain toimi. On muutakin tekemistä, muitakin mielenkiinnon kohteita jne. Siksi todella moni peli jää myös pelaamatta läpi. Aina pyrin siis kuitenkin pelaamaan "rahani takaisin"... parhaimmat pelit tulee vedettyä kyllä läpi vaikka menisi kuinka kauan ja niiden pariin jaksaa yleensä palata myöhemminkin - joskus vähän huonommatkin pelit jos vain aihepiiri on tarpeeksi lähellä omaa sydäntä.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Jos peli on hyvä, se tulee myös usein pelattua läpi. Kehnommat tekeleet jäävät kesken melkein kuin itsestään, ja lojuvat sitten hyllyssä seuraavaan tyhjennysinnostukseen asti. Ei ole tarkoitus mennä pelejä läpi ihan vain suorittamisen "ilosta", vaan oikeaa koukkua täytyy olla mukana.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Riippuu kiinnostaako oikeasti "miten käy". Yleensä kaikki edes semi hyvät "eeppiset" pelit tulee vedettyä läpi eli, mass effect,gta, assassins greed vai kyllä noissa parissa viimeisessä välillä tulee pelattua hieman hampaat irvessä.

Sitten vielä vaikuttaa onko maksanut pelistä vai ei...
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Jees, yleensä se loppuvideo toimii motiivina vetää läpi, sen takia monesti tuleekin pelattua JRPG:itä. Ja samaisesta syystä autopelit ja semitarinattomat räiskinnät yleensä jäävät hyllylle.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Yleensä pitää vähintään saada pelin tarina pelattua loppuun saakka ettei jää häiritsemään (ja monesti kaikki bonus tehtävät sun muut että pelistä saa kaikki irti). Samoin elokuvissa pitää olla todella paska leffa että jätän sen kattomatta loppuun.

En muista kovinkaan montaa peliä joka ois jääny kesken.

Tässä ne jotka muistan:

Final Fantasy XII on loppusuoralla mutta muistikortti on satojen km päässä en tiiä millon pääsen vetää läpi.

Oblivionin päätarina, Shivering Isles ja Knights of the Nine on läpi pelaamatta en tiiä millon jaksas vetää ne läpi...

Yhtään peliä en muista jättäneeni kesken sen takia että peli ois paska. Haze tuli vedettyä hampaat irvessä silmät punasina läpi vaikka oliki ehkä paskin FPS-peli mitä oon pelannu:D
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Kyllä ne yleensä tulee pelattua loppuun. Jos ei muun takia niin siksi että ei raaski jättää penteleen kallista peliä kesken... :p

Sanottakoon tässä nyt että Assassins creed tulee jäämään ikuisesti kesken. Ei vaan enää osaa sitä loppu rytistystä.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Aina tulee pelattua pelit läpi. Tällähetkellä on vain yksi peli mitä en ole saanut saatettua loppuun, vaikka peli on jo kohta vuodenpäivät ollut hyllyssä ja se on Lost Planet.
Level 8. taidan nyt mennä ja alkaa pikkuhiljaa oljenkorret loppua peliä kohden. Tai ovat siis loppuneet.

Kaikki muut pelit ovat läpi, tai ainakin 99 % ( Fight Night Round 3 ) jos ei täyttä sataa voi antaa.
Harvoin tulee muutenkaan ostettua huonoja tekeleitä, että melkeinpä kaikki pelit hyllyssä on ostettu suhteellisen pitkällä harkinnalla. Ja jos löytyy pelkästään hyviä pelejä hyllystä, niin miksi peli jäisi kesken? ;)
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Pelaan yleensä kaikki pelini läpi... Ainoa läpipelaamaton peli hyllyssä on Lost Odyssey ( 3. levyn alku ). Peli ei edes ole mielestäni tylsä, mutta silti se on tuossa hyllyssä seisonut jo toukokuun lopusta asti... Oblivionki oli jäädä kesken, kun jäin jumittamaan moneksi kuukaudeksi ensimmäiseen Oblivion-gateen. Nyt kuitenkin sekin läpi :D
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Kyllä pelaan. Ei niitä nyt kesken voi jättää! Ja vaikka ei ihan heti menekään, niin kyllä ne joskus lopulta tulee vedettyä. Huomautan vielä että en koskaan katso läpipeluu ohjeita ennen kuin olen saanut pelin itse läpi.
 
Vastaus: Pelaatko pelit läpi?

Kaikki ite ostetut pelit tulee kyl pelattuu läpi. Jos frendiltä lainaa nii peli tulee helpommin jätettyä kesken jos ei peli vaan nappaa.
 
Ylös Bottom