Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelejä naisen kanssa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Höh, tuntisimpa mä jonku kivan tytön joka tykkäis pelaamisesta. :) Tällä hetkellä ainoa pelaava tyttö jonka tunnen pelaa pelkästään Simssiä...

Oih, tuo onkin aika hankalaa... Onneksi oma kulta kepittelee konsolipelejä mennen tullen, juuri läpäisi Sonic Heroesin Gamecubella...
 
Kihlattu on kova Xboxin kuluttuja aina kun aikaa löytyy. Ropet ja pelit joissa molemmat pääsemme pelamaan kiinnostaa. Ei tosin urheilu, fps tai auto pelit. Hänen suosikki pelejä:
Bloodrayne, Kotor, Shenmue 2, Baldurs Gate, Gauntlet, DOA (saan turpaan) ja tietinkin Sims. Vielä en ole lupaa toisella Xboxille lupaa saanut mutta kai tässä pian :)
 
Oma kultani pitää snes emulaattorilla marioista ja niiden lisäksi kaikki autopelit (PGR2, NFSU, TOCA 2...) ja Amped2 sekä kaikki puzzlepelit ovat kelvanneet. Etenkin Puzzle Pop Feveriä ja Super Bobble Popia olemme pelailleet paljon vastakkain.
 
Haloa lähinnä.

Mä olen täs yrittäny suostutella pelaan PGR2:sta mut ei autopelit lähe.

Ei oikeen oo mitää hyviä kaksinepeljä kyl löytyny, mut tyttöystävä pelailee Cuben Zeldaa, Metroidia ja PC:llä kaikki AD&D -pelit mitä löytyy ja ilmeisesti tuo KOTOR on ollu aika kova juttu kans.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dodz
Oma kultani pitää snes emulaattorilla marioista ja niiden lisäksi kaikki autopelit (PGR2, NFSU, TOCA 2...) ja Amped2 sekä kaikki puzzlepelit ovat kelvanneet. Etenkin Puzzle Pop Feveriä ja Super Bobble Popia olemme pelailleet paljon vastakkain.
nii siis sehän on iha todistettu tosiasia ett kaikki tytöt tykkää Super Mariosta.....

Super Mario saa kaikki tytöt!!!... :p


:rolleyes:
 
Oma tyttöystäväni ei ole koskaan peleistä innostunut ja olenkin jo pikkuhiljaa luopunut aivopesuyrityksistäni. Muutamia pelejä hän sentään suostuu pelaamaan ja tuntuu välillä jopa tykkävään niistä ;). Listaan ne nyt tähän niin voitte yrittää omien 'ongelmatapauksienne' kanssa.

Kung-Fu Chaos (Minipelit)
DOA
Burnout 2
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FatBaldingGuy
Listaan ne nyt tähän niin voitte yrittää omien 'ongelmatapauksienne' kanssa.

Kung-Fu Chaos (Minipelit)
DOA
Burnout 2


Oma tyttöystäväni tykkää juuri nosta kung fu chaosin minipeleistä! pelattiin me nhl2004:stakin hetki mutta se nyt meni miten meni:) NBA street vol2 on maistunut aika hyvin kanssa, muita pelejä ei oikein ole mitä kahdestaan pelaisi..
 
Meillä pelataan Top Spin:ä. Halosta ja muista räiskinnöistä kauniimpi osapuoli ei välitä.
 
Pistänpä hieman päivitystä tähän ketjuun. Kaikkein suosituimmaksi tässä liki vuoden aikana on tullut Tiger Woods 2004. Myös muutamat 3d-tasoloikat ovat olleet kovassa käytössä, mutta niissä on ohjain lennellyt välillä seinille. Ei siinä mitään, itselläkin paloi käämi Crash Bandicootissa. Boxille ei taida sitten olla mitään vanhoja kunnon 2d-loikkia? Jotain näitä arcade collectionejahan taisi olla ainakin tulossa. Mame-emulaattorilla edelleen pelaillaan esim. Bubble Bobblea ja Poyo Poyoa.

Kerran vein maman peliputiikkiin ja sitä virhettä en tee toiste. Olen myös tullut siihen tulokseen, ettei todellakaan ole olemassa erikseen mitään "naisten ja miesten pelejä". Sims haukuttiin tylsäksi, samoin Syberia ja Shenmue2. Autoilu, räiskintä ja mätkintä kierretään kaukaa.

Lopuksi totean, että Tiger Woods on ollut kyllä pirun hauska kahdestaan. Ainakin silloin kun minä häviän :)
 
Parempi puoliskoni ei ole todellakaan mikään fanaattinen pelien pelaaja, mutta Tekken 3:sta on tullut hakattua silloin PS1:n aikoihin. Lisäksi Sims on ollut kovassa kulutuksessa. Minä en kyllä jotenkin jaksa henk.koht. ymmärtää tuota Simsin suosiota, mutta kaipa kakkososa pitää hankkia tyttikselle. :D

-Lasse-
 
Avovaimo ei ole ollut kovin hanakka pelailemaan kanssani. Muutamat kerrat Haloa ja jokunen Colin -ajokerta, mutta siihen se on yleensä jäänyt.

Mutta nyt on uudet tuulet. Likka kävi ostamassa Dance-UK:n ja siihen kuuluneen matto-paketin! Voi hirviä sitä innostusta! :eek:

No, miehisenä pelaajana vedin tietty jo kaikki pohjapisteen itselleni. Heh. Voin sanoa että vuosia kestäneet halonhakkuut sunmuut ovat parantaneet silmä-raaja koordinaationi sille tasolle, että saa parempipuolisko pitkään harjotella mun "tasolle" (neljä tanssia vasta takana) pääsemiseen. HEH! Mikäs lemua... Oma kehu!! :cool:

Mielenkiintoinen kokemus myös itselle. Eipä muita pelejä ole tullut pelattua ku niitä missä voi joko ajaa tai jonku voi tappaa... tästä se suloinen siirtyminen hevilavoilta diskohelvettiin voi alkaa! Hyvä naiset! :eek:
 
Ylös Bottom