Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelijulisteet, pelivaatteet yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mac41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mac41

Member
Pelien julisteet?

Miksi missään ei myydä pelien julisteita? Ne olisivat hyvää lisäkamaa, joita minä ainakin ostaisin...T-paidoistakin olisi uupelo

Jos kellään on halua luopua Resident Evilien tai Silent Hillien t-paidoista tai julisteista, niin :

macgyver2@luukku.com

Ajattelin juuri itsekkin perustaa tällaisen aiheen, sillä joku hyvä pelijuliste voisi olla hieno huoneen seinälle. Mutta mistä niitä saa? Tuleeko pelilehtien kylkiäisinä?

Lehdissä tulee vain paskoja ja pieniä julisteita...

PM:n mukana tulee vain A4:sen kokoisia ja yleensä tyylittömiä julisteita

Helsingissä niitä myydään siinä Tennispalatsin kakkoskerroksessa, missä myydään muutakin pelikrääsää. Ei juuri nyt muistu nimi mieleen, kohta joku muu varmaankin kertoo sen. Kyseisestä lafkasta ei tosin löydy paljon muita kuin F. Fantasyiden julisteita.

Hinta varmaan jotain 10 euron luokkaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
Helsingissä niitä myydään siinä Tennispalatsin kakkoskerroksessa, missä myydään muutakin pelikrääsää. Ei juuri nyt muistu nimi mieleen, kohta joku muu varmaankin kertoo sen. Kyseisestä lafkasta ei tosin löydy paljon muita kuin F. Fantasyiden julisteita.

Hinta varmaan jotain 10 euron luokkaa.

Kukunor on firman nimi ja sivutkin löytyy. Kukunor

Minulla on yksi Biohazard 0 -juliste, japaninkielinen. Koko 51x72cm. Ei ole ollut koskaan seinällä, tullut ostosten mukana Hong Kongista.

Kiinnostuneita?

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Minulla on yksi Biohazard 0 -juliste, japaninkielinen. Koko 51x72cm. Ei ole ollut koskaan seinällä, tullut ostosten mukana Hong Kongista.

Kiinnostuneita?

-=Pacdam=-

Minä minä!! Kunhan hintaan sovitaan

Ota yhteyttä mielellään pikaisesti...

macgyver2@luukku.com

Japanilaisen Arcadia-pelilehden mukana tulee aina kohtuullisen kokoinen pelijuliste. Ainoina miinuspuolina, että lehti maksaa aivan helvetisti tilata tänne Suomeen (15e) ja julisteet ovat kolikkopeliaiheisia. Tämä tieto ei siis taida teitä paljon auttaa :)

Naskina tuli käytyä ruinaamassa julisteita Sanuran varastolta. Tiedä sitten antaisivatko vielä.

(boardilla näkynyt Sanuran mainosmies varmaan tulee nopeasti ilmoittamaan, että 'EI') :p

Itselläni on Pelimestarin välistä tullut a4 kokoinen Zelda: The Wind Waker juliste.

Kun juliste oli ollut viikon seinällä huomasin, että siinä lukee Zelda: Teh wind waker.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Itselläni on Pelimestarin välistä tullut a4 kokoinen Zelda: The Wind Waker juliste.

Kun juliste oli ollut viikon seinällä huomasin, että siinä lukee Zelda:
Teh wind waker.

Tämä on saatava skannattua. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Tämä on saatava skannattua. :D

Valokuva ainakin löytyisi, voin lähettää sähköpostiisi.

Ja korjaan: koko A3

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Valokuva ainakin löytyisi, voin lähettää sähköpostiisi.

Ja korjaan: koko A3

Jeh, jos voist sen minullekkin lähettää

macgyver2@luukku.com

pliis

Pelijulisteita saa nimenomaan pelilehtien mukana! Myös kaikenlaisilla pelialan messuilla käyminen auttaa juliste- ja t-paitapulaan.

T:CHAOS

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Pelijulisteita saa nimenomaan pelilehtien mukana! Myös kaikenlaisilla pelialan messuilla käyminen auttaa juliste- ja t-paitapulaan.

T:CHAOS

Just joo....saanen huomauttaa, että Gameworlidstä kostuin parilla julisteella, josta mikään ei ollut suosikkipelistäni.

T-paidoista messuilla ei ollut hajuakaan....yritin melkein väkisten ostaa erään kauppiaan päältä Silent Hill 2:sen tpaidan, mutta eip onnistunut

Pelilehtien...kerro yksikin ainoa lehti, jonka mukana tulee oikein julistepaperille painettuja A3 kokoa isompia??? Eipä montaa löydy

Pari Final Fantasy -julistetta löytyy varastosta ja yksi on seinällä. Välioveen on teipattu hieno PS2-juliste.

A3:n kokoinen Super Mario Bros. 3-juliste on jossain himassa, en kyllä ole varma missä. Pitäis varmaan kaivaa se esiin ja laittaa seinälle, on sen verta hieno. Nintendo-lehden mukana joskus saanut sen. Ei myynnissä. ;)

Itse löysin arkistoistani kaksi julistetta vuodelta 1994, jotka ovat tulleet brittiläisen Total-lehden mukana (Nintendo-lehti). Toinen juliste on Donkey Kong Country- ja toinen Secret of Mana-aiheinen, kokoa 82x60 cm. Ei myynnissä :)

pitää yrittää etsiskellä lisää...

Ylös Bottom