Nisupulla
Jäsen / [FL]
Näillä eväillä lähtee lomaviikko käyntiin
Näytä liitetiedosto 38
Upea kattaus! Vuoden parhaimpia pelejä ja lisää on tulossa vielä ennen vuoden vaihdetta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näillä eväillä lähtee lomaviikko käyntiin
Näytä liitetiedosto 38
Kyllä seki tulee hankittua jossain kohtaa kuhan saa aikaa silleMissä Zelda? :O
Olen puolitoista viikkoa myöhässä, mutta tänään kotiutin oman uuden ykköskonsolin
Näytä liitetiedosto 53
Tämmönen se piti hakia ku uhd soittimelle oli tarvetta ja saattaahan sitä jotakin alkaa myös pelaan S mallin otin takaisin
Ite hain kanssa S mallin pari viikkoa sitten ja en usko, että tarvitsee boksille pelejä ostellakkaan tuon game passin takia
Ja se tuoksu, kun avaat uuden pelin.. Sitä ei voita mikään =D Sen takia jo pelkästään pitää suosia fyysisiä =D Itsellä tässä sukupolvessa noin 100 fyysistä peliä(Aikalailla 50/50 Ps4/Xbox)...Tilaahan ne vie, mutta keräilijä sielu olen =)Niin siinä sitten taas kävi ja vaikka vannoin etten yhtäkään peliä enää fyysisenä osta koska digin helppous, mutta vanha keräilijän himo pääsi iskemään ja perinteisesti joka generaatiosta muutama helmi pitää saada hyllyyn koristeeksi. Ja kyllähän tuo hyvältä tuntuu päästä taas koskettamaan The last of us tulee vielä jossain vaiheessa kaveriksi, mutta kyllä näillä uskoisi pärjäävän ihan komeasti näin alkuun ainakin
Näytä liitetiedosto 352
Tai minä opiskelemaan samasta syystä tosin nuo F1 2018 ja PES 2019 tulee molemmat viikon sisään. 24.8 ja 30.8Syyskuu alkaa näyttää sen verran täydeltä, että pitää varmaan työnantajalta kysyä uutta kesälomaa ja myös lomarahaa.