Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikonsolin valinta edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remedy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dreamcastin saa alle 100:lla eurolla. :)

Itse päädyin juuri ostamaan ps2:sen rinnalle dc:n. Saas nähdä miten tykkään (kone ei ole tullut vielä), en ole dreamcastia testannut varmaan pariin vuoteen. Halpa hinta tietenkin vaikutti ostopäätökseen.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy

Nyt taitaa hinta tehdä tässä viimeisen valttikortin, eli nyt xbox näyttää olevan 249 euroa ja gamecube 229 euroa, miten on tippuuko kuution hinta vielä tosta? Meinaan kun xbox ja ps2 sen jo tekivät joten?

Mitä itse olen lukenut niin mulla on sellainen käsitys että Nintendo ei nää syytä laskea koneensa hintaa. Ainakin Peliplaneetassa luki näin. En sitten tiedä tippuuko se hinta joulun alla vai ei.

No jos pelit vetää tasapelin niin silloin katsoisin sinuna ominaisuuksia ja vertailisin niistä tarpeellisia siihen hintaeroon. Eli jos Xboxissa ei ole sinulle mieleisiä ominaisuuksia ja haluat päästä halvemmalla niin silloin Cube.

Noista hinnoista, jos et tosiaan saa Cubea mistään halvemmalla, mutta Xboxin saat tuolla hinnalla niin Cube tulee jopa Xboxia kalliimmaksi jos paketti varustetaan Nipan alkup. muistikortilla!!! ja Thrustmasterin muistikortillakin vain 7 euroa halvemmaksi.

Mutta tulit mihin päätökseen tahansa niin en usko että tulet pettymään.

Minä olen sitä mieltä, että jokaisen kovanluokan pelaajan pitäisi hankkia Dreamcast. Minä vähän epäilin tota DC:tä, mutta kun Frank ja muut siitä niin paljon puhu, niin kävelin kauppaan ja otin sen mukaan, enkä ole katunut. Tosin sitten oli pakko hommata ne kaikki muutkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Minä olen sitä mieltä, että jokaisen kovanluokan pelaajan pitäisi hankkia Dreamcast. Minä vähän epäilin tota DC:tä, mutta kun Frank ja muut siitä niin paljon puhu, niin kävelin kauppaan ja otin sen mukaan, enkä ole katunut. Tosin sitten oli pakko hommata ne kaikki muutkin.
Hehe, olet matkalla turmioon.

eikä se muistikortti GC:ssä ole kuin 4mb, kun x-lootassa on 8gb kovo!;)

Niin että pari muistikorttia saat ostaa, ja x-lootan kovolle saa laitettua muzakkia! :D

PS2

ps2 on tällä hetkellä paras laite koska peli valikoima on hirviän laaja ja tulee jatkossakin olemaan ps2 käyttäjiä on ympäri maailman yli 40 miljoonaa

osta ps2

Re: PS2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arit73
ps2 on tällä hetkellä paras laite koska peli valikoima on hirviän laaja ja tulee jatkossakin olemaan ps2 käyttäjiä on ympäri maailman yli 40 miljoonaa

osta ps2

Luitkos sen ekan viestin? Siitähän selvisi että hepulla on jo ollut PS2. Vaihtoehdot olivat muutenkin GC ja Xbox, joten en oikein hiffaa miten Dreamcast ja PS2 liittyy asiaan.

Mistäs tuo luku 40 miljoonaa? Paljonkos PS2:a on muuten nykyään jo toimitettu/myyty? Entäs muita CG:tä ja Xboxia, siis maailman laajuisesti eikä vain Japanissa tai jenkeissä.

Re: Re: PS2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Luitkos sen ekan viestin? Siitähän selvisi että hepulla on jo ollut PS2. Vaihtoehdot olivat muutenkin GC ja Xbox, joten en oikein hiffaa miten Dreamcast ja PS2 liittyy asiaan.

Se PS2 versio on varmaan ollut joku maanantaikappale. Minulla on ollut PS2 ilmestymisestä alkaen eikä mitään vikoja ole ilmennyt.
Ja jos autopeleistä ollaan kiinnostuneita ja halutaan myös rattia käyttää niin eihän siinä ainakaan toistaiseksi mitään muuta hyvää vaihtoehtoa ole kuin PS2. Ja tämä on varmaan monen muunkin autopelejä harrastavan mielipide.

Xbox lienee kuukauden sisällä kilpailemassa autopelivaltikasta ihan tasapäisesti PS2:n kanssa, kun Mad Catzin MC2-ratti saapuu markkinoille. Hyviä autopelejähän boxilla jo on vaikka kuinka ja lisää tulee aika julmeton määrä (osa tietenkin PS2:llekin).

Konsoliaan ei kannata valita ohjaimen perusteella, imho. Ohjaimen voi aina vaihtaa (ja ainakin Xboxilla on hyviäkin ohjaimia, omana ykkösohjaimena Mad Catz Pro), konsolinsa pyörittämiä pelejä ei. Eli pelien (ja kenties konsolin ominaisuuksien, esmes. boxin DVD :)) mukaan kannattaa valita. Hintaakaan en tuijottaisi, sillä se ero on alle 50 euroa, mikä ei ole edes yhden uuden pelin hinta.

En tiedä mikä minut ohjasi kauppaan, mutta gamecuben sieltä hain... Tosin tuli myös tilattua xbox... Mulla on ilmeisesti päässä vikaa

En tiedä mikä minut ohjasi kauppaan, mutta gamecuben sieltä hain... Tosin tuli myös tilattua xbox... Mulla on ilmeisesti päässä vikaa

Ei suinkaa. Taidat vaan pitää pelaamisesta ja nythän se onnistuu kun on molemmat! Best of both worlds!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Ei suinkaa. Taidat vaan pitää pelaamisesta ja nythän se onnistuu kun on molemmat! Best of both worlds!

Kävi valinnan vaikeusaste liian korkeaksi, joten molempien osto oli käytännössä pakko

Paljonko maksoit??? GC 200EUR ja XBox 249EUR???

Kaikissa kolmessa konsolissa on hyvät ja huonot puolensa.Ps2 on kone jolla on hyviä pelejä ja aika kaunis grafiikka.X-box:sissa taasen on mielestäni paras grafiikka ja Gamecube on suunnattu perhekoneeksi jossa on eniten näitä "perhepelejä",Se on perhekone enimmäkseen.:) :) :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Xbox lienee kuukauden sisällä kilpailemassa autopelivaltikasta ihan tasapäisesti PS2:n kanssa, kun Mad Catzin MC2-ratti saapuu markkinoille. Hyviä autopelejähän boxilla jo on vaikka kuinka ja lisää tulee aika julmeton määrä (osa tietenkin PS2:llekin).

No höpsistä vaan, ei varmana kilpaile autopelivaltikasta PS2:n kans vielä piiiiiiiiiiiiitkään aikaan. Hyviä autopelejä boxilla on (jos nyt niitä voi edes hyväksikään sanoa...), mutta ei loistavia tyyliin Gran Turismo 3.

En tarkoittanut määrässä, vaan laadussa. PGR, Rallisport, (Moto GP), Rally Fusion, Sega GT2002, CMR3 ja monta muuta tuovat kyllä aika laatuajelua. GT3:sta en sano mitään, kun en ole viittä minuuttia pitempään pelannut. "Loistavia" autopelejä ei taida PS2:llekaan olla kuin GT3?

Ylös Bottom