Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelimaailman oheistuotteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarzaman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Prismasta tuollainen mini kokoinen sonic diorama 18e.
Suljettuna tuo näyttää nopeasti katsottuna myös ihan orkkis sonic 2 pelimoduulilta joten siinä on tavallaan kaks koristetta yhdessä.
Lisäksi joku kylmäkaappeja täyttämässä ollut söpö mimmi kehui mun doom liiviä.

sonic.jpg

Noita dioraama-tuotteita on näköjään muutamia vielä Verkkokauppa.comin poistomyynnissä. Ainakin Sonic 3, Street Fighter ja Altered Beast löytyvät 9,99e hintaan.

Laitoin tuollaisen bubsy pehmon puolenkuunpeleistä ennakkotilaukseen :D
Jos joku ihmettelee miksi se on tuollainen pallo niin tuo on bubsy 4d:n hairball muoto.
Hintaa 45e ja korkeutta sekä leveyttä 30cm joten ei tuo mikään ihan pieni ole.
Alustava julkaisu jouluaattona. Vois mun puolesta siirtyä tammikuulle niin ehkä mun paketti menis tuohon läheiselle r-kioskille. Jouluruuhkan takia se voi mennä johonkin muutaman kilometrin päähän kun ärrän hyllyistä loppuu tila.

bubsy.jpg

Mulla taas äärimmäisen järkeviä sonic aiheisia ostoksia :D
Citymarketista omena limppari 7e ja halpa-hallista laastarit 2.2e

Näytä liitetiedosto 21750
Mä oon niin pitkään seurannut tätä sun Sonic fiilistelyä, että kun kävin viime vkl pojan kanssa Normal nimisessä liikkeessä ja näin siellä nuo samaiset Sonic laastarit niin ensimmäisenä tuli ajatus, että jokohan äijältä löytyy nämäkin TV tasoa koristamassa :D

Ei kyllä ne on keittiön kaapissa ja jos/kun tulee tarvetta niin mä myös käytän ne.

edit:

Toiveeni bubsyn suhteen ilmeisesti käy toteen. Tosin saattaa olla, että se jää kokonaan saamatta kun tällainen oli tullut sähköpostiin muutama tunti sitten.

"Arvoisa asiakas,

Tilauksessa olevasta tuotteesta on painokset loppu ja uuden erän saapumisesta ei ole saatu vahvistusta.

Pidämme tilauksen toistaiseksi voimassa ja yritämme toimittaa tuotteen mahdollisimman nopeasti.
Tarjoamme myös sopivia vaihtoehtoja tai pelituotteista takuutoimivaa käytettyä versiota, jos sellaista saapuu.

Valitettavasti Pehmo: Bubsy - Bubsy Ball (30cm) myytiin tukkureilta ennakkoon loppuun."

Eipä tuolla mikään kiire ole eikä edes raha ole vaihtanut omistajaa kun laskulla aina tilaan just sen takia, että tilaus tarttee maksaa vasta sitten kun
sen on oikeasti saanut.
Voisi sanoa, että bubsy on ilmeisen suosittu niin vihatuksi hahmoksi, mutta eihän sitä tiedä kuinka paljon noita on ollut tarjolla.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom