Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien vuokrausta postitse

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Aika hiljaista tosiaan näyttää olevan ...

Olisko jotain muita pelien vuokrapalveluita?

nimimerkillä:
Virheostoksilla ostaisi helposti vaikka Wiin
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Aika hiljaista tosiaan näyttää olevan ...

Olisko jotain muita pelien vuokrapalveluita?

nimimerkillä:
Virheostoksilla ostaisi helposti vaikka Wiin

Tais tosiaan kuolla koko liike. Harmi sinänsä, koska idea oli hyvä ja tuli useampikin PS2 peli tuolta aikoinaan vuokrattua. Ei taida oikein tuollainen vuokraustoiminta Suomessa kannattaa.
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Bump!

Puhalletaan uutta henkeä kuolleeseen ketjuun.

Gamereactorin artikkelin kautta tuli tutustuttua tanskalaiseen(?) pelienvuokraus -palveluun. Tällä hetkellä yritys tarjoaa kolmea eri tapaa pelienvuokraukseen:

  • Casual: 1 peli vuokralla - 1 vaihto toiseen peliin/kk - 4.99€/kk
  • Gamer: 1 peli vuokralla - loputon määrä vaihtoja - 9.99€/kk
  • Gamer Plus: 2 peliä vuokralla - loputon määrä vaihtoja - 18.99€/kk

Näin alkuunsa vaikuttaa ihan kätevältä ja suht edulliselta palvelulta. Tuli itsekkin vuokrattua parit ensimmäiset pelit. Kenelläkään aiempia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

Gamereactorin artikkeli: OnePlayS-pelivuokraamo kokeilussa - Gamereactor Suomi -
Itse yritys: OnePlayS
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Gamereactorin kauttahan mitä ilmeisimmin pääsee kokeilemaan palvelua kuukauden verran, edellisen postauksen linkistä löytyy lisätietoja. Itse ainakin ajattelin että kaipa sitä kokeilla voisi. Aikoinaan hubihubia tuli paljonkin käytettyä, niin nyt voi sitten vähän vertailla, kuinka hyvin tämä uusi palvelu toimii.
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Todella hyvältä vaikuttaa tämä palvelu! Tuli nyt liityttyä jäseneksi alkuviikosta ja jo kahden päivän päästä kolahti ensimmäinen peli luukusta (Crysis 2).
Ei todellakaan hinnalla pilattu, mielestäni tuo halvin paketti on jo puoli-ilmainen etenkin kun homma näyttäisi hyvin toimivan. Jännä ettei tästä ole ollut enemmän juttua missään.

Jos joku muu haluaa kokeilla tätä, laittamalla minulle privaa voin laittaa kutsun jolla saa ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Kivaltahan tämä kuulostaa, voisi pelata sellaiset pelit jotka on "meh" tasolla mutta kiinnostavat edes pikkasen. 5-10€ kuukaudessa on aika vähän, varsinkin jos sillä saa vähintään kaksi peliä vuokralle ja nitkuteltua läpi.
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Olen käyttänyt tuota Oneplayta nyt vajaat puoli vuotta ja olen ollut ihan tyytyväinen. Olen lyhentänyt backlogiani ilman sitä vaivaa, että pitää ostaa ikivanha peli jostain kauppapaikalta ja koettaa saada se vielä myytyä. Mulla on tuo n. 10€ maksava jäsenyys ja sen päälle 3€ kuussa maksava Fast Return palvelu jonka avulla voit Oneplayn sivuilla käydä klikkaamassa, että olet palauttanut pelin ja jonossa seuraava oleva lähtee ennen kuin lainassa oleva peli on palautunut. Muuten tuossa joutuisi odottamaan ikuisuuksia. Toimitusajat ovat riittävän nopeita. Päivän ja neljän päivän välillä on tullut paketti. Suosittelen kyllä. Jos joku haluaa liittyä niin pistäkää privaa niin heitän teille kutsun, jolla saan tuosta krediittiä omalle Oneplay-tilille. Alla vielä normaali linkki sivustolle.

OnePlay
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Oliko se nyt gameon.fi kuka myös tarjosi tuota pelien vuokrausta postitse? Vaikuttaa aika erikoiselta , tiedä sitten miten hyvin homma toimii ?
 
Vastaus: Pelien vuokrausta postitse

Ei tämä nyt ihan vuokraamiseen liity mutta kun uutta ketjua ei jaksa aloittaa eikä sopivampaa paikallistaa, tämä saa luvan liipata riittävän läheltä.

Kaikki varmasti etäisesti muistavat, että kirjastoista on jo jonkin aikaa saattanut löytää lainaan myös konsolipelejä. Yleiskäsitys lienee myös se, että valikoima on pari hassua lasten peliä luokkaa EVVK. Nyt kun kaveri asian tiimoilta vinkkasi ja vilkaisin, mitä täällä Itä-Suomen pienessä peräkorvessakin nykyään on lainattavissa, on pakko myöntää tarjonnan todellakin onnistuneen yllättämään positiivisesti.

Eli jos pelibudjetti on kortilla eikä omassa kirjastossa ole tullut useampaan vuoteen vierailtua, kenties kannattaisi ottaa taas tavaksi. Noin ylipäätään aika siistiä, että sivistyspuolen verovaroista liikenee vähän myös pelikulttuurin tukemiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom