Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Vaikka sohva onkin valtakuntani ja röhnöttäminen on mukavaa niin pelaamiseen se ei kyllä sovellu kun selkä menee aina ihan solmuun. Tähän ratkaisuna tuli hommattua pelituoli joka samalla myös toimii vaimon työtuolina. Gigantista löytyi sitten Arozzi Verona Pro v2 alehintaan 254€ ja on kyllä huomattavasti mukavampaa istuskella tässä kuin sohvalla.
 

Liitetiedostot

  • 20210224_191057.jpg
    20210224_191057.jpg
    1 MB · Lukukerrat: 42
Vaikka sohva onkin valtakuntani ja röhnöttäminen on mukavaa niin pelaamiseen se ei kyllä sovellu kun selkä menee aina ihan solmuun. Tähän ratkaisuna tuli hommattua pelituoli joka samalla myös toimii vaimon työtuolina. Gigantista löytyi sitten Arozzi Verona Pro v2 alehintaan 254€ ja on kyllä huomattavasti mukavampaa istuskella tässä kuin sohvalla.
Itse hommasin sotkan tarjouksesta tälläisen: https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1848/38742/web-pelituoli-mustapunainen ja tyytyväinen olen ollut. Istuinosa on tarpeeksi leveä ja pitkä aikuiselle.
 
Oon jotenkin kuvitellut, että nuo on ihan tietokonepelaamista varten vaan. Miettinyt, että onko oikeesti mahdollista pelailla rennosti konsolillakin tuollasilla tuoleilla.. Näköjään nuissa selkänojat kallistuu myös, ettei tarvi ihan selkä suorana kököttää.
Menee kyllä vahvaan harkintaan, tuntuu että sohvalla kököttäessä menee hartiat ihan lyttyyn ja ryhti huononee.

Ettei mene pelkäksi offtopiciksi, niin hommasin tänään DMC 5: Special Edition Verkkiksestä "poistohintaan".
 

Liitetiedostot

  • IMG_20210226_224254__01.jpg
    IMG_20210226_224254__01.jpg
    2,8 MB · Lukukerrat: 12
Little Nightmares 2 siitä edestä :)

img_20210226_231217-jpg.6083

IMG_20210226_235631.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Omiin tuttuihin ja turvallisiin peliostoksiin verrattuna, nyt tuli ostettua jotain ihan muuta. Nimittäin uusi tietokone. Työhommien takia lähdin koneostoksille, mutta siinä vaihtoehtoja puntaroidessani, tulin siihen tulokseen, että tietokoneella on niin monta autosimua ja muutakin peliä, mitä ei voi konsolilla pelata, joten ostin työkoneeksi sellaisen koneen, jolla onnistuu myös pelaaminen. Nyt hypätään ihan kirjaimellisesti täysin uuteen maailmaan, vaikka koneella teenkin töitä 8h päivässä, niin kunnolla pelannut olen viimeksi joskus yli 10 vuotta sitten.

Speksit:
prossu: AMD Ryzen 9 5900X
näyttis: GeForce RTX 3070
RAM: 16gb DDR4
kovo: 1 tb SSD
Sitten liitännöistä/ominaisuuksista löytyy perussettiä: USB-C, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.1, Dolby Atmos.

PS. kuvaan on "piilotettu" myös toinen uusi hankinta. :)
IMG_20210321_171204.jpg
 
Noniin selvis se tämäki nyt :D lähteekö @Dragonfly Age of empires pelit lataukseen game passista?
Todellakin lähtee/lähti. Strategiapelit ja autosimut olivat isoin syy miksi päivitin pelikykyiseen tietokoneeseen. :)
Kiinni jäit, achievementtien takia kuiteski ostit, kun jotkut pelit mahdollistavat niiden saamisen boksilla ja PC:llä erikseen :D

Surviving Mars ainakin on yksi niistä ;)
Aika kallis Achievementtien metsästykseen tarkoitettu ostos. :D
 
Mietin että mistä on noin vain käyty "ostoksilta" hakemassa erittäin vaikeasti saatavilla olevaa näyttistä mutta pakettikoneiden mukanahan noita voi saadakin.
 
Mietin että mistä on noin vain käyty "ostoksilta" hakemassa erittäin vaikeasti saatavilla olevaa näyttistä mutta pakettikoneiden mukanahan noita voi saadakin.
Joo, minulla ei ollut mitään osaa valmiiina tämän tason koneeseen, joten selvästi helpoin vaihtoehto tässä vallitsevassa tilanteessa oli ostaa pakettikone halutuilla osilla. Päivitellään sitten jos joskus on tarvetta.
 
Joo, minulla ei ollut mitään osaa valmiiina tämän tason koneeseen, joten selvästi helpoin vaihtoehto tässä vallitsevassa tilanteessa oli ostaa pakettikone halutuilla osilla. Päivitellään sitten jos joskus on tarvetta.

Näin varmaan itsekkin toimisin, itsellä menisi tosin siihen että en jaksa alkaa päätäni vaivaan ja alkaa tilaan osia jota ei välttämättä saa heti ja kasailla siihen päälle. Vähän niiku ikkunoiden uusiminen, halvemmaksi olisi tullut itse vaihtaa mutta sama maksaa extraa ikkunoiden lisäksi että tulee joku ja hoitaa sen helpommin.
 
Ylös Bottom