Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^Klassikko josta olis kivaa saada oikein amigan big box versio hyllyyn.
Muista vaan ottaa ne kaikki kamalat "kuvan parannukset" pois päältä.

Ohjauksen kanssa voi olla myös totuttelemista, mutta pelkästään se auttaa paljon kun muistaa, että jos sun pitää vaikka ottaa juoksu askel ja hypätä niin sun ei tartte yrittää ajoittaa sitä hyppyä itse.
Ota vaan hieman etäisyyttä, paina juoksu nappi pohjaan ja pidä se pohjassa ja paina dpadista peräkkäin eteenpäin ja ylös ja Conrad juoksee ja hyppää reunalta ihan itse.
Todella moni on valittanut just noista juoksu hypyistä tube videoissa, mutta noin se toimii parhaiten ja toimi jo amigalla ihan samoin.

Edit: Näköjään foorumi heittikin mun vastauksen eri sivulle joten lisätään, että kyseessä on flashback.

Viimeksi muokattu:
^Klassikko josta olis kivaa saada oikein amigan big box versio hyllyyn.
Muista vaan ottaa ne kaikki kamalat "kuvan parannukset" pois päältä.

Ohjauksen kanssa voi olla myös totuttelemista, mutta pelkästään se auttaa paljon kun muistaa, että jos sun pitää vaikka ottaa juoksu askel ja hypätä niin sun ei tartte yrittää ajoittaa sitä hyppyä itse.
Ota vaan hieman etäisyyttä, paina juoksu nappi pohjaan ja pidä se pohjassa ja paina dpadista peräkkäin eteenpäin ja ylös ja Conrad juoksee ja hyppää reunalta ihan itse.
Todella moni on valittanut just noista juoksu hypyistä tube videoissa, mutta noin se toimii parhaiten ja toimi jo amigalla ihan samoin.
Sama hyppylogiikka kuin Tomb Raidereissa alunperin. Täysin looginen ja tekee tasohyppelystä enemmän puzzlea ja/tai rytmipeliä.

Tuli hankittua "kesä-pelattavaa" PS Storesta alle kympillä The Quarry. Tarvitsee jonkun lyhyemmän ja erilaisen kokemuksen tuon Cyberpunkin rinnalle, joka Xboxilla on menossa.

Ylös Bottom