Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien säilytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

feldon

KonsoliFIN Alumni
Mikä mahtaa olla fiksuin tapa säilyttää GBA-pelejä? Ne ovat niin pieniä, että tuppaavat helposti hukkumaan. Ellei niitä sitten säilytä alkuperäisissä pahvilaatikoissa, joka taas merkitsee turhan paljon hukkatilaa - ainakin minulle.

DVD-koteloille on omat räkkinsä, samoin CD-levyille, mutta mahtaako markkinoilla olla hyvää säilytysratkaisua useampaa GBA-peliä ajatellen? Ne pienemmät muovikuoretkin, joita ennen sai pelien mukana, kävisivät. Ei vaan enää taida mistään löytyä mitään... = :(

GBA-peleihinhän piti joskus tulla sellaiset muovikuoret, kuin muillakin koneilla.

Itse pidän pelejä koteloissaan.

pidän niitä sellasessa pienessä laatikossa ..... pidin niitä ennen omissa koteloissaan , mutta sitte rupes kyrsiin aina ku vaihto peliä ni sai ottaa sen sieltä kotelosta.......:p

Hesan Dosesta ostin joku kuukausi sitten takaperin halvalla kaksi pakettia pelikoteloita, joihin mahtuu joko kaksi GBA-peliä tai yksi GB/GBC peli. Yhdessä paketissa tuli kahdeksan koteloa, hinta joku 4,80. Loistavia keksintöjä ja matkalle tulee otettua pelejä enemmän mukaan kun ei vie tilaa juuri mitään.

Hesan akateemisessa on myöskin jonkinlaisia koteloita, joihin mahtuu peli per kotelo. Hinta oli muistaakseni 5+. En olisi muuten huomannut, mutta olivat todella omituisessa muodostelmassa paketissaan. Tanskasta käsi ei tietysti mitenkään ulotu kotoisaan Suomeen, mutta onhan niitä jo pidempään tuolla ollut, joten riittänee aikanaan feldonillekin.

Itse tilasin Lik-Sangista viime kesänä reippaasti eli neljä kuuden kappaleen pakettia ja samaan kyytiin Horin Padin. Ei tullut paha hinta ja hoitavat asiansa mainiosti. Nyt on hyllyssä pinottuna nuo kotelot ja mukavampi näin kuin aina kaivaa koteloista pelejä, niin minäkin ennen tein. Ongelmana on vain joidenkin kuorien kohdalla, ainakin uutena, tiukka avausmekanismi.

Matkoilla mulla on mukana aina kaksi, ovatkos ne nyt miesten meikkipusseja, joista toisessa perinteiset parranajovälineet, saippuat yms. ja toisessa nuo monituiset kotelot, jotta pysyvät kasassa:).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Matkoilla mulla on mukana aina kaksi, ovatkos ne nyt miesten meikkipusseja, joista toisessa perinteiset parranajovälineet, saippuat yms. ja toisessa nuo monituiset kotelot, jotta pysyvät kasassa:).
Hinttipussissa minäkin GBA SP:tä peleineen kuljettelen, mutta kunhan tanskalaisuuden suomimana jälleen suometun, niin hankkinen noita koteloita.

Kiitos kaikille vinkkejä lähettäneille!

Ylös Bottom