Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koska Switch 2:n julkaisu lähestyy, niin ostan näköjään backlogiin lisää Switch pelejä. :)

Tällä kertaa importtia Play-Asiasta.
Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy - 42€
Monster Hunter Stories - 23€
DreadOut Remastered Collection - 42€

-Ilmainen postitus
-5 euron alennus Play-Asia kolikoilla
-noin 20 euron tullit

Ostoksille mentiin Monster Hunter Storiesin perässä, kun nyt on sitten kokoelmassa sekä ensimmäinen että toinen osa, mutta tiesihän sen että jotain muutakin tarttuu mukaan.

Switchille julkaistuista Phoenix Wright/Ace Attorney -peleistä puuttuisi nyt enää Ace Attorney Investigations Collection. Nämä pelit ovat käsitykseni mukaan enemmän ja vähemmän kaikki importteja, joten kun Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy oli sopuhintaan tarjolla, niin otin sen.

DreadOut Remastered Collection näyttää juuri sellaiselta sopivan pökkelöltä kauhupeliltä, joka yleensä allekirjoittanutta kiehtoo. Oli kyllä vähän sokko-ostos, mutta jälleen kun kerran importtia oltiin hakemassa, niin otetaan sitten importtia.

1743581866026.png

11e Muropaketista on kyllä arvostettavaa omistautumista :D
Laatikko tietenkin jää osaksi sonic kokoelmaa joten ajattelen hintaa vaan osana eri sonic aiheista krääsää.
Sama homma ahma oluen kanssa. 5.5e yhdestä 0.3l kaljasta ihan liikaa varsinkin kun se lidlin halpis kaljakin maistuu paljon paremmalle, mutta 5.5e alan wake 2 aiheisesta koristeesta onkin jo ihan ok.

Prototype ja Prototype 2 Xboxille yhteensä 10e + postikulut. Ei paha diili, kun katsoo mitä nuo diginä maksaa Xboxille.
Itse todella rakastan noita pelejä. Tunnelma ja pelattavuus ovat kovalla tasolla. Tarinakin toimii itselleni erinomaisesti. Kaiken kaikkiaan varsin aliarvostettuja pelejä, ainakin minun mielestäni. Erittäin hyvät hankinnat sinänsä, vaikkakin itselleni on riittäneet digiostokset noista sekä pleikkarille että boxille. Mutta olenkin aikalailla jo digiin suuntautunut, koska en kaipaa nurkkiini enää lisää tolkuttomia peli- ja leffakasoja - viisi täyttä hyllyä on jo ihan tarpeeksi.

Viimeksi muokattu:
Itse todella rakastan noita pelejä. Tunnelma ja pelattavuus ovat kovalla tasolla. Tarinakin toimii itselleni erinomaisesti. Kaiken kaikkiaan varsin aliarvostettuja pelejä, ainakin minun mielestäni. Erittäin hyvät hankinnat sinänsä, vaikkakin itselleni on riittäneet digiostokset noista sekä pleikkarille että boxille. Mutta olenkin aikalailla jo digiin suuntautunut, koska en kaipaa nurkkiini enää lisää tolkuttomia peli- ja leffakasoja - viisi täyttä hyllyä on jo ihan tarpeeksi.
Täysin samaa mieltä. Aivan loistavia pelejä ovat, ja olen pettynyt kun kolmatta ei ikinä varmaan tule.

Itselläni oli aikoinaan iso kokoelma X360 pelejä. Ne tuli kuitenkin annettua pois tyhmä kun olin. Nyt varmaan yritän vain saada uutta kokoelmaa aikaiseksi, mitä voi pitää esillä yhdessä hyllykössä. Aivan muutama fyysinen löytyy toki vain (Xbox, PS4/PS5 ja Switch). Käytettynä onneksi löytää aina jostain naurettavan halvalla monesti.

Vihdoin tuli uus töllö hankittua - LG 77G4. Mahtava on kuva ja parantuneen kontrastin myötä tuntuu hyppäävän ruudusta ulos vrt. vanhaan Panasonicin DX902 faldiin. Kävi myös hyvä tuuri paneeliloton kanssa ja screen uniformity on huippua ja bandingia näkyy todella vähän

1000034869.jpg

Vihdoin tuli uus töllö hankittua - LG 77G4. Mahtava on kuva ja parantuneen kontrastin myötä tuntuu hyppäävän ruudusta ulos vrt. vanhaan Panasonicin DX902 faldiin.
Kyllä nyt kelpaa. Itsellä kiikarissa 65-tuumainen G4, koska sen isompaa ei huoneeseen kertakaikkiaan mahdu, vaikka seinälle laittaisi. Jos vanhat ennusmerkit pitävät paikkansa, viimeistään heinäkuussa se 65 tuuman malli lähtee n. 1 600 eurolla. Nyt se on halvimmillaan ollut 1 999 euroa, joka on hieman vielä liikaa.

Kyllä nyt kelpaa. Itsellä kiikarissa 65-tuumainen G4, koska sen isompaa ei huoneeseen kertakaikkiaan mahdu, vaikka seinälle laittaisi. Jos vanhat ennusmerkit pitävät paikkansa, viimeistään heinäkuussa se 65 tuuman malli lähtee n. 1 600 eurolla. Nyt se on halvimmillaan ollut 1 999 euroa, joka on hieman vielä liikaa.
Kiitos:) Maksoin £2500, joten G3:n hintakehityksen perusteella tuskin paljoa paremmalla hinnalla olisin enää saanut. Foorumit myös täynnä HDMI-ongelmista, joten ostin Richer Soundsilta, joka on tunnettu hyvästä asiakaspalvelusta. Tinkasin myös Sanuksen vfl728 seinätelineet mukaan £50 ja nyt saa telkkarissa helposti tuotua ulos seinästä yli puoli metriä.

Ylös Bottom