Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koukkasin eilen työmatkalla prisman hyllyjen läpi ja meinas pudota silmät päästä kun RDR (Switch) oli koristettu punaisella hintalapulla 15€ :oops:Pakkohan semmonen oli napata mukaan, sanoisin että melkoinen löytö, yleensä jos jotain tarjouksia onkin nii ne on jotain peppa the pig tai teletubes the videogame tsjp.

Tämä kiinnosti heti ku julkastiin mutta melko suolaisella hinnalla, ja on vieläkin melko hintava, mutta 15€!! Kyllä kelpaa! Ite nappasin viimeisen kappaleen hyllyltä, jos joku viel halua omasta paikallisesta käydä tsekkaa että onko vielä.

IMG_4934 (2).JPG

Toi Metro exodus oli upean näköinen peli jo One X:llä. Ei ole tainnut tässä sukupolvessa tulla ainakaan paremman näköisiä pelejä vieläkään..
On se kyllä upean näköinen. Pelasin peliä silloin kun se oli Game Passissa, mutta vain muutaman tunnin. Vaikka peli näytti aivan super kauniilta, niin pelin avoimemmat kentät eivät säväyttäneet samalla tavalla kuin kahden ensimmäisen Metro -pelin rajatumpi putki. Pitää nyt antaa uusi mahdollisuus, kun ei investointi ainakaan kallis ollut.

IMG_3009.jpeg

Postaan kuitista kuvan koska muutenhan ois voinu vaa laittaa ite tarran. Tuli tehtyä eräänlainen HOK-Elannon prismakierros ja vaikka pari houkuttavaa peliä näkyi (Crash 4 10€, RE4 10€) niin ne ei lähteny mukaan kun tavalla tai toisella kumpikin jo omistuksessa. Elden Ringinkin oon jo julkasussa pelannut platinalle, mut tähän hintaan sen voi ostella takasinkin.

Vähän offtopicina, mutta kyllä minä ainakin mielummin katselen kuvia pelien kansista ja laitteista, kuin kopioita ihmisten kuiteista, oli se sitten itse tarroitettu tai ei. Eikä mulle myöskään tämän ketjun suola tai pointti ole se, että kuka metsästää parhaimmalla hinnalla pelejä, vaan se mitä pelejä porukka on ylipäätään fyysisenä ostellut, tarjouksesta tai ei.

Toki en pahastu siitäkään jos haluaa asiakseen esitellä halpuutuksesta tehtyjä löytöjä, siitä vaan. Mutta laittakaa se kuva kylkeen :D

Jokaisesta katsomastani nettikaupasta oli ps5 versio loppu, mutta porin gigantissa oli varastossa 8kpl joten ei muuta kuin tekemään n7km kävelylenkki.
Toki sielläkin sai odotella varmaan vartin kunnes löysin myyjän sillä eihän niitä hyllyyn asti oltu saatu vaikka julkaisu oli jo torstaina.
No jos tätä sattuu joku pelistä kiinnostunut porilainen lukemaan niin nyt pelejä pitäs olla siellä hyllyssäkin ja hinta ainakin vielä 45e.

2025-03-10-3427.jpg

Hampton on todennäköisesti yksi Suomen paskimpia kaupunkeja konsolipeliharrastajalle, koska vaikka on Giganttia ja Poweria niin pelitarjonta on ÄÄRIMMÄISEN huono ja käytännössä kaikki uudet julkaisut pitää tilata muualta ennakkoon, koska Gigantti ja Power on ulkoistanut pelit nettikaupan puolelle ja ne tulee aina Ruotsista vähintään viikon viiveellä julkaisusta.

Nyt kuitenkin kävi poikkeus ja Poweriin oli tätä saapunut julkaisupäiväksi. Kerrytettyjen bonusten jälkeen hinnaksi jäi 33e

Screenshot_2025-03-10-15-11-04-83_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg

Ylös Bottom