Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien asentamisen hyöty

Rutabaga

Member
Ajattelin saattaa muillekin tietoisuuteen sivun jossa listataan asentamisessa saadut hyödyt latausajoissa:

CAG Wiki - Xbox 360 Game Install Sizes & Loading Times

Tuntuu olevan parhaiten ylläpidetty lista mitä löysin.


Nyt kun tuo S-malli on jo melko monella, eikä pelejä tarvitse asentaa pysyvien kuulovaurioiden pelossa, olen itse ainakin jättänyt homman usein tekemättä.

Asian teki ajankohtaiseksi, kun luin tälläkin boardilla esiintyneen Deus Exin laitealustojen välisen tappelun, josta voisi loogisesti päätellä että installoimalla pelin saa siitä melkein 15 sekuntia pois latausajoista. Se on minusta aika paljon se.
Toinen itselleni ajankohtainen asia on, että tekisi mieli pelata Lost Odyssey uudelleen läpi, ja se 15 sekuntia on edelleen aika paljon, joka ikisestä tappeluruudusta. Tuon listan mukaan siitä saisi 6+ sekuntia pois, joka kuulostaa oikein kivalta parannukselta.


Ei mulla muuta.
 
Vastaus: Pelien asentamisen hyöty

Itse olen joskus vielä yrittänyt tuolla vanhalla metelilootalla pelata joitakin pelejä suoraan levyltä, mutta tuntuu että on jotenkin varmatoimisempaa kun suosiolla vaan lataa kovolle ja sieltä pelailee. Useimmat pelaamani pelit on nimittäin tahtoneet kaatua (asema kai reistaa, tai kone kuumenee) pelatessa suoraan levyltä. Suosiolla siis itse metelihaitan takiakin asentelen kovalevylle, joskaan kaikki perheenjäsenet ei niin tee. :)

Tuota listaa tutkiskelemalla tuli huvittava huomio - siellähän oli pelejä, joissa latausajat huononi kun ne ladattiin kovalevylle! Varsin käytännöllinen listaus silti. Omalle kohdalleni en koe ongelmaksi sitäkään että useamman levyn eeppokset ladataan kokonaisuudessaan koneen kätköihin. Tosin saisivat tuota tallennusominaisuutta käyttää hiukan tehokkaammin.
 
Vastaus: Pelien asentamisen hyöty

Vanha Core alkanut hikottelemaan levyltä pelatessa. Esim Dead Rising 2:sen alkuprätkäily nyki kuin horkassa. Asennus kiintarille ja ongelmat oli poissa. :)
 
Ylös Bottom