Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelejä naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jarppa

Member
Aloinpa miettimään mitähän pelejä olisi hauska pelailla tuon kauniimman puoliskon kanssa. Siis mielellään yhtäaikaa. Itse olen lähes kaikkiruokainen, mutta emännälle on tähän mennessä kelvannut oikeastaan vain tasohyppelyt.

Ehdotin DOA3:sta muttei jostain kumman syystä tuntunut tykkäävän. Autoilu ei kiehdo eikä myöskään lätkä (NHL 2k3) tai futis (FIFA). Jälkimmäisissä kontrollit tuntuvat olevan liian hankalat. Ehkäpä uusin Tiger Woods tai joku tennis? Saivat ainakin alustavan hyväksynnän. Kellään ehdotuksia/kokemuksia/mielipiteitä?

Mikkisoftan XSN-sarjan Top Spin (tennistä) voisi olla erinomainen valinta, tosin se ei ole vielä tullut. Tuohon makuun on kyllä aika vaikea suositella mitään, joten paras vaihtoehto on mennä pelikauppaan selailemaan emännän kanssa.

Tanssimatto. Siihen koukahti meikäläisenkin nirsoileva armastus.
Samoin kaverin vaimo, joka ei yleensä tartu yhtään mihinkään peleihin, innostui tanssimatosta.

Vai onko xboxille tanssimattoa/-pelejä?

Hmm.. xboxille ei taida löytyä Reziä? Sitä tai muita musapelejä kannattaa ehdottaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Tanssimatto. Siihen koukahti meikäläisenkin nirsoileva armastus.
Sama täällä.
Tanssimaton lisäksi vaimolle kelpaa PS2:n EyeToy ja DC:n Bust-a-Move 4 ja Who wants to beat up a millionare?. N64:lla on joskus ajeltu Mario Karttia.
Tosin ei meirän emäntä mikään himopelaaja ole.

Niinjuu, ja yleisesti valopyssypelit kelpaa sekä tietty ChaCha-amigo.

Ihan kun joku olis vielä unohtunut...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
sekä tietty ChaCha-amigo.

Siis tämä eli Samba De Amigo? Heh, kuulostaa hauskalta. Vaimo diggais. Enää ei puutu kuin dc... ja tuo peli... ja tuo marakassisysteemi...
Huokaus..

Mä voisin suositella Dreamcastia ja vaikka Samba De Amigoa. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tanssimaton lisäksi vaimolle kelpaa PS2:n EyeToy ja DC:n Bust-a-Move 4 ja Who wants to beat up a millionare?. N64:lla on joskus ajeltu Mario Karttia.
Tosin ei meirän emäntä mikään himopelaaja ole.

Niinjuu, ja yleisesti valopyssypelit kelpaa sekä tietty ChaCha-amigo.

Joo se täytyy sanoa, että PCn Mame-emulaattorilla mm. Bust-a-Move ja Bubble Bobble on ollu kovassa käytössä. Meinasin tosiaan lähinnä boxille jotain peliä. Musa- tai valopyssypelit taitaa olla aikalailla kortilla? Täytynee raahata tuo emäntä johonkin liikkeeseen kattelemaan.

Tai sitten luistan vähän aikaa kodinhoidosta tjsp niin eiköhän ala mätkintä/räiskintäpelitkin kiinnostamaan...

No, minä olen siinä hyvässä asemassa, että kihlattu ymmärtää pelien päälle :p Houkuttelin hänet tahkoamaan läpi Final Fantasyt 7-9 ja toki siinä auttelin vieressä. Samoin Shenmuen. Yhdessä ollaan kovasti pelailtu Soul Caliburia ja nyt sen jatko-osaa. Jopa Dead or Alive3 meni mainiosti läpi. Hän haluaisi kovasti sijoittaa johonkin futis-peliin, itse taas jääkiekon kannalla.. Saa nähdä, mihin päädytään.. Kaikki palikkapelit menee myös lähes poikkeuksetta..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Karma
Siis tämä eli Samba De Amigo? Heh, kuulostaa hauskalta. Vaimo diggais. Enää ei puutu kuin dc... ja tuo peli... ja tuo marakassisysteemi...
Huokaus..

Juu juuri tuo, chacha-amigo, mistäköhän senkin keksin...

Huippupeli, varsinkin kaksilla samba-ohjaimilla, kaveriporukassa ja nousuhumalassa. Hauskaa ihan jätkäporukankin kanssa, pelistä taitaa löytyä keskustelua lisääkin muualta tältä sivustolta.

Xboxille ei kyllä meidän taloudesta löydy vaimolle peliä, eikä sille mustalle toosalle (siis xbox, ei vaimo) ole vielä löytynytkään kunnon partypeliä, jotka on yleisemmin naisille paremmin kelpaavia.

Itse tulee tahkottua muijan kanssa kaikenmaailman painipelit ja välillä jotain muutakin mätkintää.
Ja sen kyllä huomaa sitten ja alkaa pikkusen jo kaduttaa... ei voikkaan noin vaan sanoa lähtevänsä baariin, ne naiset ku ottaa oppia noista perkeleen peleistä :rolleyes:

Vaimoni on vuosien varrella joutunut väkisin pelailemaan sitä sun tätä minun takiani.

Suhteemme alkuaikoina mm. Indiana Jones and the Fate of Atlantis oli kova juttu. Monia muitakin vastaavia pelattiin yhdessä, PC:llä tuolloin. PSX:llä vaimo tykkäsi mm. Crash Bandicooteista, Guitar Freaksista ja Dance Dance Revolutionista - kitaralla ja matolla, tietysti. Myös eka Rayman oli hauska.

Myöhemmin Dreamcastin myötä on kiinnostanut mm. Donald Duck Going Quackers ja Grandia II (jees, pelaili kokonaiset 60 tuntia peliä, loppuun asti). Bust-a-Move Dreamcastilla maistui myös. Samba de Amigo oli jokusen viikon hauskaa. Virtua Tennistä (1&2, eritoten 2) pelailtiin paljon, myös mies/nais-seurassa peliin aikaisemmin tutustumattomienkin kesken. Rayman 2 kiinnosti DC:llä.

Xboxilla - valitan - ei meillä ole yhtään vaimoa kiinnostavaa peliä. Ykkössuosikki Cuben peleistä on ollut Tiger Woods 2003 - tätä se jaksoi/jaksaa pelata tuntikausia ja on siinä hyvä, häviän noin 50% kerroista, kun pelaamme keskenämme. Pikminin vaimo pelasi myös viimeiseen vastukseen eli n. 99% pelistä. Mario Party 4 on ollut hauska seurapeli silloin tällöin, viime aikoina harvemmin. NHL 2003:sta on pelatttu n. 5 matsia, saman verran Beach Spikersiä. Niin, Harry Potteria (Chamber of Secrets) vaimo tykkäsi pelata, minä hoitelin muutamat vaikeammat paikat. Veikkaan, että Rayman 3 kiinnostaa myös, kunhan se taasen ehtii pelaamaan.

Neo Geo Pocket Colorilla ja GBA:lla suosikkeja ovat Puzzle Bobble (eli Bust-a-Move) ja erilaiset tasoloikat. Turf Master on myös saanut lievää kiinnostusta osakseen.

Sellasta. Vuosia takana 10+, joten aina välillä löytyy vaimoani kiinnostavaa pelattavaa. Autopelit, tappelut, ammuskelut ei juuri kiinnosta, uskoisin että helposti lähestyttävä, näyttävä, juonellinen kevyt-japsi-seikkailu (esim. tyyliin Grandia II/DC) olisi se juttu, jolla Xboxikin tulisi hyötykäyttöön ;)

Mitäköhän naiset pitäisivät Kung Fu Chaoksesta? Sisältää jonkin verran minipelejä ja loput on hupaisaa party mäiskintää.

Valopyssypeleistä Xboxille ei taida löytyä muita kuin House of the dead 3.

Tasohyppelypeleistä löytyisi Rayman 3, Blinx (öö...joo ei), Oddworld ja Toejam and Earl 3.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Veikkaan, että Rayman 3 kiinnostaa myös, kunhan se taasen ehtii pelaamaan.
Takaan että kiinnostaa. Ainakin oma tyttöystäväni innostui kovasti. Ainoastaan välipahikset ja etenkin loppuvastus ovat vaan omasta mielestäni vähän liian vaikeita aloittelijoille.

Oman tyttöystäväni kanssa olen pelannut xboxilla monenlaisia pelejä. Esim. Halo, Sega GT 2002, Fuzion Frenzy ja Sims. Halo pelattiin yhdessä co-operativellä läpi. Eli siis, lähinnä pointtinani on se että ei naiset aina tykkää pelkästään tasoloikasta. Jotenka kannattas viedä parempi puoliskosi esim. pelikauppaan ja tutkia hyllyjä yhdessä, vielä parempi jos pystyisi kokeilemaan eri pelejä. Eli pelimieltymykset riippuvat henkilöistä.. ei pelkästään onko hän nainen vai mies.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen
Jotenka kannattas viedä parempi puoliskosi esim. pelikauppaan ja tutkia hyllyjä yhdessä, vielä parempi jos pystyisi kokeilemaan eri pelejä.
Testattu. Sillä on pelikaupassa yhtä kivaa kun mulla Henkan & Maukan sovituskopin edessä.
Ja ainakaan meillä kyse ei ole vaihtoehtojen puutteesta. tsek tö list in mi sigu.

Ylös Bottom