Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelattavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Morred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Morred

New Member
Nyt tarvittaisiin tietokoneelle jotain uutta moninpeliä, Call of Dutyt Battlefieldit Counter-Striket ja Splinter Cellit on tullut pelattua puhki niin että enää ei innosta.

AMD Athlon 2600+
R9600 PRO
512MB RAM

Tälle koneelle pitäisi jotain loistavaa moninpeliä löytyä kiireen vilkkaa. Osaakos kukaan auttaa?

Vastaus: Pelattavaa?

Ensinnäkin minkälaista haet? Räiskintää? Ropea?
Jos räiskintä kiinnostaa, niin Wolfenstein - Enemy Territorya. Mukava ilmainen nettipeli.

Olen noobi PC räiskinnöissä. Kertokaas mitä tuo vaatii koneelta tuo Enemy Territory, mist sen saa, onko se pelkkä moninpeli jne.

Itselläni muistia on 512, prosessori on AMD Sempron 2500+ ja 3D korttina on GeForce 4 ja joku kaksi kirjainta perässä. Muistaakseni tuo on sama kuin GeForce 2? Riittääkö mihinkään?

Solid Snake sanoi:
Olen noobi PC räiskinnöissä. Kertokaas mitä tuo vaatii koneelta tuo Enemy Territory, mist sen saa, onko se pelkkä moninpeli jne.

Itselläni muistia on 512, prosessori on AMD Sempron 2500+ ja 3D korttina on GeForce 4 ja joku kaksi kirjainta perässä. Muistaakseni tuo on sama kuin GeForce 2? Riittääkö mihinkään?

Enemy Territory on siis täysin ilmainen stand alone -räiskintä. Sen saa kotisivuiltaan, en nyt jaksa googlettaa mutta varmaan vähän yksinkertaisempikin löytää sivut ilman minun apuani. ET on pelkkä moninpeli. Se pyörii koneellasi varmaan ihan riittävän hyvin ainakin noista perustiedoista päätellen, olematta asiantuntija väittäisin että koneesi heikoin kohta lienee näytönohjain, mutta ongelmia tuskin pahemmin esiintyy.

Itse aiheeseen. Olet, Morred, ihan hyviä pelejä pelannut puhki. Half-Life( 2:)n hankkimalla saat jo aika hyvän pohjan tajuttomalle määrälle modeja, jos ne jaksavat innostaa. Jos taas haet ihan itsenäistä kamaa, niin ainakin Monolithin tuleva F.E.A.R. vaikuttaa oikein mainiolta myös moninpelin suhteen. Peli ilmestyy joskus tässä kuussa. Kirjoittelin Vitoseen (MAINOS!) vähän ennakkoa, joka ilmestyy sivuille varmaan vielä tänään. F.E.A.R. oikeasti on erittäin mielenkiintoinen, mutta saat sitä siis hetken vielä odottaa.

EDIT: Freedom Fighters on erinomainen peli. En ole ihan varma onko moninpeli PC:llä erilaista kuin Xboxilla, jos ei niin sitten peliin ei ehkä kannata panostaa kiitos todella pienien kenttien. FF:n moninpeliin ei ole kauheasti panostettu.

EDIT #2: Siellä on: http://www.vitonen.net/peliart-loppuvuosi2005.php (anteeksi, ylläpito)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Solid Snake sanoi:

Täältä saat pelin ladattua, uusimman päivityksen sekä suurimman osan kentistä (huom, vaatii rekisteröitymisen sivuille)

Solid Snake sanoi:

Helposti riittää. Enemy Territory on kuitenkin jo aika vanha peli ja muistaakseni minimi oli prosessorin osalta jotain alle tuhannen megahertsin luokkaa.

EDIT: Freedom Fighters on erinomainen peli. En ole ihan varma onko moninpeli PC:llä erilaista kuin Xboxilla, jos ei niin sitten peliin ei ehkä kannata panostaa kiitos todella pienien kenttien. FF:n moninpeliin ei ole kauheasti panostettu.
Freedom Fightersissä ei ole moninpeliä ollenkaan. Älä kysy miksi, mutta jostain järjettömästä syystä se on vain jätetty pois.

En ole ainakaan vielä kokeillut, mutta kuulemma Battlefield 2 on loistava nimenomaan nettiräiskintänä. Tuo olisi tarkoitus jossain vaiheessa hommata (kunhan ehdin half-life 2:een ensin kyllästyä).

Nyt se iski: Operation Flashpoint.

OFP on loistava peli, ainakin yksinpelinä. Moninpeliä en ole edes ikinä testannut, mutta sen pitäisi olla nannaa. Resistance-lisälevy kannattaa hankkia, sen avulla OFP:n saa päivitettyä versioon 1.96 ja on mahdollista hakea Finnish Defence Forces -modi - ja sen pitäisi omistaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Knight sanoi:
Nyt se iski: Operation Flashpoint.

OFP on loistava peli, ainakin yksinpelinä. Moninpeliä en ole edes ikinä testannut, mutta sen pitäisi olla nannaa. Resistance-lisälevy kannattaa hankkia, sen avulla OFP:n saa päivitettyä versioon 1.96 ja sen avulla on mahdollista hakea Finnish Defence Forces -modi - ja sen pitäisi omistaa.

Tuo Finnish Defence Forces on hyvä. Suosittelen.

Yksi Half Life 2:sen modeista nimeltään Garrys mod on mielestäni erittäin hauska, mutta ainakin minun kohdallani se vaati hiukan opettelua. Garrys mod ei kyllä ole räiskintäpainotteinen mutta kannattaa kokeilla.

olge sanoi:
Yksi Half Life 2:sen modeista nimeltään Garrys mod on mielestäni erittäin hauska, mutta ainakin minun kohdallani se vaati hiukan opettelua. Garrys mod ei kyllä ole räiskintäpainotteinen mutta kannattaa kokeilla.
Tuli tuosta mieleen, ettei OFP:täkään voi ehkä ihan räiskinnäksi sanoa, mutta monipuolisuudessaan se hakee vertaistaan. OFP:llekin kehitetään vielä paljon kaikkea ylimääräistä, uusia tehtäviä ja sen sellaista. Odottelen innolla pelin henkistä jatko-/päivitysosaa Armed Assaultia. Sitä ennen Operation Flashpoint Editing Center antaa paljon lisäsisältöä Ofpiin.

Jooh Quake 3 on ihan voittamaton. Sitä mä hakkasin assyilla taas 48h putkeen )

Garrys modia on tullut jonkun verran nyt pelattua, ja ihan hauskaahan tämä on.

Modin sivut ---klik!

Morred sanoi:
Nyt tarvittaisiin tietokoneelle jotain uutta moninpeliä, Call of Dutyt Battlefieldit Counter-Striket ja Splinter Cellit on tullut pelattua puhki niin että enää ei innosta.

Mihin peliin Morred päädyit? =)

Ylös Bottom