Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelin hankkiminen

Vastaus: Pelin hankkiminen

Kauankos on muilla kestäny pelin tuleminen tuolta play.com:sta ? Itse tilasin kaksi kappaletta viimeviikon sunnuntaina, eikä vieläkään ole näkynyt pelejä! Rupee kyrsii tää odottelu. :mad:
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Kauankos on muilla kestäny pelin tuleminen tuolta play.com:sta ? Itse tilasin kaksi kappaletta viimeviikon sunnuntaina, eikä vieläkään ole näkynyt pelejä! Rupee kyrsii tää odottelu. :mad:
Viime viikon sunnuntaina? Eli olet odottanut jopa kaksi päivää? Play.comin paketit tulevat yleensä n. 5-8 arkipäivässä, mutta nyt joulun alla voi kestää pidempäänkin.
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Viime viikon sunnuntaina? Eli olet odottanut jopa kaksi päivää? Play.comin paketit tulevat yleensä n. 5-8 arkipäivässä, mutta nyt joulun alla voi kestää pidempäänkin.

Luulisin, että tarkoitti viikko sitten ollutta sunnuntaita. Eli siis 30.11 ollutta sunnuntaita.
Noiden toimitusaikojenhan perusteella sen pitäisi siis tulla lähipäivinä.
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Kauankos on muilla kestäny pelin tuleminen tuolta play.com:sta ? Itse tilasin kaksi kappaletta viimeviikon sunnuntaina, eikä vieläkään ole näkynyt pelejä! Rupee kyrsii tää odottelu. :mad:

Viime keskiviikkona oli lähtenyt matkaan oma tilaukseni eikä ole vielä saapunut. Verraten viime maanantaina tilaamani pari leffaa saapui tämän viikon maanantaina eli toissapäivänä joten jos toimitusaika on sama niin pitäisi LBP saapua huomenna.

Nyt tosin muistuu, että Falloutin (3) kun tilasin niin kesti myös pidempään kuin normaalisti leffojen saapuminen on kestänyt joten voi olla, että tämäkin kestää. En tiedä tosin miksi pelien kuljettaminen kestäisi yhtään sen kauemmin.

Ja joo kyllähän tässä kyrsii odottelu myös, toivoin jo eilen ja tänään että peli olisi kilahtanut luukusta. :(
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Vaihdoin mun PS3 Bluetooth mikin tilauksen tähän Discshopissa, ja tänään se pompsahti sitten postiluukusta...

Aika hauskaa on ollu tähän mennessä kaverin kans pelatessa...

Saas nytten nähdä mitä saa aikaan tossa editorissa... :D
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Luulisin, että tarkoitti viikko sitten ollutta sunnuntaita. Eli siis 30.11 ollutta sunnuntaita.
Noiden toimitusaikojenhan perusteella sen pitäisi siis tulla lähipäivinä.

Juu kyseistä sunnuntaita tarkoitan. Perkele ku kestää. Tuntuu, että suomenpäässä posti kusee hommat nyt joteski ja pahasti... No taitaa siel olla pikkasen kanssa noita joulu juttuja menossa... Ei auta muuta kun odoitella .:(
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

No nyt kilahti peli iloisena yllätyksenä postiluukusta. Ainoa huono puoli, että huomenna on tentti joten tänään on jokseenkin pahin mahdollinen ajoitus sen kannalta. :D No, tuossa latailee päivitystä, saas nähdä miten syvälle uppoan..
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

No nyt kilahti peli iloisena yllätyksenä postiluukusta. Ainoa huono puoli, että huomenna on tentti joten tänään on jokseenkin pahin mahdollinen ajoitus sen kannalta. :D No, tuossa latailee päivitystä, saas nähdä miten syvälle uppoan..

Kannattaa olla varovainen ainakin sen editorin kans...

Hyvänä esimerkkinä toimii eilisilta.

Ajattelin et vaan testaan sitä nopsaan. Ja aloin kyhäilemään vaikka minkä näköstä systeemiä. Seuraavaks kun katoin kelloa, niin huomasin että oli melkeen 3 tuntia tullu kohellettua sen editorin parissa... :D
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Jippiajee.. Tosiaan tänään tuli pienisuuriplaneetta kotiin! Tittidii :)
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

Kannattaako tuolta magnet-e:stä ostaa, kun sieltä saisi tämän 39 eurolla?
 
Vastaus: Pelin hankkiminen

No minäpä laitoin sen tilaukseen sieltä magnet-e:stä silloin kun kysyin asiasta ensimmäistä kertaa eli viime sunnuntaina, mutta eipä ole vielä näkynyt. Toivottavasti tulee jouluaatoksi. Pitäisikö minun alkaa olla hädissäni, kun siellä luki, että toimitusaika on 1-5 päivää?

Edit: No nyt se oli postilaatikossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom