Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikaupat

Vastaus: Pelikaupat

Jos tilaan esimerkiksi play.com:ista pelejä sanotaan nyt, vaikkapa 50e niin tuleeko siihen yhtään mitään lisäkuluja päälle?Voiko jotenkin jäädä tulliin tai muuta vastaavaa?

Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Pelikaupat

Jos tilaan esimerkiksi play.com:ista pelejä sanotaan nyt, vaikkapa 50e niin tuleeko siihen yhtään mitään lisäkuluja päälle?Voiko jotenkin jäädä tulliin tai muuta vastaavaa?

Kiitos jo etukäteen!

Jos tilaat monta peliä ja ne on yhteensä 50€ niin ei tule lisäkuluja, koska jokainen peli/tuote lähetetään aina omassa kuoressa. Tulliin voi jäädä peli jonka yksikköhinta on yli 43,43€.

Periaatteessa on kai mahdollista että tulli voi yhdistellä kuoret yhdeksi tilaukseksi jos niissä kaikissa on sama tilausnumero. Tuon voi kiertää niin että ostat ja maksat joka pelin yksitellen tai alle 43,43€:n erissä niin saat eri tilausnumerot niille ja kun Playssa on ilmainen toimitus niin se ei maksakaan yhtään enempää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelikaupat

Pelaaja-lehdykäinen on eilen avannut oman pelikaupan:
http://www.pelaajashop.fi/

Pelaaja-shopin konsepti on uusi aluevaltaus Suomen markkinoilla:
Pelaaja Shop (www.pelaajashop.fi) on uudenlainen verkkokauppa, jonka on tarkoitus palvella peliharrastajia valikoiduilla tarjoustuotteilla. Sen tavoitteena on tarjota asiakkailleen yksi viikottain vaihtuva tarjoustuote Suomen halvimmalla hinnalla.
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/uudenlainen-peliverkkokauppa-pelaaja-shop-on-avattu-0

Tällä viikolla myydään 100 kpl Halo 5:ttä 50 eurolla.
 
Vastaus: Pelikaupat

VPD on availemassa pop-up-pelikauppaa Helsingin Lasipalatsiin. Tänään vielä pystytellään hyllyjä, mutta kenties huomenna pääsisi jo ostoksille.
 
Vastaus: Pelikaupat

Tanskalaisketju Power ottaa haltuunsa osan samaan konserniin jo kuuluvista Expert-myymälöistä. Samalla Suomeen saatiin tänään uusi myös pelejä kaupusteleva verkkokauppa:

https://www.power.fi/

Tällä hetkellä myyntiartikkeleita on rajallisesti (esim. peleistä vain X1 edustettuna) eikä mitään räjähtäviä pelaamisen avajaistarjouksia näkyisi olevan tyrkyllä. (Jotain edullisenpuolesta lienee silti löydettävissä, esim. 44 euron Quantum Break menee kyllä ali tämänhetkisestä yleisestä hintatasosta.)
 
Vastaus: Pelikaupat

Jos erehdytte VPD:stä jotain tilaamaan, niin älkää ainakaan vaivautuko maksamaan euron lisämaksullista 1-2 päivän toimitustapaa. Eurolla ei peliä saa kahdessakaan päivässä - sen sijaan vain muistutuksen että olet vähän tyhmä.

Tuurillani veikkaan, että jos olisin älynnyt valita maksuttoman 2-4 päivän toimituksen, olisi peli saapunut jo seuraavaksi päiväksi.
 
Vastaus: Pelikaupat

Jos erehdytte VPD:stä jotain tilaamaan, niin älkää ainakaan vaivautuko maksamaan euron lisämaksullista 1-2 päivän toimitustapaa. Eurolla ei peliä saa kahdessakaan päivässä - sen sijaan vain muistutuksen että olet vähän tyhmä.

Tuurillani veikkaan, että jos olisin älynnyt valita maksuttoman 2-4 päivän toimituksen, olisi peli saapunut jo seuraavaksi päiväksi.
Oon aina ottanu VPD:ltä tuon 2-4 päivän toimitusajalla ja on joka kerta tullut julkaisupäivänä pelit postilootaan.
 
Vastaus: Pelikaupat

Olenko ymmärtänyt oikein, että jos VPD:stä tilaa ja maksaa ennakkoon, niin minkäänlaista vahvistusta ei tule sähköpostiin, paitsi jos tuote on loppu?
 
Vastaus: Pelikaupat

Olenko ymmärtänyt oikein, että jos VPD:stä tilaa ja maksaa ennakkoon, niin minkäänlaista vahvistusta ei tule sähköpostiin, paitsi jos tuote on loppu?
Kyl tilausvahvistus pitäs heti tulla ja sit tulee lähetysilmoitus,ku paketti lähtee vpd:stä. Näin ainaskin mun tilausten kohdalla käyny ja aina oon maksanut ennakkoon.
 
Vastaus: Pelikaupat

Kyl tilausvahvistus pitäs heti tulla ja sit tulee lähetysilmoitus,ku paketti lähtee vpd:stä. Näin ainaskin mun tilausten kohdalla käyny ja aina oon maksanut ennakkoon.
Mulle ei ole tullut vieläkään mitään vahvistusta. Noh, rahat ainakin kelpasivat, että jospa se peli sitten joskus saapuu? Oli varastossa yksi kipale tuota peliä varastossa ja tilaamisen jälkeen koko pelistä ei enään ole mitään merkintää sen olemassa olosta.
 
Vastaus: Pelikaupat

Mulle ei ole tullut vieläkään mitään vahvistusta. Noh, rahat ainakin kelpasivat, että jospa se peli sitten joskus saapuu? Oli varastossa yksi kipale tuota peliä varastossa ja tilaamisen jälkeen koko pelistä ei enään ole mitään merkintää sen olemassa olosta.

Jos se on menny eri sähköpostiin tai jotain. Kysy sieltä mulle ne ainakin vastannu aina tosi nopeasti jos on mieltä jokin painanu.
 
Vastaus: Pelikaupat

Mulle ei ole tullut vieläkään mitään vahvistusta. Noh, rahat ainakin kelpasivat, että jospa se peli sitten joskus saapuu? Oli varastossa yksi kipale tuota peliä varastossa ja tilaamisen jälkeen koko pelistä ei enään ole mitään merkintää sen olemassa olosta.

Vpd:n sivuilta näät tilaushistoriasi,katso onko siellä tilausvahvistusta.


Jonkun puljun tilausvahvistus meni aikoinaan sähköpostin spam viesteihin.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Oulussa jonkun vuoden pystyssä ollut Gametown laittaa lapun luukulle tämän kuun lopussa ja siellä oli viime kuun puolella pelit -20 - 30% ja varmaan tässä vielä pudottavat hintoja. Itse tosin välttelen kauppaa kuin ruttoa, sillä jokainen käynti on ollut jokseenkin ahdistava. Kauppaa pitää joku keski-ikäinen pariskunta ja naisen ollessa paikalla asiointi sujuu ihan hyvin, mutta valitettavasti hänen miehensä yleensä syöksyy takahuoneesta ja aloittaa aivan järjettömän painostuksen. Mies ei ymmärrä minkäänlaisia vihjeitä tai edes suoraa toteamusta "katselen tässä rauhassa mitä löytyy", vaan tyrkyttää tyrkyttämistään mitä sattuu. Kertaakaan en hänen paikalla ollessa ole saanut mahdollisuutta keskittyä mihinkään muuhun kuin vain torjumaan hänen ehdotuksiaan keskinkertaisista tai huonoista peleistä (toki hän välillä hyviäkin suosittelee). Ehkä hän omasta mielestään luulee olevansa kovakin kauppamies ja hyvä asiakaspalvelija, mutta itse en koe hänen olevan sellainen. Jos asiakas sanoo haluavansa katsella rauhassa, niin se rauha pitäisi suoda sen sijaan, että tyrkyttää jotain Lollipop Chainsawia tms.

Kerran jouduin yhden pelin sieltä ostamaan, kun muualta en sitä siihen hätään saanut, mutta silloin onneksi oli selkeä ostos mielessä, niin ei tarvinut sen suuremmin jäädä siihen painostettavaksi. Sinänsä äijä on ihan mukavan oloinen, mutta todella huono asiakaspalvelija ainakin sellaiselle, joka haluaa omaan tahtiin katsella tarjontaa. Itse kyllä tiedän yleensä tasan tarkkaan mitä haluan ja jos kaipaan suosituksia, niin sitten kysyn niitä itse.

En tiedä jatkavatko vielä nettikauppana, kun ainakaan sivuilla tuo loppuunmyynti ei näy millään tavalla, ainakaan etusivulla:

http://www.gametown.fi/
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Jos asiakas sanoo haluavansa katsella rauhassa, niin se rauha pitäisi suoda sen sijaan, että tyrkyttää jotain Lollipop Chainsawia tms.

Hyvää peliä on sitten tarjonnut! ;)

Harmi nähdä pelikauppojen vähenevän ympäri Suomea. Onko tarjonta siirtynyt niin paljon nettiin, vai onko kysyntä vain romahtanut?
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

En tiedä jatkavatko vielä nettikauppana, kun ainakaan sivuilla tuo loppuunmyynti ei näy millään tavalla, ainakaan etusivulla

Näkyy se silleen että jokaisen tuotteen hinta on nolla euroa, en oikein jaksa uskoa että lähettävät vaikka teet tilauksen :)
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Hyvää peliä on sitten tarjonnut! ;)

Harmi nähdä pelikauppojen vähenevän ympäri Suomea. Onko tarjonta siirtynyt niin paljon nettiin, vai onko kysyntä vain romahtanut?

No joo, onhan tuo eräänlainen kulttiklassikko. :D

Tuosta pelikauppojen vähenemisestä olen kyllä täysin samaa mieltä, harmillista todellakin.
 
Vastaus: Yleiset pelitarjoukset ja kyselyt (kotimaa/ulkomaa)

Tuosta pelikauppojen vähenemisestä olen kyllä täysin samaa mieltä, harmillista todellakin.

Tähän voimme kuitenkin itse vaikuttaa omalla toiminnallamme. Olen viime aikoina ostanut pelini pääasiassa Raision kauppakeskus Myllyssä sijaitsevasta Viihdepysäkistä. Täältä Turusta on tuonne ehkä vartin ajomatka. Lämmittää mieltä, kun tietää rahojen menevän jonkun pienyrittäjän taskuun. Kovin hyvin ei kai sielläkään mene. Sellaisen käsityksen sain, kun juttelin (ilmeisesti) yrityksen omistajan kanssa muutama kuukausi sitten. Toivottavasti ei mene pulju kiinni. Sijainti on kuitenkin hyvä.

Turun keskustan Gamestopiin minulla on noin viiden minuutin kävelymatka, mutta sieltä en hae mitään PSVR:n jälkeen. Syynä tietysti hinnat, mutta myös yksi ärsyttävä myyjä. Olin joskus varaamassa Witcher 3:a, mutta se tyssäsi siihen, kun en halunnut ostaa myös Dragon Age: Inquisitionia. Myyjän mielestä ne ovat ihan samanlaisia pelejä, ja jos mua ei Dragon Age kiinnosta, en myöskään pitäisi Witcheristä. Ihme logiikka kaverilla. Myyjä seisoi siinä odotellen jotain muuta ehdotusta minulta. Menin ihan jotenkin lukkoon siitä hämmennyksestä, joten varasin sitten jotain muuta. Samalta myyjältä olen myös saanut useasti virheellistä infoa tuotteista. Kuulemma ainoastaan Xbox Onen Elite-ohjain sisältää liitännän 3,5mm kuulokkeille, ja PS Camera ja Move-kapulat kuuluvat PSVR:n peruspakkaukseen.

Tehkää siis pienyrittäjille palvelus, ja ostakaa pelinne heiltä.
 
Ylös Bottom