Coolshop:
Clive & Wrench collectors edition 22.5e
Ovrdark + do not open 31e
Good bye world 12e
Porin pelipiste:
Driver san francisco 18e
Tony hawk underground 2 15e
RC de go 25e (uusi)
Primal 10e
Classic controller pro 25e
Olen aika varma, että Clive & Wrench ei sano mitään kellekään.
Kyseessä on Banjo & Kazooie tyylinen tasoloikka mitä käytännössä yks tyyppi on tehnyt yli 10 vuotta.
Siellä oli myös ps4 versio tarjolla 6e halvemmalla.
Tuossa on siis peli, ohjekirja, jääkaappimagneetti, hahmokorteja ja soundtrack cd.
Tuo on myös ainoa ps5 peli jonka tiedän jossa on kyllä 60fps moodi, mutta sitä ei voi valita pelistä suoraan vaan sun täytyy mennä pleikkarin asetuksiin josta valitaan mitä moodia suosii ja valita sieltä performance.
Retro hankinnat oli siinä mielessä turhia, että kaikki on jo pelattu.
Primal ps4:lla, tony hawk silloin kun se oli uusi, rc de go pari vuotta sitten playstation classic + retroarch kautta ja driver just syksyllä dolphin emulaattorilla.
Driver noista oli mulle kyllä sellainen pyhä graalin malja taas enkä uskonut, että se tulee koskaan vastaan tai sitten mun tuurilla se on joku 60e. No nyt sain halvalla ja tuohan on siis täysin eri peli mitä se ps3 / xbox 360 versio.
Ohjainkin tuli ostettua lähinnä wiin trackmaniaa varten sillä mä en yleensäkään tykkää pelata ajopelejä moten ja nuntsan kanssa, puhumattakaan trackmaniasta joka vaatii jo tarkkaa ajoa. Mulla on kyllä joku vuosia vanha halpa kiina kopio tuosta ohjaimesta, mutta siinä on kummassakin tatissa puolet tyhjää. Siis ei minkäänlaista vastusta joten sillä ei voi edes kuvitella pelaavansa tuota.