Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien laajakuvatuki ja KONSOLIFIN arvostelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prisoner
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Prisoner

Active Member
Hieman ihmetyttää nuo konsolifin-arvostelut, kun niissä mainitaan laajakuvatuen kohdalla joskus TUETAAN joskus TUKEE ja joskus YHTEENSOPIVA jne. Metal Gear Solid 2 arvostelussa lukee TUETAAN, mutta itse en saanut peliä mitenkään toimimaan laajakuvana. Onkos mun laitteissa jotain vialla?

Myös Time Splitters 2 kiinnostaisi. Onko siinä oikeesti laajakuvatuki niinkuin arvostelu väittää?

edit..

Ei missään sentään tainnut lukea VALITTAVISSA vaikka aluksi näin väitin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
Hieman ihmetyttää nuo konsolifin-arvostelut, kun niissä mainitaan laajakuvatuen kohdalla joskus TUETAAN joskus YHTEENSOPIVA ja joskus VALITTAVISSA jne.

Xboxfin voisi tästä lähtien käyttää vaihtoehtoja KYLLÄ ja EI, eikä runoilla omiaan.

Noihin muihin arvostelijat voisivat vastata.

Tärkeintä olisi tietenkin pitää huoli, että tiedot pitävät paikkansa. En usko, että Metal Gear Solid 2:ssa tai TimeSplitters 2:ssa on laajakuvatukea Xboxilla, jos ei PS2:llakaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Tärkeintä olisi tietenkin pitää huoli, että tiedot pitävät paikkansa.

Näin on. Mäkin myin pois PS2-version, kun uskoin saavani XBOX-versioon lisänä laajakuvatuen. Taisin tehdä tyhmät kaupat. Tänks.

Muistaakseni jossain oli sivusto missä oli luettelo tästä aiheesta juurikin... editoin sen tähän mun postiin jos löydän sen !

Mutta hyvä idea kylläkin kun laajakuvatelevisio löytyy jo aika monelta :)

T: Scorpz

*EDIT* - Linkki josta näkee widescreen tuelliset pelit joka alustoille

Nonniin, elikkä tässä tää nyt olis... sieltä näkee kaikille alustoille tuet, niin DD, PL2, ja HDTV, yms 16:9, joten ruksaa vaan mitä haluut kattoo, ja tuo näyttää. olkaapa hyvät !

urli on tässä http://hdgames.net

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom