Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliaiheiset foorumit

Demption90

New Member
Kiinnostaisi tietää mitä muita peliaiheisia foorumeita KonsoliFINiläiset mahtaavat lukea? Itse ei ole tullut törmättyä oikeastaan muihin hyviin (suomenkielisiin) foorumeihin kuin Pelaaja ja KonsoliFIN. Erityisesti kiinnostaisi tietää joitain tasokkaita englanninkielisiä foorumeita liittyen konsolipelaamiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Peliaiheiset foorumit

Itte oon monesti koittanut aloittaa aktiivisesti ulkomaisten foorumeiden seuraamista, mutta kiinnostus lopahtaa aina päivässä tai parissa. Suurin syy siihen on varmasti se järkyttävä aiheen vierestä puhuminen ja yhden sanan viestit joita viljellään jatkuvasti.

Täällä oppinut tämän 7-8 vuoden aikana, että foorumi jolla on selkeät säännöt toimii parhaiten. Vastaavaa englannin kielistä ei ole vielä tullut vastaan.

Minun näkemys ulukomaalaisista pelifoorumeista:
Sivulla on 25 viestiä, joissa kahdessa on oikeasti asiaa, muut viestit on LOLlittelua ynnä muuta kakkaa ja allekirjoitukset täyttävät 75% sivusta. Hirmu kiva ja käyttäjäystävällistä rullailla semmosia.. *hyrrr*

Toki, jos joku oikeasti tietää muitakin hyviä foorumeita niin mielenkiinnolla itsekin niihin tutustuisin.
 
Vastaus: Peliaiheiset foorumit

KonsoliFIN:iä tulee käytettyä ehdottomasti eniten. Hyvänä kakkosen seuraa Pelaajalauta. Pieni ja tiivis yhteisö. Keskustelu voi välillä olla aika kuollutta, mutta foorumin herätessä henkiin saa (yleensä) lukea paljon hyviä postauksia.

Livegamers.fi oli ennen enemmän käytetty kuin nykyään. Saitti rämpi jonkin aikaa syvässä suossa ja kaikki hyvät kirjoittelijat katosivat kuin tuhka tuuleen. Ja olen vähän vieraantunut tuosta klaanitouhusta, joka on tavallaan LG:n ydin. Tulee siellä ahkerasti vierailtua, mutta postailu on jäänyt vähemmälle. Pelaajalehden boardiakin tulee jonkun verran luettua. Postauksia teen ehkä pari kuukaudessa, jos sitäkään.

Ulkomaisista foorumeista tulee luettua NeoGAF:ia. Ja vaan luettua, koska en ole löytänyt mailiosoitetta, joka kelpaisi rekisteröitymiseen. Saa pistää vinkkiä jos tiedätte mikä toimisi. Mulla ei ole mitään koulun mailiosoitteita tai vastaavia. Mutta itse foorumista, edellisen kirjoittajan kuvaus ulkomaisista foorumeista sopii aika hyvin gaffiinkin. Kyllä sieltä voi toisinaan löytää ihan hyvääkin keskustelua. Offtopic-puolella on myös paljon kiinnostavaa juttua, ruokaketju esimerkiksi.
 
Vastaus: Peliaiheiset foorumit

Livegamers jep, vaik onkin hyytynyt.
Konsolifin totkai.

Ulkomaisista ehdottomasti Operation Sports, hyvä moderointi ja suht aktiiviset jäsenet.
Tosin rajoittunut urheilupeleihin mukaanlukien autopelit, mut kannattaa tutustua.
 
Ketjun nostoa, sillä pelialan tulevaisuus ja sikailu -ketjuissa on keskusteltu NeoGaffin korvikkeista.
 
Itse luen tuolta MuroBBS pelipuolelta juttuja. Ne tosin keskittyy enemmän tietokone maailmaan. On tämä KonsoliFIN selkeästi käytetympi itselläni.

Täällä kohta 1000 viestiä täynä muron puolella ei edes sataa.
 
Itse luen tuolta MuroBBS pelipuolelta juttuja. Ne tosin keskittyy enemmän tietokone maailmaan. On tämä KonsoliFIN selkeästi käytetympi itselläni.

Täällä kohta 1000 viestiä täynä muron puolella ei edes sataa.
Itsekin eilen katselin, että muroon liittynyt 2002, alle 700 viestiä, matkapuhelinfoorumille myös 2002 ja melkein 20 000 viestiä, mutta kohta 10v hiljaisempaa eloa siellä.

Tänne rekisteröitynyt 2004 ja ensimmäiset 10v hiljaiseloa, mutta siitä huolimatta tais olla joku reilu 12k viestiä, eli kyllä viimeisen 10v on tullut maleksittua lähes yksistään tällä foorumilla. :)
 
Yritin netistä etsiä XboXille hyvää autosimu sarjaa ja vastaan tuli tälläinen sivusto kun www.thedsrl.com, nyt puoli kautta tullut ajettua GT3 World tour sarjaa, alustana Project cars2 ja ollut aivan mahtavia kisoja.
Löytyy kaiken ikäisiä ja tasoisia kuljettajia monesta eri maasta, nyt kaikki ketä kiinnostaa reilu ja tasokas kilvanajo Xboxille liittykää ihmeessä, kesken kauden voi myös osallistua.
Peleinä toimii pääasiassa: Project cars2, Assetto corsa ja dirt rally, sivusto on englanniksi.
Voin myös jeesaa jos englanninkieli hakusessa.
 
Ylös Bottom