Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliplaneetta.netistä kinaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arisalmi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arisalmi

New Member
Eli siis tässä tuli kinaa nyt koskien peliplaneetta.nettiä, tuttu väitti että siellä jaettiin Mafia- pelin kokoversiota, tätähän minä en usko...

Nyt peliplaneetta.net ei ainakaan tältä koneelta toimi, joten voisitteko sanoa miten asia on?

Turha topic, i know, mutta kun pitää saada jok utoinen henkiö varmistamaan väittämäni ;)

Peliplaneetta.net toimii kyllä edelleen. Eihän Konsolifin BBS:äänkään aina pääse. Tilapäinen ongelma.

Käyn jokapäivä pp:ssä ja oon ollut siellä yli vuoden eikä siellä tosiaan oo mafian kokoversiota jaeltu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Käyn jokapäivä pp:ssä ja oon ollut siellä yli vuoden eikä siellä tosiaan oo mafian kokoversiota jaeltu.

Meinasin revetä kun se sano että "Etin sieltä x- kirjaimen kohdalta (en muista minkä kirjaimen se) mainitsi, sen takia x) ja etin sitä yhtä peliä (joku sotapeli, cs- tyylinen) ja sitten siellä oli se Mafian kokoversio"

Sanoin että "Ei varmaan oo"

ja siitä kiisteltiin about 15 min (se luulee että netissä saa jakaa periaatteessa mitä tahansa) ja se sano "varmaan oli koko versio, se oli jotain 200 megabittiä (meinas megatavua)"

Sanoin "Mafia vie asennettuna varmaan gigan tai kaks"

Sitten se "Niin, oli se kokoversio", sitten luovutin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Meinasin revetä kun se sano että "Etin sieltä x- kirjaimen kohdalta (en muista minkä kirjaimen se) mainitsi, sen takia x) ja etin sitä yhtä peliä (joku sotapeli, cs- tyylinen) ja sitten siellä oli se Mafian kokoversio"

Sanoin että "Ei varmaan oo"

ja siitä kiisteltiin about 15 min (se luulee että netissä saa jakaa periaatteessa mitä tahansa) ja se sano "varmaan oli koko versio, se oli jotain 200 megabittiä (meinas megatavua)"

Sanoin "Mafia vie asennettuna varmaan gigan tai kaks"

Sitten se "Niin, oli se kokoversio", sitten luovutin..

Jos se kaveris tarkoitti tätä

Ylös Bottom