Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien musiikki asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

peikko

New Member
Eli kun xbox tukee tota että voi laittaa omaa musiikkia peleihin . Niin kysymys kuuluu että mitkä nyt markkinoilla olevat pelit tukevat tätä ominaisuutta? ja vielä että lukeehan xbox ihan noita cd-r levyjä?

Omasta hyllystäni Amped, Project Gotham Racing, Rallisport Challenge ja Tony Hawk's Pro Skater 3 tukevat omia ääniraitoja.

onko tohon haukkaan helppo/nopea laittaa noi biisit. Ja kestääkö toi prosessi ylipäänsä kauankin???

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
onko tohon haukkaan helppo/nopea laittaa noi biisit. Ja kestääkö toi prosessi ylipäänsä kauankin???
Siinä menee päälle päälle 20 minsaa (en oo kyl millään kellolla mitannut..mut kuitenki kestää aika kauan) ku koppaa 74 minsasen cdeen sinne xboxin kovalevylle, sitten meet vaan tony hawkkiin ja painat nappia että se alkaa soittaa niitä biisejä..
Ja siinä menee sitten vielä melko reilusti aika jos alat nimeämään niitä kappaleita, mikä on kyl ihan järkevää, koska peleissä kun valitaan mitä biisejä soitetaan, valitaan biisit nimien perusteella..toki voit kattoo cdeen kansista mikä on minkäkin numero.. mutta siitä tulee vaivalloista kun pistää useemman levyn kovalevylle..no joo siinä kirjottamisessa nyt menee kauan ja ei siinä sitten muuta.. eli tota varmaan yheen cdeen täydellisessä koppaamisessa (~20min), [kirjoittelussa(~10min)] ja pelissä biisien valitsemises (~1min) menee tollaset puolisen tuntia tai ~21 min jos et halua kirjoitella... No joo jos ei tullut kaikki asiat selväksi niin se on sitten voi voi.
ps: mulla ei kyllä oo tota toni haukkaa xboxilla, mutta oletan, että sen biisin valitsemis valikot eivät olisi mitään hirveen moni mutkaisia, kuten ne eivät ole rallisportissa tai pgrrässäkään, jotka omistan.

joo huomasin just että mulla on tossa nhl hitzissä mahdollisuus kanssa panna omaa musaa lukeehan se noin cd-r levyt?

Jotkut CD-r:t toimii, jotkut ei, siitä on listakin jossain.
Sonyn ei toimi. Yllätys. TDK on mulla ainakin toiminut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Sonyn ei toimi. Yllätys.
Toimiikohan Panasonicin levyt (tuodaankohan niitä edes Suomeen?), sillä sehän tekee Nintendon GameCube -levyt... :)

joo huomasin just että mulla on tossa nhl hitzissä mahdollisuus kanssa panna omaa musaa lukeehan se noin cd-r levyt?
Ainakin omien kokemuksien mukaan on muodostunut sellanen käsitys, että useimmat RW-levyt toimii. Toisinsanoen kaikki, mitä olen koittanut on toiminut.

R-levyista kai kuulemma jotkut toimii, mutta itsellä ainakaan ei ole futannut vielä yksikään, mitä olen tesminyt.

gimble minkä merkkiset cd-rw sulla on toiminut ?. Kun mulla ei toimi noi emtec cd-rw:t . Olis kiva tietää että mitkä toimii varmasti.

gimble minkä merkkiset cd-rw sulla on toiminut ?. Kun mulla ei toimi noi emtec cd-rw:t . Olis kiva tietää että mitkä toimii varmasti.
Ainakin Sonyn 74 minuuttiset ja Memorexin kasikymppiset toimii.

Ylös Bottom