Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä sait noin halvalla? Mä ostin sen fyysisenä ja maksoin siitä noin 20 €.Ostin Mafia 3 4,70€ ja se päivittyi automaagisesti Definitive versioks. Halpaa kuin heinän teko.
Mä en löytänyt tuota Mafia 2:sta storesta. Sieltä löytyi ainoastaan haulla se PS Now versio. Mafia 3 aloin lataamaan päivitystä.PS4 Prolla juuri latailen 51 gigan tiedostoa, pelkkä Mafia 2 siis kyseessä.
Mafia II: Definitive Edition, olkaapa hyvä.Mä en löytänyt tuota Mafia 2:sta storesta.
Jostain syystä en saanu haulla sitä vaikka laitoin noin. Löysin sen sitten äsken Games -> NewMafia II: Definitive Edition, olkaapa hyvä.
Mistä sait noin halvalla? Mä ostin sen fyysisenä ja maksoin siitä noin 20 €.
Aika pahasti takkuaa ruudunpäivitys Mafia 2:ssa PS4 Prolla, eikä muutenkaa enää mikään kauhean nätti peli. Silti edelleen yksi omia lemppareita ja viime pelikerrasta on aikaa, joten ihan tervetullut oli itselle tämä remasterointi.
On tulossa.Onkohan mennyt informaatio mulla nyt ohi, mutta oliko mitään puhetta fyysisistä versioista? Siis semmosesta koko trilogian sisältävästä paketista.
Aika pahasti takkuaa ruudunpäivitys Mafia 2:ssa PS4 Prolla, eikä muutenkaa enää mikään kauhean nätti peli. Silti edelleen yksi omia lemppareita ja viime pelikerrasta on aikaa, joten ihan tervetullut oli itselle tämä remasterointi.
30fps on tavoite, mutta ei pyöri läheskään tasaisesti. Samaa olen kuullut myös Xbox-versiosta.Tähtääkö peli 60fps, tuntuis kyllä oudolta jos ei pyöri edes lukitussa 30fps. Jos peli tähtää 60fps niin ongelma on helppo korjata lisäämällä 30fps tila.
30fps on tavoite, mutta ei pyöri läheskään tasaisesti. Samaa olen kuullut myös Xbox-versiosta.
Mafia 2 & 3 löytyy jo ketjut, niin siellähän voi jatkaa keskusteluaEi ole mafia pelisarja tuttu, mutta vaikuttaa kommenttien perusteella siltä, että I ja II osat ovat tutustumisen arvoisia.
PS: Eiks tälle Mafia remake/remaster trilogialle voisi tehdä oman topicin, käsittääkseni tässä topicissa oli tarkoitus purkaa olojaan suhtautumisesta remake/remasterointeihin