Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

ilman muuta, sen takiahan molemmat on kehitetty. Pari kertaa olen joutunu kytkeen ps3 n putkitelkkuun laajakuvattomaan ja se oli konsolin raiskaus se.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä, 37-tuumasella Sharpilla (HD ready) kohta vaihtuu tosin Sharpin 42 tuumaiseen FULL HD telkkuun.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä pelaan. Tänään tuli PS3 ja Samsung LE26R71B. Todella tyytyväinen olen ollut pelikuvaan. Mutta ainoa ongelma on se, että kun PS3 on päällä ja pelaan vaikka jotain peliä, niin välillä HDMI paikka vaihtuu lennosta scart vastaanotolle. Sinne scarttiin on kytketty digiboxi. Ongelman saa ratkaistua painamalla tv:n kaukosäätimestä source näppäintä. Mutta tämä on silti todella rasittavaa, esim. elokuvia katsellessa. Olen kokeillut myös ottaa scart piuhan irti tv:stä, mutta ei sekään auta. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Toivottavasti ymmärsitte tekstistäni jotain.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

En vaikka varmaan tarvis. Eihä tuo 28" trini-wide huono ole mutta jestas kun meinaa itkettää tihrustaa PS3-tekstejä tuolta komposiittijohdon hukatessa sekin vähä mitä jäljelle jäis.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Ilman muuta HD-tv:llä... en voisi kuvitellakkaan pelaavani normaalilla kuvaputkella sen jälkeen kun vertasin piirtoeroja. Itse käytän Samsung LE32R73BDX 32''
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Prokopjev sanoi:
Jep, 70" fullhd televisio

Eikös se tuolla alunperin ollut noin?

Itellä on 720p tykki 100" kankaalla.

Tyytyväinen olen, kunnes 1080p tykit laskee hintojaan, tavallista telkkaria (LCD, Plasma, Laser, fuck 'em all) en edes harkitse pelikäyttöön (paitsi jos 100" kuvaluokassa sais).
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Tietenkin duh. Olisi tyhmää olla pelaamatta. Tai siis y'know. Sitä varten sen ostinkin siis television, oikeasti. Olen katsonut televisio-ohjelmia sillä vasta kerran vaikka 23.3 sen ostinkin. Kaiken näkee netistäkin ja suomen ohjelmat ovat syvältä.
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Kyllä, ostin tänään LG 32lc2d:n, vaikka hain le2r:ää. Eipä löytynyt yhdestäkään pääkaupunkiseudun sittarista. Huntin kalliimpi oli tämä, mutta joka sentin väärtti.:D
 
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

NoNY. Joo. 46 sharppi. Aika kompromissiton kuvaltaan tuo fullHD. :eek:
EDIT: Se on muuten 46" sittenkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelaatko PS3:a HDTV:llä?

Hell yeah, Sampan 40" Full HD ja on makoisa kuva. Ekana iltana kun telkkarin sai pleikkarin kaveriksi oli olo kun lapsella joulun jälkeen, pirunmoinen virne suupielessä :)
 
Ylös Bottom