Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien kannet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja THUG
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

THUG

New Member
Tämä on ehkä hieman turha aihe, mutta kuitenkin missä pelissä on mielestäsi hienoimmat kannet? Devil may cry:n kannet ovat suhteellisen hienot ja myös Exterminationin hologrammi kansi on hieno.

No, omaperäisyys on hyve :). Minusta hienoimmat kannet oli James bond 007 Agent Under Fire (ärsyttävän pitkä nimi.)

Ei niillä niin paljoa ole väliä, kunhan vain ei ole platinum. Ne ovat törkeän rumia. Mutta hienoimmat kannet PS2-peleistä ovat nämä kolme erikoispainosta eli MGS2, Silent Hill 2 ja Ico.

mgs2 joka sisälsi dvd:n.......

Myös ne on aika hienoja noi uudistuneet pleikka2 kannet jotka on sinisiä....
Niitä pelejä on vielä aika vähän missä tollaset siniset kannet on..
Niitä sinisillä kansil olevii pelei on mm. Blood omen2, worms, E.O.E ....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ei niillä niin paljoa ole väliä, kunhan vain ei ole platinum.
Eikös kannet olleetkaan kaikki kaikessa? :P

Onhan se ihan kiva jos on hienot kannet mutta ei niitä tule kateltua.

Kukaan ei ole vielä muistanut GTA3:n kansia, todella hieno kansi. Uudemmista ainakin VF4:n kannet näyttivät olevan minun mieleen.

Escape from Monkey Islandissa on muuten hienot - vähän retrot - kannet.
Tulee ihan 1990-luvun alku mieleen..

No,

Tony Hawk's Pro Skater 3:ssa on hienot kannet, kuten Zone of the Endersissä ja Devil May Cryssa (ja tietenkin jo mainitut MGS2, ICO, SH2). Myös Dead or Alive 2:ssa on hienot kannet :D

Ärstyttääkseni muita sanon, että kaikki Platinum-kannet: ne viestivät siitä, että peli on suhteellisen tasokas, eikä siitä ole maksettu liikaa... ;-)

No joo. Ovathan nuo SH2 ja MGS2 ainakin hienoja.

Silent Hill 2. Vaikka onhan noita lukuisia muitakin. Jostain syystä ei kuitenkaan MGS2:n kannet lähteny yhtään..

Mä tykkäsin MGS2:n kansista ja sitte ton GTA3:n kansissa oleva sniputähtäin on hieno. Vaikka onki älyttömän pieni osa itse kannesta.

Syy: Pelailen fps-pelejä aika paljon (Quaket, jne, jne) ja niis on yleensä huono sniputähtäin.

Silent Hill 2, GTA 3, Guilty Gear X, Virtua Fighter 4, ICO, Jak & Daxter ja onhan niitä muitakin hienoja. Platiniumit on tosiaankin aika törkeitä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
No mun mielestä jak&daxterissa oli hienot kannet :)
Ja sittegran turismo 3:ssa ja sitte vielä rayman: revolutionissa ja ICO:ssa on aika hienot kannet

Ylös Bottom