Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikaupat

Vastaus: Pelikaupat

Noniin tuli itsekkin rekisteröityä Game on:in. Voisihan sieltä RDR:än tilata, mahtaakohan Alan wakea tulla myyntiin ollenkaan ;)?
Edit. Mahdoinkohan menettää tuon 10 % alennus kupongin kun rekisteröidyin ilman tilauksen tekemistä?

Tällä hetkellä RDR on molemmille konsoleille lopussa, mutta lisää on tulossa tämän viikon lopulla / ensi viikon alussa. Myös Alan Wakea tulee joitakin kappaleita myyntiin lähiaikoina.

Et ole menettänyt mitään, saat alennuskupongin tehtyäsi ensimmäisen tilauksen.

Muistetaanhan pitää tämä triidi yleisenä pelikaupat-ketjuna, ei yhden pelikaupan info/tiedustelupaikkana. :)

Game Oniin liittyvät peli/tilaustiedustelut voi tehdä jatkossa P3tErille suoraan yksityisviestillä tai liikkeen Facebook-sivujen kautta.

Pahoittelut - olen itsekin ollut osana tässä rikkeessä. :eek: Jatkossa siis tiedustelut mieluiten Facebookissa

Mitä tulee vastaanottaan täällä kfinissä, olen ollut todella positiivisesti yllättynyt. Ei ole tullut vielä yhtään valituksia, että tämän ja tämän pelin saa halvemmalla vaikka zavvista vaan on ymmärtäväisesti suomalaisen yrittäjän ehdoilla pohdittu asiaa. (jos tästä nyt mitään selvää sai).
 
Vastaus: Pelikaupat

Muistetaanhan pitää tämä triidi yleisenä pelikaupat-ketjuna, ei yhden pelikaupan info/tiedustelupaikkana. :)

Eikös Game Onille voisi suoda oman topikkinsa kun kerran P3tEr täällä aktiivinen on?
Ei muuten mutta onhan esim. GameFlopille oma toikkinsa niin miksei sitten tällekkin?
 
Vastaus: Pelikaupat

Samaa mieltä!

Ei voi olla kauhea haitta perustaa yksi ketju lisää..? Ja ei ihan mene mun jakeluun jos ei Gameon saa omaa ketjua ja tuo GameFlop sai.

Tilasin muuten RDR:n juurikin Gameonista ja toimitus pelasi mallikkaasti.

Ainakaan mulle ei ole merkitystä jos peli maksaa 2-5 euroa enemmän suomalaisen pienyrittäjän liikkeessä kuin jossain brittifirmassa. Pelit saa kuitenkin kotiin yleensä seuraavana päivänä eikä viikossa tai kahdessa.
 
Vastaus: Pelikaupat

Eikös Game Onille voisi suoda oman topikkinsa kun kerran P3tEr täällä aktiivinen on?
Uuden ketjun perustaminen toki on sallittua, mutta johonkin on vedettävä raja liikkeen oman mainostuksen suhteen. Samasta syystä käyttäjä Gamestopper joutui rajoittamaan Gamestop-ketjussa toimintaansa, koska toiminta koettiin ilmaiseksi mainostamiseksi.
 
Vastaus: Pelikaupat

Kertokaas muut kokemuksia kyseisestä kaupasta, niin ehkä sitä itsekin uskaltaisi jotain tilata.

Tilasin Game On:lta RDR:n PS3-version ja sain sen postissa perille seuraavana arkipäivänä. MInä ainakin aion suorittaa kaikki tulevat peliostokseni vastaisuudessa kyseisestä lafkasta huippunopean palvelun ja edullisten hintojen johdosta! Suosittelen :)
 
Vastaus: Pelikaupat

Uuden ketjun perustaminen toki on sallittua, mutta johonkin on vedettävä raja liikkeen oman mainostuksen suhteen. Samasta syystä käyttäjä Gamestopper joutui rajoittamaan Gamestop-ketjussa toimintaansa, koska toiminta koettiin ilmaiseksi mainostamiseksi.

Mitäs jos esim. minä tai kuka tahansa muu, joka ei ole tekemisissä Game On-pelikaupan kanssa perustaisi tälle oman ketjun? Kävisikö se päinsä?
 
Vastaus: Pelikaupat

Mitäs jos esim. minä tai kuka tahansa muu, joka ei ole tekemisissä Game On-pelikaupan kanssa perustaisi tälle oman ketjun? Kävisikö se päinsä?

Tottakai. Eikai täällä nyt ketjujen tekoa sentään rajoiteta. Anna mennä vaan.
 
Vastaus: Pelikaupat

Juuri näin. Ylläpito par'aikaa pohdiskelee keskuudessaan yleisiä pelisääntöjä tällaisen pelikaupan oman "suhdetoiminnan" suhteen. Ilmoittelemme sitten, kun ollaan taas viisaampia.
 
Vastaus: Pelikaupat

Importtipelit tulevat Play Asiasta, harkitut ostot tulevat blahdvdstä (josta sain alunperin kuulla täällä, kiitos siitä, mainio kauppa muuten) ja spur-of-the-moment ostot tulevat sieltä mistä löydän hyvän tarjouksen oli se sitten paikallinen Citymarket tai joku random "kunnon" peliliike.
 
Vastaus: Pelikaupat

Game On ansaitsee kyllä täyden kympin palvelusta ja nopeudesta.
Peli noudettu postista ja ei parempaa palvelua tai nopeampaa toimitusta suomesta saa.
 
Vastaus: Pelikaupat

Väliaikatiedote: sen verran moni ylläpidosta on vielä talviunilla, että päätöksenteko on kesken.
 
Vastaus: Pelikaupat

Mitä pelikauppoja on pääkaupunkiseudulla, jotka hyvittää peleistä vaihdossa? Gamestopit, Konsolinet, VPD, Puolenkuunpelit? Mitä muita?
 
Vastaus: Pelikaupat

Uusi väliaikatiedote: neuvotteluissa ollaan hyvin lähellä läpimurtoa, ja ainakin joitain osapuoliva tyydyttävä ratkaisu saataneen aikaan piakkoin (luetaan: tällä viikolla).
 
Vastaus: Pelikaupat

Hupaisa sattumus Game On kaupan kanssa.

Herättivät minut puhelinsoitolla ja minähän sekavuuksissani luulin puhelinmyyjäksi,
jostain kumman syystä en tapani mukaan lyönyt luuria korvaan vaan ajattelin
huvitella hiukan.. meni kai jotenkin näin:

GO: Esitteli itsensä ja kertoi mistä oli (tämän siis meni ohi jotenkin)
GO: "Soitinko pahaan aikaan?"
MÄ: "Joo"
GO: "Mutta.. olisko sulla hetki aikaa?"
MÄ: "Ei"
GO: "Eikö edes pientä hetkeä ole?"
MÄ: "Eipä oo"

Ilmeisesti epäuskoinen hiljaisuus ja pieni harkintatauko toisessa päässä..

GO "Kun tuo Splinter Cell jne..."
MÄ: Tajusinpa nyt tässä vaiheessa mistä soittaja oli joten loppupuhelu oli ihan asiaa..

Splinter Cell Conviction ei ilmeisesti ollutkaan PEGI tms. merkitty vaikka nettisivulla
oli niin sanonut ja kyselivät haittaako.. eipä haitannut. Ja sori Game Onille.
:D
 
Vastaus: Pelikaupat

Hupaisa sattumus Game On kaupan kanssa.

Herättivät minut puhelinsoitolla ja minähän sekavuuksissani luulin puhelinmyyjäksi,
jostain kumman syystä en tapani mukaan lyönyt luuria korvaan vaan ajattelin
huvitella hiukan.. meni kai jotenkin näin:


:D

Pahoittelut herätyksestä: ;) Olisin itsekin kyllä luovuttanut normaalisti jo tuossa "ei ole pientäkään hetkeä" vaiheessa, mutta koska asia oli kiireellinen päätin jatkaa asiani loppuun. :D

Hyvä, että asia kuitenkin selvisi! :cool:
 
Vastaus: Pelikaupat

Joo ihan ymmärrettävää ettet luovuttanut, varmaan hämmentävä tilanne sinulle kun tuollainen "törkeän sorttinen" vastaanotto ihan asialliseen puheluun. :)
 
Vastaus: Pelikaupat

Tampereella Gamehouse on muuttanut uusiin isompiin tiloihinin Tullintorille katutasoon donitsikaupan viereen. Suosittelen käymään, ystävällinen palvelu. Työkaveri löysi muksulleen työntekijän avustuksella DS pelin, halusi välittää kiitoksia häntä palvelleelle kaljulle työntekijälle.
 
Vastaus: Pelikaupat

Uusi väliaikatiedote: neuvotteluissa ollaan hyvin lähellä läpimurtoa, ja ainakin joitain osapuoliva tyydyttävä ratkaisu saataneen aikaan piakkoin (luetaan: tällä viikolla).

Onkos asia edennyt vai onko painunut unholaan? ;)

Teillä ollut kovasti kiirettä 10-v järjestelyiden ynnä muun suhteen, ymmärrystä. :)
 
Ylös Bottom