Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelikuvaa E3:sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naaahu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joops, katsottu jo ennenkin.
Vähiten peleistä odotan MP2 sekä Geistiä.
Metroid Prime oli hyvä, mutta jotenkin semmoinen tunne, että MP2 tulisi liian samanlainen.Kuitenkin on suunnitelmissa ostaa kyseinen peli.

Monet ovat jo tuominneet Advance Warsin huonoksi..Itse odotan sitä todella paljon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo

Monet ovat jo tuominneet Advance Warsin huonoksi..Itse odotan sitä todella paljon.
Itse olen lukenut monista medioista kommentteja tästä pelistä ja monien mielestä peli tuntuu ensikostetuksen perusteella erittäin hyvältä...
Itse en kuitenkaan odota peliä mitenkään suuresti. Vähän epäilyttää, kun kehittäjänä on tuikituntematon Kuju Entertaiment.

Eniten noista peleistä odotan Metroid Prime 2:sta. Esim. IGN:n mukaan peli ehkä näyttää melko samanlaiselta kuin MP, mutta kun katsoo pintaa syvemmälle, peliä on uudistettu rajulla otteella ja se on tuottanut tulosta.

Geist ei saanut mitenkään positiivisia kommentteja kontrolliensa osalta, joten tätä en odota mitenkään innolla. Eilinen Cube-Europen kommentti kuitenkin kuulosti erittäin lupaavalta: The multiplayer mode is awesome, says our correspondent. He says that this build even comes close to classic shooters like GoldenEye and Perfect Dark. That is a gaming experience we have all wating for! We can only dream of what the final version of this game will offer to us!

Itse odotan Paper Mario 2:sta eniten, mutta kaikki noista on kyllä erittäin kiinnostavia.

Prime 2 vaikuttaa noitten videoiden ja lukemani perusteella eroavan aika paljon edeltäjästään. Tuo "pahis Samus" on etenkin helvetin hieno juttu!

Girgo:
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että mitä on nuo sinun GC parhaat pelit ovat? En keksi sitä noista lyhenteistä millään vaikka kuinka mietin.

On se Naruto mahtava peli, vaikka ei se ehkä välttämättä parhaimmistoon kuulu.

IGN muistaakseni sanoi Advance Warsista, että kontrollit olivat kankeat ja grafiikka ei kovinkaan hienoa. Mainitsivat myös ettei peli oikein vakuuttanut.

En koskaan löytänyt Paper Marioa mistään, vaikka todella paljon halusin sitä peliä. Täytyy kyllä tuo Paper Mario 2 ostaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Girgo
En koskaan löytänyt Paper Marioa mistään, vaikka todella paljon halusin sitä peliä. Täytyy kyllä tuo Paper Mario 2 ostaa.

http://www.gamehouse.fi/Kauppa/n64kauppa.html

Tuoltahan sitä näyttää nyt saavan, 30 /kpl. Käytettyjä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tuhnu
http://www.gamehouse.fi/Kauppa/n64kauppa.html

Tuoltahan sitä näyttää nyt saavan, 30 /kpl. Käytettyjä.

Kiitos, kai sitä jossain vaiheessa pitää tilata.
Onhan tuossa vietessä vielä vanha kunnon N64 toimintakunnossa vielä...Paitsi ohjaimet ovat vähän niin ja näin.

Meni vähän off-Topic

Ylös Bottom