Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

peliseuraa IL-2 Birds Of Prey ps3 versiolle

Vastaus: peliseuraa IL-2 Birds Of Prey ps3 versiolle

ilmoittaudun peliin.

duke67/duke6128:)

Milloin pelataan? mulle sopisi arkisin 17-20.00
 
Vastaus: peliseuraa IL-2 Birds Of Prey ps3 versiolle

Jopas jotaki, lisätkääs Mage_016 listoille.
Olen tätä pelaillu julkaisusta lähtien, joten jos jollain on pelistä jotain kysyttävää niin vastaan mielelläni parhaani mukaan.

Lisäksi kannattaa käydä tutustumassa pelin viralliseen foorumiin forum.1cpublishing.eu/forumdisplay.php?f=132
Sieltä löytyy paljon tietoa ja vinkkejä lontoon murteella.

Pelaan pääasiallisesti viikonloppuisin ja silloin kun perhe- ja työelämältä ehdin.
 
Vastaus: peliseuraa IL-2 Birds Of Prey ps3 versiolle

Kerrankin joitakin jotka pelaa Sturmovikkii... :D

Lisätkää: JOONA-KPK
 
Historialliset ilmataistelut

Hei,

Il2-BOP yhteisö järjestää ohjattuja ilmataisteluja silloin tällöin. Ohessa on briefing tänä iltana 9 maissa järjestettävästä taistelusta. Kannattaa käydä tsekkaamassa lisäinfoa täältä: The Historical Missions Collection - all platforms, all difficulties - Official 1C Company forum

attachment.php


Sanomattakin lienee selvää, että kohtuullista enklantia kannattaa osata. Tämä kyseinen taisto vaatii myös jonkinmoista kokemusta simutasolla lentelystä. Itse en tänään voi osallistua, mutta jos jollakulla kiinnostaa niin viestiä vain tuolle keskustelun aloittajalle. Hän voi vaatia pienen testilennon, varma en ole. Muutenkin kannattaa seurailla kyseistä foorumia. Arcade ja realistic puolellekin on joitain ottelukaavailuja meneillään.
 
Vastaus: peliseuraa IL-2 Birds Of Prey ps3 versiolle

täytyy kattella millo vois tulla pelaillee ku joudun ostaa uude il ku astuin sen päälle :D
 
Ylös Bottom