Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peli joka ei vaadi "sorminäppäryyttä" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Chax

New Member
Kattelin tossa just pelejäni ja huomasin, että kaikkissa mun peleissä tarvii vähemmän tai enemmän vikkeliä ja tarkkoja sormia; Devil May Cry, Virtua Fighter 4, THPS3, MoH Frontline. Pitäis varmaan ostaa joku peli jota voi pelailla ilman suurempaa keskittymistä näppäimiin :) . Mietin, että Final Fantasy X olis varmaan hyvä semmonen, mutta mitä muita pelejä olis?

ICO, siinä on sen verran rauhallinen meininki että ehtii nauttimaan kauniista ja tunnelmallisesta ympäristöstäkin. Mielestäni PES:n ja GT3:n ohella PS2:n paras peli, päihittää MGS2:n mennen tullen :)

Myöskään GTA3 ei vaadi mitään ihmeellisiä näppäilyjä.

Enemmän saisi olla tällaisia pelejä mun mielestä. Ennen tällaisia oli enemmän... 10min ja oli jo täysin pelissä sisällä. Nykyään ei voi pelata kaksinpelejäkään niin helposti, koska se toinen joka ei ole koskaan ennen pelannut sitä peliä joutuu opettelemaan näppäimiä pari tuntia - saati sitten että tyttöystävä jaksaisi opetella niitä:). Mä olen ainakin kaivannut näitä pelejä, GBA:lle vielä löytää mutta isommalle ruudulle vähemmän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Myöskään GTA3 ei vaadi mitään ihmeellisiä näppäilyjä.
Mulla taas menee sormet ihan solmuun kun yrittää ajaa viittä poliisia karkuun romulla taksilla, sydän kurkussa, samalla kun jännittää niin paljon että kakka hakkaa kalsareissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chax
mitä muita pelejä olis?

Disneyn Viidakkokirja + tanssimatto. Siinä et tarvitse vikkeliä tai tarkkoja sormia; moisia jalkoja kylläkin... ;-) Valopyssypelit (Time Crisis 2 ja Vampire Night) voisivat olla hauskoja nekin.

Autopeleissä tarvitsee usein käyttää vain kaasu- ja jarrunamiskoita, jos ajelee automaattivaihteisella. Tai rattia & polkimia. Käytetty GT3 (parinkympin luokkaan pitäisi divareistakin irrota) antaa varmaan parhaan hinta/laatu & määrä-suhteen noista.

FFX:n aloitin itse eilen. Vaikuttaa kiehtovalta, se on hyvä vaihtoehto tosiaan sekin.

Baldur's Gate: Dark Alliance , ei tarvita juurikaan sorminäppäryyttä kun painellaan vain kahta tai kolmea eri nappia :)

Blood Omen II , auto-block päälle niin ei tarvita sorminäppäryyttä ( tosin tätä suosittelen vain sarjan edellisia osia pelanneille ja/tai sarjan faneille )..

Dynasty Warriors 3 , Here we go now , kick punch block... eikun siis tosiaan muutama eri toiminto napeista, näppäryyttä ei taaskaan tarvita...

Final Fantasy X , No eipä tässäkään sitä näppäryyttä tarvita ellei nyt laske niitä muutamia overdrivejä... Tosin itse suosittelen ko. peliä. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Mulla taas menee sormet ihan solmuun kun yrittää ajaa viittä poliisia karkuun romulla taksilla, sydän kurkussa, samalla kun jännittää niin paljon että kakka hakkaa kalsareissa.

Tuo on tietenkin totta, pay'n'spray- maalaamo oli varmasti tällä kulmalla... ei muuta kuin kortteli uudestaan ympäri ja kyybelit takapuskurissa kolhivat auton lieskoihin justiin ennen uutta maalipintaa. Ei muuta kuin luotisateessa uutta pirssiä hakemaan energian valuessa alaspäin ja sama uudestaan ... :) juu ei siis heikkohermoisille tätä suosittelisi, mutta yleisesti ottaen iisisti sisään- peli. Mitä nyt ampuminen aluksi vaati pientä hiomista.

Acidnator toi kyllä hyvän pelin esiin, mutta itsekin olen vasta Cuben rahoitusmatkalla eli kesäduunissa. Mutta kyllä tuota Monkey Ballia on tullut hakattua Pelikaanissa.

Ylös Bottom