Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliaiheiset tunnustukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Peliaiheiset tunnustukset

Nisupullan tunnustukseen liittyen, minäkin sorruin mikromaksuihin Disco Zoo pelissä. Pari kymppiä sinne on jo mennyt. Pitää yrittää hillitä itsensä niin on varaa vielä ostaa Watch Dogs ;)

Joskus tehnyt periaatepäätöksen että kännykkä/tablet peleihin en pelin hinnan lisäksi rahaa laita. Mutta ku....!!!

Ei se pojat mitään. Minä olen käyttänyt yli 20e XO:n avatarin vaatteisiin:cool:

Olen pistännyt yli 50€ TF2:sen esineisiin. Olen kylläkin 100€ saanut sieltä takaisin, mutta silti.
Ja sitten yleinen ongelma; Ostan pelejä steamiin joita en pelaa.

Olen pelaillut paljonkin farming simulatoria, ski regionia (laskettelukeskussimua) ja kaikkia mahdollisia tietyö, nosturi, bussi ja rekkasimuja. :D

Toisaalta olen pelannut tolkuttoman määrän eri GTA:ta ja ainoastaan GTA V on ainut jonka olen jaksanut pelata läpi. Esim GTA 1-2:ssa leikkisin vain bussikuskia :D

Tuli joskus pari vuotta sitten ostettua Travianiin kultaa muutamalla kympillä. Nyt sitten kulutan sitä serverillä, jonka aloitin muutama kuukausi sitten. ;)

Pidin en ainoastaan Lost Planet 3:sta (Metacritic PC 61)vaan pidin myös salaa Aliens Colonial Marinesista (Metacritic PC 45). Nyt tuoreimpana pidin myös Bound by Flamesta. (Metacritic PC 57) :D

Hyvää tässä on oikeasti se, että olen oppinut enemmän "suodattamaan" arvosteluja. Vain yksi, nyt pienempi osa, ostopäätöksen vaikuttavista tekijöistä jos ei suoraan ennakkotilaa.

Pidin en ainoastaan Lost Planet 3:sta (Metacritic PC 61)vaan pidin myös salaa Aliens Colonial Marinesista (Metacritic PC 45). Nyt tuoreimpana pidin myös Bound by Flamesta. (Metacritic PC 57) :D

Mä tykkäsin Too Humanista ja odotan sille vieläkin jatkoa :cool:

Olen jonkin asteinen achievement/trophy -huora, mistä on seurannut muun muassa seuraavaa:

- Olen printannut monen pelin kohdalla jo ennen niiden aloittamista netistä ohjeet, jotta pystyn keräämään saavutukset tehokkaasti.
- Olen myös pelannut paskoja pelejä (Hannah Montana the Movie) vain saadakseni täydet saavutukset mahdollisimman helposti (Avatar).
- Olen käyttänyt törkeästi vaimoani/lapsiani/kavereitani/omia kakkos accountejani hyväkseni kikkaillessani lisää saavutuksia.

Tosin konsolisukupolven vaihtuessa olen huomaavinani pientä parantumista tästä hirveästä sairaudesta... :p

Tullut ostettua steamiin 394 peliä, joista juuri nyt asennettuna 110. Kokeiltuja pelejä peräti 119 ja kiitos Humble Bundlen re-bundle-viikon, backlog senkuin kasvaa- 400 peliä menee rikki siis jo viikonloppuna. Tähän tietysti 9 Origin-peliä, 2 Uplay, 29 GoG ja 5 omillaan toimivaa peliä + tietysti noin 300 koteloissa olevan pc-pelin retrokokoelma. Tähän lisäksi kolmisenkymmentä tietokonetta ja konsolia, sekä niiden pelit(kepeästi yli tuhat).

Myönnän, että minulla on ongelma.

Aina välillä iskee tarve harventaa pelihyllyä "turhista peleistä". Lähes välittömästi luopumisen jälkeen iskee sielussa asti tuntuva raastava katumus. Joka kerta vannon etten enää ikinä myy pois pelejä joita en enää muka koskaan aio pelata. Viimeksi viimeviikolla..

Tämä tosin helpottunee PS4:n kohdalla kun päätin siirtyä vain ja ainoastaan digipeleihin. Ehkä. :D

Aina välillä iskee tarve harventaa pelihyllyä "turhista peleistä". Lähes välittömästi luopumisen jälkeen iskee sielussa asti tuntuva raastava katumus. Joka kerta vannon etten enää ikinä myy pois pelejä joita en enää muka koskaan aio pelata. Viimeksi viimeviikolla..

Tämä tosin helpottunee PS4:n kohdalla kun päätin siirtyä vain ja ainoastaan digipeleihin. Ehkä. :D
Tää on kyllä ollu mullekkin ongelma joskus. Nyt kun ei tosin konsoleita tuu käynnistettyä kuin pari kertaa vuodessa niin eipä tätäkään ongelmaa ole. Useimmiten tuo katumus myös johti siihen että tuli ostettu se peli sitten takaisin :D

En muista, milloin olisin viimeksi käynnistänyt Xbox 360:n. En muista, milloin olisin viimeksi pelannut kotonani yksin.

Elän pelirintamalla useita vuosia myöhässä ja pelejä kertyy jatkuvasti lisää.

Työn alla nyt:

Ratchet & Clank 3 (2004)
Saints Row 2 (2008)
Assassin´s Creed Brotherhood (2010)
Bioshock (2007)
Final Fantasy 9 (2001)

Jatkuva ajatus painaa päällä milloin kamelinselkä katkeaa ja pelejä vain kertyy liikaa ja on todettava että en kerkiä pelaamaan. Suurin syy tähän lienee että jään riippuvaiseksi tiettyihin peleihin. NHL ja Wolfenstein: Enemy Territory ovat vienee peliaikaa 10 vuoden aikana jo tuhansia tunteja. Lisäksi neuroosina on että pelit on myös pelattava siinä järjestyksessä kuin ovat tulleet..

Toinen järisyttävä paljastus on että luen peliarvostelut mieluummin lehdestä kuin internetistä :o

Tunnustukseni liittyy monien muiden tapaan pelaamattomiin peleihin.

PlayStation Plussasta olen heittänyt kymmenittäin kiinnostavia nimikkeitä latausjonoon odottamaan sopivaa hetkeä (PS4, PS3, PS Vita). Tästä monenkirjavasta joukkiosta olen läpäissyt ainoastaan Spec Ops: The Linen. Suurinta osaa en ole edes käynnistänyt tai testaus jäänyt kertakokeiluun.

Niin ja olin ennen Trophy/Achievement-koukussa. Nykyisin olen kuivilla ihan puhtaasti ajanpuutteen vuoksi.

PlayStation Plussasta olen heittänyt kymmenittäin kiinnostavia nimikkeitä latausjonoon odottamaan sopivaa hetkeä (PS4, PS3, PS Vita). Tästä monenkirjavasta joukkiosta olen läpäissyt ainoastaan Spec Ops: The Linen. Suurinta osaa en ole edes käynnistänyt tai testaus jäänyt kertakokeiluun.

PlayStation Plussan suhteen mulla on semmonen tunnustus, että Resogun on ainut palvelun kautta saatu peli, jota olen pelannut.

Minusta ps3:n hannah montana oli oikeasti kiva ja viihdyttävä yhdenillan juttu. Ostin pelin vitsillä 2e hintaan jotta saan tehtyä hassun tube videon siitä, mutta kummasti tuli useampi biisi pelattua vielä läpäisyn jälkeen. Silti puuttuu platina pysti koska minulla ei ole kuin yksi ohjain.

Sain muksuna niin pahan raivarin pelatessa kaverilta lainattua Ivan "Ironman" Stewart's Super Off-Roadia, että heitin sen roskiin. Myöhemmin tongin sen katumuspäissäni ulos kaatopaikalle menevästä, suljetusta roskasäkistä.

Tajusin vasta aikuisiällä, ettei NES:in BIGFOOT-pelissä tarvitse rämpyttää niitä nappeja täysillä, jotta monster truck kulkisi, vaan riittää, kun niitä painelee rytmissä tasaisesti.

Ylös Bottom