Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy
Nyt taitaa hinta tehdä tässä viimeisen valttikortin, eli nyt xbox näyttää olevan 249 euroa ja gamecube 229 euroa, miten on tippuuko kuution hinta vielä tosta? Meinaan kun xbox ja ps2 sen jo tekivät joten?
Hehe, olet matkalla turmioon.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Minä olen sitä mieltä, että jokaisen kovanluokan pelaajan pitäisi hankkia Dreamcast. Minä vähän epäilin tota DC:tä, mutta kun Frank ja muut siitä niin paljon puhu, niin kävelin kauppaan ja otin sen mukaan, enkä ole katunut. Tosin sitten oli pakko hommata ne kaikki muutkin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Hehe, olet matkalla turmioon.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arit73
ps2 on tällä hetkellä paras laite koska peli valikoima on hirviän laaja ja tulee jatkossakin olemaan ps2 käyttäjiä on ympäri maailman yli 40 miljoonaa
osta ps2
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Luitkos sen ekan viestin? Siitähän selvisi että hepulla on jo ollut PS2. Vaihtoehdot olivat muutenkin GC ja Xbox, joten en oikein hiffaa miten Dreamcast ja PS2 liittyy asiaan.
En tiedä mikä minut ohjasi kauppaan, mutta gamecuben sieltä hain... Tosin tuli myös tilattua xbox... Mulla on ilmeisesti päässä vikaa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Ei suinkaa. Taidat vaan pitää pelaamisesta ja nythän se onnistuu kun on molemmat! Best of both worlds!
En tiedä mikä minut ohjasi kauppaan, mutta gamecuben sieltä hain... Tosin tuli myös tilattua xbox... Mulla on ilmeisesti päässä vikaa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
Xbox lienee kuukauden sisällä kilpailemassa autopelivaltikasta ihan tasapäisesti PS2:n kanssa, kun Mad Catzin MC2-ratti saapuu markkinoille. Hyviä autopelejähän boxilla jo on vaikka kuinka ja lisää tulee aika julmeton määrä (osa tietenkin PS2:llekin).