Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien ja laitteiden hankintaketju

Siitäpä kokoelma uudempaa ja vanhempaa hankintaa. Vinegar Syndromen paketissa tuli huimat 26 elokuvaa, joita ei liene tarpeen esitellä kaikkia. Vinegar entisöi ruotsalaisen exploitaatioelokuvan vuodelta 1973 aina neljäkoohon saakka. Jokseenkin hämmentävä asia ja julkaisu lienee jo tätä kirjoittaessa loppuunmyyty. Ebola Syndrome on puolestaan CAT3-leffa, jossa räkä ja veri lentävät. Miami Connection puolestaan lienee yksi parhaita pöljiä ninjaelokuvia, todellinen hyvän mielen leffa joka kestää useita katsomisia. Leffoilla hintaa 20 - 45e.

Seuraavalla rivillä löytöjä vähän lähempää. Gary Daniels on laadun tae mitä tulee toimintaan, siksi Firepower. Hintaa varsin maltilliset 6e, kun normaalisti julkaisu liikkuu yli parissa kympissä. Ratman piti hommata 12e hintaa ihan jo kansikuvan ja sloganin perusteella "He's the critter from the shitter". Chained Heat-boxi puolestaan kokoaa yhteen kolme naisvankilaelokuvaa, joista jopa kahdessa näyttelee manaajatyttö Linda Blair, hieman kypsempänä toki. Lootalla oli kymppi hintaa.

Dreamcast-pelit on hankittu hieman aiemmin, hintaa kympin kipale. Varsinkin Blue Stinger kiinnostaa. Shadowmania rummutettiin aikanaan pelilehtien mainossivuilla aika paljonkin, mutta peli itsessään taisi jäädä keskinkertaiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kävin kirpparilla tänään.

20220627_174953.jpg
Lair 5€, Super Mario Maker 21€.
PSP:lle olisi riittänyt pelkkä Buzz ja ehkä Ridge Racer, mutta neljä peliä oli niputettu yhdeksi setiksi hintaan 8,50€.

Ja laitetaan vielä saman käynnin loppukin saldo vaikkei peliostoksiin liitykään, kotivideoformaattien ja jalkapallon historiaa kätevästi samassa paketissa! Tuotantovuosi 1990, VHS-kasetit 2€/kpl.
20220627_175111.jpg
 
Tännepä taas tätä tauhkaa. Xbox-pelit kirpparilta 5e/kpl, Civilization VI Kitumarketista 10e. Ninjaleffat mukana pitämässä pelejä pystyssä ja toisaalta leuhkimista varten.



Ja pitäähän sitä peliaiheisia leffojakin välillä katsella, näiden hintahaitari 10-20e.



Ja nyt kun Turtles on taas kuuminta shittiä, päätin tarttua ainutlaatuiseen tilaisuuteen ja tilata pari albumia. Näitä ei ihan hirveästi näy suomalaisten liikkeiden hyllyllä, joten oli toimittava nopeasti. Hinta 34e per albumi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Porin itäkeskuksen prismasta urheilua ja pieniä painajaisia 10e/kpl ja pakko se treasure planet leffakin oli ostaa ps2 pelin pelaamisen jälkeen kun ne muutamat leffasta otetut kohtaukset näytti niin hienoilta.

Tuo urheilu peli on kiinnostanut jo pitkään sillä mun mielestä se viimeisin sonic & mario peli oli oikeasti hyvä ja tuo on oikeastaan lisää samaa ilman videopeli maskotteja. Mieluummin olisin kyllä ottanut ps4 version sillä boxin ohjaimen napit ei mun mielestä sovellu ollenkaan sellaiseen nopeaan näpyttämiseen mitä tämä vaatii.

Little nightmares oli ilmestyessään mun vuoden paras peli, mutta kakkosen ostaminen vaan jäi sen jälkeen kun kävi ilmi kuinka siihen on päätetty tunkea taistelua mukaan ja ainakin muutaman arvostelun mukaan se on varsin kankeaa ja paikoitellen jopa turhauttavaa ja mun mielestä sitä ei alunperinkään olisi tarvinnut peliin tunkea.
Päätin nyt kuitenkin viimein ostaa tuolla hinnalla.

Jos tätä sattuu joku porilainen switchin omistaja lukemaan niin siellä oli myös bravely default 2 sekä monster hunter stories 2 20e/kpl, mutta kumpaakin oli vain yksi jäljellä.
Samoin boxille oli yakuza like a dragon 20e ja ps4:lle scarlet nexus myös 20e ja borderlands 3 10e. Noita oli sentään 4-5kpl.

WP_20220702_08_20_25_Pro.jpg
 
Tuli sitten lapseni kanssa cooppailua varten hankittua toinenkin 3DS. Aiemmin hankkimani New Nintendo 3DS XL on se ultimate "iteraatio" tuosta samaisesta - eikä vähiten kissakuosiensa vuoksi - mutta yllätyin kuinka näppärä ja hieno vehje tuo ihan perusmallikin on.

Sen vähän mitä olen muutenkin isompaa laitetta käyttänyt, niin olen huomannut että nuo New-mallin lisäykset on melko marginaalisia ja vähällä käytölläkin netin perusteella. Lista vain New-konsolilla toimivista peleistä on hyvin suppea. Mikä on toki järkevääkin.

Eikä se toinen tatti todellakaan ole edes kovin kummoinen. Lähinnä sellainen että jos on ihan pakko käyttää niin se on siinä mutta mieluummin pelaa pelejä, joissa sitä ei edes tarvitse.

Itse konsolin lisäksi mukana tuli lataustelakka, laturi ja Super Mario 3D Land. Hintaa oli 55 euroa.

Huvikseni olen myös seuraillut näiden hintoja koska yllättyin että näitä voi tosiaan saada näin halvalla. Se mikä on oudompaa, on se, että hintahaarukka on todella outo. Jatkuvasti on myynnissä sadasta eurosta eteenpäin ja aina 300 euroon tai yli asti. Sitten välillä tulee jostain se 50-70 euron konsoli. Eli tavallaan näiden hintahaarukka on 50-140 (pelkkä konsoli, yleensä vain perusmalli tai korkeintaan XL) ja sitten erikoismallit ja muut, esimerkiksi runsaasti pelejä mukana, on 200 euron yläpuolella.

Mutta se mitä äkkiseltään voisi luulla on se että näiden hintahaarukka olisi 100-200 kun se oikeasti on tosiaan 50-200. Nuo halvimmat vain tuntuvat häviävän aika nopeasti. Varmaan me konsolifinin porukka ne hamstrataan? :D

Niin ja jokunen halvemman pään konsoli on myös tullut vastaan jotka on olleet huonossa kunnossa. Itse asiassa välillä pyydetään jopa 100 euroa konsolista, jossa on huomattavia käytön jälkiä jne,
 

Liitetiedostot

  • IMG_20220629_185150317.jpg
    IMG_20220629_185150317.jpg
    3,5 MB · Lukukerrat: 13
Pelejä ei tule juuri hommailtua fyysisinä niin ostin elokuvia, enpä niistä yleensä kuvia laittele mutta Zack Snyderin Justice League trilogia on sen verran komia kokonaisuus että oli pakko. 46€ oli CDONissa alennusten jälkeen. Hologrammi kuvat joka sankarista ja taidekuvia oli myös 3 kpl. Reilu 9h mäiskettä tiedossa. :D

IMG20220704171236.jpg
IMG20220704170733.jpg
IMG20220704170900.jpg
IMG20220704171011.jpg
IMG20220704170658.jpg
 
Smartphotolta tilattu paketti saapui tänään. Keittiön puolella ei ollutkaan vielä Horizon tai Aloy oikein edustettuna, mutta nyt on! Kuvat itse photomoodissa napsittuja. 20220706_202510.jpg

Ja pari jääkaappimagneettia Horizonista sekä AC Odysseystä. Reunimmaiset uusia, keskimmäiset Morecambe sekä Tomb Raider hankittu jo aiemmin. Morecambekin liittyy muuten tavallaan peliharrastukseen, sillä FIFA 12 heitti minulle aikanaan arvalla uramoodin seuraksi silloin Kakkosliigassa pelanneen Morecamben, josta en ollut aiemmin kuullutkaan. Siitä eteenpäin olenkin valinnut katkarapujoukkueen oma-aloitteisesti - magneetti on kylläkin hankittu paikan päältä Lancashiresta. :)
20220706_203219.jpg
 
Hemmetin prisma ja sen alelaari :D
Toivottavasti judgmentit iskee paremmin mitä yakuza 0 joka jäi kyllästymisen takia kesken siinä vaiheessa kun hahmo vaihtui ekan kerran.

edit: Greedfallin lisäri koodi oli lapun mukaan vanhentunut 29.6.2022, mutta onneksi sentään vielä toimi. Eihän tuo ole edes mikään vanha julkaisu ja yleensähän nuo koodit on voimassa vuosia.

ostos.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Hemmetin prisma ja sen alelaari :D
Toivottavasti judgmentit iskee paremmin mitä yakuza 0 joka jäi kyllästymisen takia kesken siinä vaiheessa kun hahmo vaihtui ekan kerran.

edit: Greedfallin lisäri koodi oli lapun mukaan vanhentunut 29.6.2022, mutta onneksi sentään vielä toimi. Eihän tuo ole edes mikään vanha julkaisu ja yleensähän nuo koodit on voimassa vuosia.

Näytä liitetiedosto 9104
Itsekkin huomannut, että prisma myy noita alepelejä enemmän kuin kilpailukykyiseen hintaan. Tullut itsellä jo tavaksi kaupassa käynnin yhteydessä tsekata tuo alelaari.
 
Itsekkin huomannut, että prisma myy noita alepelejä enemmän kuin kilpailukykyiseen hintaan. Tullut itsellä jo tavaksi kaupassa käynnin yhteydessä tsekata tuo alelaari.

Oululaisille tosiaan vinkkinä että Zeppelinin Prismassa näitä vastaavia laareja ollut myös, en tiedä onko nyt ollu kun vuoteen en sielä ole käynyt mutta sieltä tuli monet pelit ostettua.
 
Ylös Bottom