Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliaiheiset uudenvuoden lupaukset vuosimallia 2024

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku muistikuva on tekijöiden visiosta, että halusivat tehdä Tricosta nimenomaan enemmän elävän olennon kuin orjallisesti käskytettävän botin. Näin useamman lemmikin palvelijan roolissa voin lausua kokemusasiantuntijan rintaäänellä, etteivät varsinkaan kissat tee useinkaan (mitään) mitä niille sanon. Kärsimättömyys ei toimi eläinten kanssa, tuskin tämän pelin Triconkaan kanssa. En ole itse vielä pelannut peliä, mutta tekstistäsi tuntuu löytyvän se oivallus, jonka pelintekijät nimenomaan halusivat luoda löydettäväksi. Ja se on erinomainen juttu se.
Juu ei tämä tämä peli varmasti millään sovi kaikille. Ei tuo Trico siis minullakaan kaikkea mitä halusin ainakaan heti tehnyt. Mutta koin kuitenkin tuossa olleen tietyn logiikan - juurikin eläimen käskyttämiseen liittyen. Olosuhteet vaikuttivat ja myöskin komentajalta tarvittiin ainakin tiettyä kärsivällisyyttä. Ainoat hetket mitkä minua ainakin jossain määrin pelissä ärsyttivät olivat loppujen lopuksi ne hetket, kun ne taikahaarniskatyypit jahtasivat pelaajaa. Niissä kohdissa kun ei oikein pysty hyvin puolustautumaan, vaan joutuu vain pakenemaan, ja hakemaan jotain erityisjuttua. Tämän tyyppiset kuviot eivät ole minua yleensä peleissä napanneet ollenkaan. Toki The Last Guardianissa Trico murskaa nuo kyllä, jos haarniskat saa sen luo houkuteltua. Aina Trico ei ole kuitenkaan pelissä välittömästi läsnä. Tuotakaan juttua ei ollut joka tapauksessa minun kannaltani ikävimmällä tavalla toteutettu, joten sekään ei nyt peli-iloani juurikaan häirinnyt.

Ylös Bottom