Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gigantti on muuten nykyään niin perseestä. Tai niiden sivut. Vielä vähän aikaa sitten tuli joka viikko katsottua viikkotarjoukset pelien osalta mutta nykyään siellä ei ole enää ikinä mitään? Nytkin joku Diablo 4 vain siellä ja konsoleita. Ennen oli pelejä useampia ja vaikka suurin osa oli vanhoja tai vähän vähemmän hyviä tarjouksia, niin olipahan edes selailtavaa.

Miksi esimerkiksi tuo Wild Hearts ei ole siellä kun hinta on 39,95 e mutta Diablo on?
Oho...Vähässäpä ajassa nousi puolella tuo Wild Heartsin hinta. Itse ostin sen hintaan 17.95 niin kuin Renebaumankin! o_O
Juu, eipä ole gigantissa näkyny enää niitä entisaikojen huipputarjouksia uusista peleistäkään. :(
 
Viimeksi muokattu:
Lähikirppis molemmat muoveissa ja 5e kipale
Nuo muoveissa olevat pelit välillä jaksaa kirppiksellä hämmästyttä. Ilmeiseti joku ei vaan kerkeä/halua kaikkea backlog:ia pelata. No itselläkin noita muovissa olevia pelejä on varmaankin helposti satoja kappaleita, mutta myyntiin ne ei onneksi minun elinaikana päädy.
 
Nuo muoveissa olevat pelit välillä jaksaa kirppiksellä hämmästyttä. Ilmeiseti joku ei vaan kerkeä/halua kaikkea backlog:ia pelata. No itselläkin noita muovissa olevia pelejä on varmaankin helposti satoja kappaleita, mutta myyntiin ne ei onneksi minun elinaikana päädy.
Voivan siinä olla moniakin syitä: lahjaksi saatu/ostettu. Ja sitten se Sulovileniuus: ostin kun halvalla sai. Sitten ei tule käyttöä ja jää pölyyntymään. Olen itsekin sortunut monet kerrat mutta myyntiin en vie. Ehkä sitten joskus tai jälkikasvu tai jotain...
 
DR2.0 tuli ihan toinen peli, kun pääs vaihtaa pädin ruoriin. Vaikka ei vauhtia oikein löydykään viel ja virheitä tulee aivan perkuleesti, niin kyl toi vaan on törkeen hauskaa. :D
g923.jpg

Wheel standi tarvinee hommata, on aika työläs laittaa noi pöytään kiini ja sit purkaa, jos jotain muuta haluu pelaa.
 
Final Fantasy viikossa pitää vapaa-ajan loitolla, osa 1.

En oo VII ikinä pelannut lävitse, koska on niin karunnäköinen että ei pää kestä isolta ruudulta tuommosia playmobil hahmoja katsella pitemmän päälle. Viikko sitten vahingossa huomasin, että VII löytyy Switchille tuplapaketissa VIII kanssa ja lähti hankintaan samantien. Nyt kun XVI pelattu läpi niin palataas juurille, sen yleisesti ottaen rakastetuimpana pidetyn osan pariin.

Switchillä pelin skaalaus ei ole koko ruudulle, joka on harmi, mutta sentään x3 nopeus löytyy sekä taistelut saa pois halutessaan

20230719_113019.jpg
 
Final Fantasy viikossa pitää vapaa-ajan loitolla, osa 1.

En oo VII ikinä pelannut lävitse, koska on niin karunnäköinen että ei pää kestä isolta ruudulta tuommosia playmobil hahmoja katsella pitemmän päälle. Viikko sitten vahingossa huomasin, että VII löytyy Switchille tuplapaketissa VIII kanssa ja lähti hankintaan samantien. Nyt kun XVI pelattu läpi niin palataas juurille, sen yleisesti ottaen rakastetuimpana pidetyn osan pariin.

Switchillä pelin skaalaus ei ole koko ruudulle, joka on harmi, mutta sentään x3 nopeus löytyy sekä taistelut saa pois halutessaan

Näytä liitetiedosto 11463

Hienoa että sait pelin! Mitehä tota itse saisi aikaseksi aloitella saman eepoksen samalla konsolilla.
 
Sleeping dogs Definition edition
4.45e xbox store, vaikka fyysinen löytyy..
Tää mulle jopa kovempi kuin GTA V..
Suosittelen, jos kokematta.
Samoin itselleni oli parempi peli kuin mikään GTA-peli. Tunnelmaa ja fiilistä enemmän tarinassa ja ympäristössä. Pitäisikin joskus pelata vielä tuon DLC:kin. Se kun jäi jostain syystä aikoinaan pelaamatta.
 
Play-Asian alennusmyynneistä tilattu paketti suvaitsi saapua. Näissä Play-Asian paketeissa näyttää menevän se noin kolme viikkoa ennenkuin löytävät perille.

Kuvassa siis Asia/Japani painokset peleistä (kaikissa englanninkieli valittavissa):
Yurukill: The Calumniation Games
SaGa Frontier Remastered
World's End Club
Ghost Trick: Phantom Detective
The Great Ace Attorney Chronicles

Paketille tuli hintaa rapiat 117 euroa.

En tiedä mikä vipu on vinksahtanut päässä, mutta olen aika heikkona näihin Asia/Japani painoksiin. :) Tietysti osassa tapauksista tämä painos on pakollinen, jos ylipäätään haluaa fyysisen version pelistä, mutta jopa sellaisia pelejä, joista on Eurooppa julkaisu olemassa, niin jos nyt halvalla sattuu vaikkapa Play-Asiasta löytymään, niin ostohousut on herkästi jalassa.

IMG_20230726_130137.jpg
 
Final Fantasy viikossa pitää vapaa-ajan loitolla, osa 1.

En oo VII ikinä pelannut lävitse, koska on niin karunnäköinen että ei pää kestä isolta ruudulta tuommosia playmobil hahmoja katsella pitemmän päälle. Viikko sitten vahingossa huomasin, että VII löytyy Switchille tuplapaketissa VIII kanssa ja lähti hankintaan samantien. Nyt kun XVI pelattu läpi niin palataas juurille, sen yleisesti ottaen rakastetuimpana pidetyn osan pariin.

Switchillä pelin skaalaus ei ole koko ruudulle, joka on harmi, mutta sentään x3 nopeus löytyy sekä taistelut saa pois halutessaan

Näytä liitetiedosto 11463
Final Fantasy viikossa pitää vapaa-ajan loitolla, osa 2.

Tänään postiluukusta tippu peli, jonka hankkimisen eteen olen joutunut tekemään eniten töitä.

Pelistä löytyy kaksi versiota, toinen koodilla ja toinen pelikortilla. Halusin ehdottomasti pelikortillisen version.

Ekaksi laitoin tilauksen sisään VPDstä. Laitoin kysymyksen perään että milloin pelin toimitus. Vastattiin maanantaina, että "tämän viikon aikana". Viikko vierähti ja ei kuulu mitään. Kysyin uusiksi seuraavan viikon maanantaina ja sanottiin, että "ensi viikon aikana". Minä odotan ja ei kuulu mitään.
Kolme viikkoa mennyt ja kysyn, että missä mennään ja vastaukseksi saan "vielä menee kaksi viikkoa". Tässä vaiheessa kohteliaasti pyydän perumaan tilauksen.

Kysyn konsolinetistä löytyykö kortillista versiota, pistävät linkin nettisivuille ja sanovat että "2kpl löytyy hyllystä". Laitan tilaukseen ja maanantaina napsahti laatikkoon jaaaaa kun avaan kuoren niin perkele koodillinen versio lähetetty (joka on 20e halvempi kaiken lisäksi).

Pistän konsolinettiin viestiä ja siellä kuulemma kesäharkkarit kaivaneet nenää ja lähettäneet väärän version.

JA TÄNÄÄN neljä viikkoa myöhemmin ekasta tilausyrityksestä luukusta tipahti oikea versio. Tämä menee kyllä henk.koht top 3 FF pelisarjassa, joten kyllä tätä mielellään tovin odottikin.

20230727_163330.jpg


Remasteria odotellessa :cool:

EDIT näkisin mieluusti enemmänkin kansitaidetta sivuttain kuvattuna, todella tyylikäs ja poikkeava ratkaisu
 
Viimeksi muokattu:
Final Fantasy viikossa pitää vapaa-ajan loitolla, osa 2.

Tänään postiluukusta tippu peli, jonka hankkimisen eteen olen joutunut tekemään eniten töitä.

Pelistä löytyy kaksi versiota, toinen koodilla ja toinen pelikortilla. Halusin ehdottomasti pelikortillisen version.

Ekaksi laitoin tilauksen sisään VPDstä. Laitoin kysymyksen perään että milloin pelin toimitus. Vastattiin maanantaina, että "tämän viikon aikana". Viikko vierähti ja ei kuulu mitään. Kysyin uusiksi seuraavan viikon maanantaina ja sanottiin, että "ensi viikon aikana". Minä odotan ja ei kuulu mitään.
Kolme viikkoa mennyt ja kysyn, että missä mennään ja vastaukseksi saan "vielä menee kaksi viikkoa". Tässä vaiheessa kohteliaasti pyydän perumaan tilauksen.

Kysyn konsolinetistä löytyykö kortillista versiota, pistävät linkin nettisivuille ja sanovat että "2kpl löytyy hyllystä". Laitan tilaukseen ja maanantaina napsahti laatikkoon jaaaaa kun avaan kuoren niin perkele koodillinen versio lähetetty (joka on 20e halvempi kaiken lisäksi).

Pistän konsolinettiin viestiä ja siellä kuulemma kesäharkkarit kaivaneet nenää ja lähettäneet väärän version.

JA TÄNÄÄN neljä viikkoa myöhemmin ekasta tilausyrityksestä luukusta tipahti oikea versio. Tämä menee kyllä henk.koht top 3 FF pelisarjassa, joten kyllä tätä mielellään tovin odottikin.

Näytä liitetiedosto 11496


Remasteria odotellessa :cool:

EDIT näkisin mieluusti enemmänkin kansitaidetta sivuttain kuvattuna, todella tyylikäs ja poikkeava ratkaisu
Final Fantasy viikossa pitää vapaa-ajan loitolla, osa 3.

Tällä erää viimeinen FF tuli tänään Posti Paten saattelemana, eli X ja X-2. Satanen tuli hintaa näille kolmelle yhteensä.

Tämä on kyllä oman FF top listan kakkonen heti FF 7R jälkeen. Aivan loistava tarina ja tähän tullut ehkä eniten käytettyä aikaa tästä pelisarjasta. Taitaa olla eka peli joka löytyy kahdelle konsolille, koska tämä pelattu PS4 läpi vuosia sitten.

X-2 en ole jaksanut pelata lävitse aikoinaan, joten jotain uutuudenviehätystäkin jäljellä

FF XII löytyykin jo ennestään Switchille.

Vielä kun saataisiin PS3 XIII julkaisu Switchille :cool:

20230731_164307.jpg
 
Xbox storesta tuli hommattua:
The Expanse : A Telltale series 39.99e
Ja Ducktales:Remastered 3.59e.
Kun ei nopeasti vilkaistuna Expansea löytynyt fyysisenä, niin ostin digitaalisena.

Ehkä fyysinen tulee sitten, kun kaikki 5 episodia on julkaistu. Katsotaan silloin sitä fyysistä sitten uudestaan :)
 
Xbox storesta tuli hommattua:
The Expanse : A Telltale series 39.99e
Ja Ducktales:Remastered 3.59e.
Kun ei nopeasti vilkaistuna Expansea löytynyt fyysisenä, niin ostin digitaalisena.

Ehkä fyysinen tulee sitten, kun kaikki 5 episodia on julkaistu. Katsotaan silloin sitä fyysistä sitten uudestaan :)
itse meinasin kanssa hommata tuon Expansen, kun tykkään sarjasta ja Telltalen peleistä. Katselin tuota Deluxe Editionia, kun siinä tulisi mukana tuo bonus episode.
 
Ylös Bottom