Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelin tallennus kovalevylle

JyKKemus

New Member
En tiedä onko tästä jo aihetta mutta mitä järkeä on peliä asentaa kovalevylle kun aina kun pelaa peliä niin tarvii kuitenkin levy laittaa koneeseen?
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Vähentää melua huomattavasti, ainakin omasta mielestä paljon miellyttävämpää pelata kovolta kuin levyltä, etenkin kun boksi on lähellä itseä. Ei siitä periaatteessa mitään hyötyä ole, muuta kuin että latausajat saattavat pelistä riippuen lyhentyä.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Vähentää melua huomattavasti, ainakin omasta mielestä paljon miellyttävämpää pelata kovolta kuin levyltä, etenkin kun boksi on lähellä itseä. Ei siitä periaatteessa mitään hyötyä ole, muuta kuin että latausajat saattavat pelistä riippuen lyhentyä.

Tyhmää että se levy pitää olla koneessa
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Tyhmää että se levy pitää olla koneessa

Tyhmäähän se voi olla ehkä, mutta jos pelit toimisivat ilman levyä niin silloinhan kaikki vaan lainaisivat kavereilta pelejä ja pelaisivat niitä ilman levyjä omalla boxilla.

Mun mielestä tosi hyvä ominaisuus toi että voi kopioida pelit kovolle. Tosiaankin hiljenee vähän.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Tyhmäähän se voi olla ehkä, mutta jos pelit toimisivat ilman levyä niin silloinhan kaikki vaan lainaisivat kavereilta pelejä ja pelaisivat niitä ilman levyjä omalla boxilla.

Mun mielestä tosi hyvä ominaisuus toi että voi kopioida pelit kovolle. Tosiaankin hiljenee vähän.

Totta, en tullu ajatelleeks.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Olen ehkä aivan paska, mutta miten ne pelit voi siirtää kovolle? Vois auttaa parissa pelissä, jotka hyrrää melkosesti.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Olen ehkä aivan paska, mutta miten ne pelit voi siirtää kovolle? Vois auttaa parissa pelissä, jotka hyrrää melkosesti.

Siitä kohtaa mistä kaynnistät pelin, painat X muistaakseni ja sieltä löytyy asennuskohta.

E. Näköjään Y...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Kun peli näkyy siinä play disc-välilehdessä, paina Y:tä ja sitten Install To Harddrive tai jotain sinnepäin.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Hyvä ominaisuus juu, mutta itse olen huomannut tiettyjen pelien kanssa pelatessa kovalevyltä, että joidenkin pelien kanssa ilmenee hieman tökkimistä. Ei siis mitenkään pahasti, mutta levyltä pelatessa sitä tökkimistä ei ole lainkaan. Tosin on melko harvinaista ja pelikohtaista, mutta sellaisen huomion olen tehnyt esim. Fifa 09:n kanssa.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Mitäköhän se konsoli tarvitsee sieltä levyltä, ihme ettei siihen oo keksitty mitään patcheja ettei tarttis levyjä?
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Mitäköhän se konsoli tarvitsee sieltä levyltä, ihme ettei siihen oo keksitty mitään patcheja ettei tarttis levyjä?
Vaikkapa tiedon siitä, että kyseessä on alkuperäinen levy? Muutenhan samalla levyllä voisi käydä asentamassa pelit vaikka koko kulmakunnalle.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Olisi ihan hyvä jos kävisi niin että vaikka kerran viikossa pitää käyttää tuota levyä asemassa että toimii.. Mukava kyllä että saa pelit aseneettua sinne, nopeamman latausajat, hiljaisempi jne. En pelaile oikeastaan lainkaan asentamatta pelejä.. niin saa myös hyvän tekosyyn tosissaan keskittyä vain pariin kolmeen peliin kerrallaan kunnolla.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Hyvä ominaisuus juu, mutta itse olen huomannut tiettyjen pelien kanssa pelatessa kovalevyltä, että joidenkin pelien kanssa ilmenee hieman tökkimistä. Ei siis mitenkään pahasti, mutta levyltä pelatessa sitä tökkimistä ei ole lainkaan. Tosin on melko harvinaista ja pelikohtaista, mutta sellaisen huomion olen tehnyt esim. Fifa 09:n kanssa.

Mullakin tökkii mass effect. Ei paljoa ja todella harvoin tekee aika pahoja töksähdyksiä. peli on asennettu kovolle. Kaikki pelit mitä pelaan paljon niin asennan kovolle. Tällä hetkellä asennettuna Mass effect Cod 4 ja 5.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Mut toimiihan PC pelitkin ilman levyä patcilla
Patcheilla joista ylivoimaisesti suurin osa on tarkoitettu piraattiversioiden pelaamista varten. Ei levytarkistuksella oikeasti ole muuta funktiota kuin toimia lievimpänä mahdollisena kopiosuojauksena.
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Paras feature Microsoftilta oli tämän pelin tallennuksen lisäys. Hermot meinas mennä tuon melun kanssa. Nyt tarttis vain Elite saada että mahtuu enemmän kuin yksi peli kovolle heh
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

Todella hyvä ominaisuus tää pelien kovolle asennus. Itse ostin omaan boksiin 120gigasen kovon ja kaikki pelit mitä tulee usein pelattua on kovolle asennettu.
Boksi käy hiljaisemmin ja on huomattavasti viileämpi kun levyasema ei hurise kuumana. Latausajat joissain peleissä nopeammat. Ainakin Forza2 kävi aina mulla kun laittoi paussen ja jatkoi vartin päästä ajoa niin rata "hävisi" alta ja tuli disc read errori. Mikä oli aika ikävää pitkissä endurance kisoissa. :D
Sitten vakautta toi esim. lost odysseyn ja mass effectin kohdalla tuli usein disc read erroreita pelatessa..
 
Vastaus: Pelin tallennus kovalevylle

tässä tulee tyhmä kysymys asiaan liittyen.

Voiko ulkoista kovalevyä käyttää ketjussa mainitussa tarkoituksessa. Eli nyt kun on saatavilla näitä games on demand pelejä, sen lataaminen ulkoiselle ja sitä kautta pelaaminen ???
 
Ylös Bottom