Ei haittaa. Korjatkaapa kuitenkin kotisivujenne kielioppi kuntoon, niin annatte firmastanne hieman asiallisemman vaikutelman.Peteju sanoi:"anteeksi mainos"
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei haittaa. Korjatkaapa kuitenkin kotisivujenne kielioppi kuntoon, niin annatte firmastanne hieman asiallisemman vaikutelman.Peteju sanoi:"anteeksi mainos"
feldon sanoi:Ei haittaa. Korjatkaapa kuitenkin kotisivujenne kielioppi kuntoon, niin annatte firmastanne hieman asiallisemman vaikutelman.
Olenkin jo jonkin aikaa odotellut, että milloin tänne eksyt. Tervetuloa vaan!Peteju sanoi:ylläpidän sivustoa <linkki poistettu> "anteeksi mainos"
Karma sanoi:Ai nykyään saa tarjoilla linkkejä modaussivustoille?
![]()
Mulle ihan sama mutta lievää epäjohdonmukaisuutta havaittavissa..
Ai katsos perkule.Karma sanoi:Ai nykyään saa tarjoilla linkkejä modaussivustoille?
Mulle ihan sama mutta lievää epäjohdonmukaisuutta havaittavissa..
Juu, mistä kiitos.Peteju sanoi:ps:Missään vaiheessa emme ole mistään piraateista puhuneet!
Modausta emme tue. Mainostus on niin ikään kiellettyä, mutta koska huoltovinkkejä kysellään jatkuvasti, katsotaan tässä tapauksessa asiaa läpi sormien; Kunhan vaan "mainostus" pysyy siguasteella tai muutaman viestin ilmoituksina.keiu sanoi:Mietin itseasiassa vähän samaa, mainostusta (ja vielä modaussivujen mainostusta) en ole täällä kyllä nähnyt joten olen olettanut sen olevan kiellettyä. Ilmeisesti se ei kuitenkaan ole.
Knight sanoi:Sivunne karkottanevat aika tehokkaasti potentiaaliset asiakkaat. Ei tule kovin fiksua ja osaavaa kuvaa kävijälle.
EDIT: Hyvä on, korjataan. Et anna itsestäsi kovin fiksua taikka osaavaa kuvaa.
Unreal-Hawk sanoi:Voi jestas sentään Knightia. Hieman kääntää selkää katsoakseen toista riehumis-threadia, niin eikös jo olla toisen kimpussa.
Näin yleisellä tasolla Knight voisi pitää turhat, loukkaavat ja aggressiiviset mielipiteet omana tietonaan, ne kun tuntuvat aiheuttavan närää ihan joka ikinen kerta. Kehittävä palaute on aina eri asia, mutta sinun palaute ei ole ainakaan tähän mennessä ollut kehittävää. Pyydän ja toivoisin todellakin, että ottaisit sanoistani vaarin.